• One Direction, de wereldberoemde band, heeft een verleden. Een geheim dat haast niemand weet, enkel naaste familie en enkele vrienden. One Direction is een band met vijf jongens maar dat is ooit anders geweest, vroeger waren ze met zes. Het waren zes beste vrienden die hielden van feestjes, meisjes etc. Tot er op een avond wat gebeurde dat niemand had zien aankomen, Lucas verdween spoorloos. Sindsdien dragen de vijf andere dit grote geheim met zich mee.
    _________________________________________________________________________________________________________________
    Ik ben dus opzoek naar personages:
    • een knappe styliste: Rose Lively Adams (Mason)
    • Lucas'zus: Jill Angel (ZAYNSWIFEx)
    • vriendinnetje Liam: Katherine Day (Calypso)
    • vriendinnetje Zayn: Desley Naomi Jones (Bumbleblee)
    • vriendinnetje Louis: Marzia Anouk Pendleton (Flanaganish)
    • vriendinnetje Niall: Eireann Piërros (Flanaganish)
    • beste vriendin Niall: Rose Ann Simons (Dreamful) (
    • freaky fan: Sasha Elizabeth Peterson (Bastard)
    • manager: Simon Cowell (ZAYNSWIFEx)
    • een zanger/vijand: Tyler Masons (MazziMaz)
    • een knappe student waar Lucas een crush op heeft: Violet Él Norale (ZAYNSWIFEx)
    • schijnheilige politie: Cecilia Kerr (ZAYNSWIFEx)
    • een jongen met iets dat hem 'anders' maakt (bijv. blind, doof..)
    : Clyde Dave Johnson (Flanaganish)


    bedankt iedereen voor het invullen van de rolletjes!
    XXX

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 22:27 ]

    En ik wou dus vriendinnetje van Niall zijn (:

    en hou me please op te hoogte >


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    ZAYNSWIFEx schreef:
    Kies maar waarvoor je me nodig hebt c;

    Je mag zelf kiezen, welk je het liefst invult (:

    Naam; Emelia [Of Emelie wat je mooier vind] Hope Bryant
    Leeftijd; Net 18 geworden.
    Hobby's; Foto's maken, gek doen met vriendinnen, uitgaan.
    Uiterlijk; Ze heeft een vrouwelijk lichaam met rondingen, en halflang bruin haar en mooie ogen.


    Barbara Palvin
    Extra; Ze is meerdere malen gevraagd om model te worden, maar dat wou ze niet omdat ze niet in al die shįt wou komen. Ze is best wel moeilijk over te halen maar wil het beste voor haar vrienden. Je kan haar vertrouwen en is er altijd voor je.


    Everyday I'm fangirling!

    Liam's vriendin:
    Naam: Blue Luna Roselynn Sapphire (Roepnaam Rose) of mijn eigen naam Noek (achternaam dan ook Sapphire)
    Leeftijd: 17
    karakter: Sportief, vrolijk, forever hyper en grappig. Ze is heel onhandig en stuntelig, ook kan ze echt niet koken. Ze kan soms een beetje verlegen zijn, maar over het algemeen is ze heel spontaan. Ze is koppig en gaat haar eigen gang, je kan haar niet snel raken, doordat ze al aardig wat dingen heeft meegemaakt, maar door mensen van wie ze houd (Liam haar dochter Drew als je een dochter doet.) iets te doen breek je haar echt. Qua dat is ze echt gevoelig. Soms kan ze zich stoer voor doen, terwijl ze eigenlijk liever wilt huilen, maar ze probeert vol te houden voor de anderen en wilt haarzelf niet zwak voordoen.
    uiterlijk: Een grote bos bruine krullen, die soms nogal afro kunnen zijn. Smaragd groene ogen. 1.75 lang en slank, aardig atletisch gebouwt. Getinte huidskleur. Ze heeft een tattoo: I love you till the end op haar pols, die staat voor haar dode moeder, ook haar moeder is namenlijk door de hel van haar opa (haar moeders vader dus) gegaan, ze heeft altijd terecht bij haar gekund, maar ze is een jaar geleden overleden, vandaar de tattoo.
    Voor picca: Klik!
    extra: Ze is gek op sporten en is daar dus ook goed in, ze vind bijna alle sporten leuk, maar omdat ze zo onhandig is is ze niet overal even goed in. Ze is vroeger misbruikt en mishandelt door haar eigen opa en daar heeft ze het af en toe moeilijk mee. (Ik had nog een idee dat ze van haar eigen opa zwanger is geraakt en een nu drie jarige dochter heeft.)
    je op de hoogte houden? Ja, graag!


    Af! Sorry, dubbelpost, dus ik doe het maar zo... Het spijt me!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 23:32 ]


    Reality's overrated.

    Oja, ik ga zo slapen dus wil je me op de hoogte houden? Het liefst Zayn's of Niallers vriendin.


    Everyday I'm fangirling!

    Ik vul wel random dingen in :) ( Maakt niet uit voor wie je haar mabey wil gebruiken, ( Liefst Liam's vriendin, maar hoeft niet))

    Naam: Allison ( Ally) Simons
    Leeftijd + geboorte datum: 22th of February 1993 ( 19)
    uiterlijk: Picca
    Karakter: Ze komt heel stoer over, maar is echt een schat van een meid je moet haar alleen kennen. Ook is ze niks zonder haar beste vriendin, en zal ze door het vuur gaan voor je als ze echt om je geeft. Ze kan soms een domme opmerking maken, maar is wel echt slim. Ze is hyper actief, en ook heel erg eigenwijs.
    Extra: Ze is dol op dansen, maar kan niet zingen dat weet ze van zichzelf dus ze zingt ook nooit. Ze is verslaafd aan de hunger games reeks, ze draagt heel vaak snapbacks, en haar moeder kom oorspronkelijk uit Frankrijk.

    Kan je me op de hoogte houden? x
    Hoop dat je er wat aan hebt,
    xoxo Moi,

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:23 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Payneless schreef:


    One Direction, de wereldberoemde band, heeft een verleden. Een geheim dat haast niemand weet, enkel naaste familie en enkele vrienden. One Direction is een band met vijf jongens maar dat is ooit anders geweest, vroeger waren ze met zes. Het waren zes beste vrienden die hielden van feestjes, meisjes etc. Tot er op een avond wat gebeurde dat niemand had zien aankomen, Lucas verdween spoorloos. Sindsdien dragen de vijf andere dit grote geheim met zich mee.
    _________________________________________________________________________________________________________________
    Ik ben dus opzoek naar personages:
    • een knappe styliste
    • Lucas'zus
    • vriendinnetje Liam
    • vriendinnetje Zayn
    • vriendinnetje Louis
    • vriendinnetje Niall
    • beste vriendin Niall
    • freaky fan
    • manager
    • een zanger/vijand


    Dus als je een rolletje wil invullen:
    Rol:Nialls girlfriend
    Naam:Yu spreektuit Juu
    Leeftijd:16 bijna 17
    karakter:lief behulpzaam slim stoer grappenmaken eten
    uiterlijk (foto):zwart haar 1,70 lang donkere ogen die schuin staan
    extra: ben geadopteerd uit China hoop dat dit niet een minpunt is
    je op de hoogte houden?ja

    Ik kies diegene die me het meeste aanstaat, niet perse de eerste
    Alvast bedankt xxx

    Ik wil er ook wel invoorkomen (positief dus niet de vijand). Het liefst Louis' vriendinnetje.

    Naam: Elise van Malsen.
    Leeftijd: over 20 dagen 14 (19 januari)
    Karakter: hmmm apart maar nooit of te nimmer gemeen! Ik hou van eten en one direction.
    Uiterlijk: heel donker blond (bijna bruin) haar, blauwe ogen, bijna 1 meter 70.
    Extra: ik lach meestal behalfe als ik mijn dag ff niet heb of als ik ben gekwetst. Ik kan heel onzeker zijn, maar laat dat niet altijd merken bij mensen die ik niet mag of ken. Ik woon in friesland in een nog best wel groot dorp. Ik kan als het moet eigenwijs zijn. Als je een foto nodig hebt moet je het maar vragen dan krijg je er 1 van mij, maar dat kan nu niet want ik zit op mijn mobiel...
    Op de hoogte houden?: Ja graag, ik wil je story ook wel lezen!


    Taz. (Spreek uit als tats.)

    Rol: vriendinnetje van Louis
    Naam: Jessica
    Leeftijd: 18 jaar
    karakter: Lief en grappig wel snel onzeker en gevoelig
    uiterlijk: Lang bruin haar met Blauwe ogen, niet zo groot.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:29 ]

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 18:10 ]

    Payneless schreef:


    One Direction, de wereldberoemde band, heeft een verleden. Een geheim dat haast niemand weet, enkel naaste familie en enkele vrienden. One Direction is een band met vijf jongens maar dat is ooit anders geweest, vroeger waren ze met zes. Het waren zes beste vrienden die hielden van feestjes, meisjes etc. Tot er op een avond wat gebeurde dat niemand had zien aankomen, Lucas verdween spoorloos. Sindsdien dragen de vijf andere dit grote geheim met zich mee.
    _________________________________________________________________________________________________________________
    Ik ben dus opzoek naar personages:
    • een knappe styliste
    • Lucas'zus
    • vriendinnetje Liam
    • vriendinnetje Zayn
    • vriendinnetje Louis
    • vriendinnetje Niall
    • beste v
    • freaky fan
    • manager
    • een zanger/vijand


    Dus als je een rolletje wil invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    karakter:ik ben ook heel sportief
    uiterlijk (foto): ik ben 1,70 niet mijn haar die komt tot mijn onderrug
    extra:
    je op de hoogte houden?

    Ik kies diegene die me het meeste aanstaat, niet perse de eerste
    Alvast bedankt xxx

    Rol: ofcourse Liams gf hehe
    Naam: Flore :3
    Leeftijd: 16
    Hobby's: foto's trekken, series kijken, zwemmen, fietsen en rondzwerven in antwerpen haha
    Uiterlijk: da weet jij maar toch, klein, middellang stijl bruin haar en bruine ogen en lenzen (a)
    Karakter: uhm sarcastisch, ik zeg waar het op staat en ben dus eerlijk, kan grof uit de hoek komen zonder dit zelf te merken, verlegen maar luid als je me kent, 'liever lui dan moe' en soms juist te hyperactief!

    hehe khoop dat dees goe is (A)


    xoxo

    Rol: Louis’ vriendin.
    Naam: Marzia Anouk Pendleton. ( = Martsia Anoek Pendelton. )
    Bijnaam: Marz. ( = Marts. )
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Marzia is een vrolijke en gekke meid, net zoals Louis. Ze is echt altijd vrolijk. Ze kan hyperactief zijn, maar als er iets ergs is gebeurd (met haar, met Louis, met haar vrienden, familie of één van de bandleden) kan ze ook vreselijk somber zijn of zelfs depressief. Niet altijd even leuk volgens Louis, maar ze kan daar niets aan doen. Verder is ze ook een grapjas en grapt ze met alle dingen die ze tegenkomt. Al is het met een badjas of met een bril, overal maakt ze wel een grapje mee. Ze is ook hartstikke lief en meelevend en probeert alleen maar goed te doen. Een plagerijtje bij iemand uithalen, daar is ze ook voor in. Ze is ook heel erg betrouwbaar, dus je zou al je geheimen rechtstreeks aan haar kunnen vertellen zonder dat ze iets door zou gaan vertellen. Alle geheimen zijn veilig bij haar.
    Uiterlijk:


    Marzia ziet er onschuldig uit, met haar schattige glimlach, haar mooie, hazelnootkleurige ogen en lieve gezichtje. Haar wangen zijn altijd roze of rood, zonder make-up is ze ook super mooi. Als ze glimlacht komen er kuiltjes in haar wangen. Haar haar is, net zoals haar ogen hazelnootkleurig met donkerbruine tinten erin en het komt tot net over haar schouders heen. Elke keer als ze Louis ziet, moet ze glimlachen, gewoon om zijn schattigheid. Marzia heeft gaatjes in haar oren voor oorbellen, maar die heeft ze bijna nooit in. Ze is ook van de kleine feestjurkjes en ze geeft er niet om of het bij feestjes is of niet, ze heeft er altijd wel eentje aan met kleine ballerina’s, een klein paar korte hakken of gewoon gympen. Ze is niet dik, ook niet heel dun, precies goed.
    Extra: Marzia heeft een kleine tatoeage op haar pols, aan de onderkant. Er staat in sierlijke letters ‘Stay Strong’. Haar lievelingseten zijn wortels en ze houdt vreselijk veel van schildpadden en konijnen, maar eigenlijk houdt ze van alle dieren. Ze kan ook best goed zingen, maar niemand weet dat.

    Ik ga er zo nog eentje maken. (: Wil je me op de hoogte houden?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:34 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Liam
    Naam: Katherine Day
    Leeftijd: 17
    karakter: Katherine is een speels meisje. Ze vindt dat het leven veel te kort is en neemt het daarom niet zo serieus. Het is dan ook niet raar als je haar hoort lachen want het is een vrolijk meisje. Katherine houdt ervan om gek te doen en schaamt zich niet zo snel. En dat is maar goed ook want ze is een echte flapuit. Geheimen zijn niet aan haar besteed want voor ze het weet vertelt ze het door aan een ander. Katherine doet dingen namelijk voordat ze er over nadenkt. En dat kan er soms voor zorgen dat ze zich in de problemen werkt. Ruzies/discussies met haar zijn dan ook meestal over dingen die ze gedaan/gezegd heeft zonder dat ze daar van te voren overna heeft gedacht. Als men haar mening vraagt dan krijgen ze die ook ongezout. Hierdoor kan ze wel eens mensen kwetsen terwijl dat niet de bedoeling is. Ze kan dingen gewoon niet voor zich houden. Verder is Katherine ook erg nieuwsgierig. Ze weet dat mensen haar dingen soms niet vertellen omdat ze een flapuit is en dan probeert ze kosten wat het kost om erachter te komen.
    Katherine houdt van dansen en uitgaan, maar drinkt zelden omdat ze solidair wilt zijn voor Liam. Niet dat ze daar een probleem mee heeft want ze kan namelijk niet zo goed tegen alcohol.
    Ze heeft een goed vertrouwen in haar vrienden/vriendje en is ook niet bang dat Liam vreemd zal gaan. Ze heeft er dan ook totaal geen problemen mee als hij bij andere meiden in de buurt is. Wat niet wil zeggen dat ze niet jaloers is als die meiden op dat moment meer aandacht krijgen dan haar. Ondanks dat wil ze Liam niet te erg claimen omdat ze het ook niet leuk zou vinden als hij dat te veel bij haar zou doen. Katherine houdt namelijk van haar vrijheid en ze vindt het heerlijk om dingen te ondernemen met alleen vriendinnen.
    uiterlijk (foto):


    Katherine is met een lengte van 1,59 meter niet erg lang. Daar zit ze echter totaal niet mee omdat hakken dat probleem kunnen oplossen. Ze heeft lang bruin haar met slag, waar ze iedere ochtend steeds ruzie mee heeft. Haar ogen zijn blauw en omringt met lange zwarte wimpers. Ze draagt wel make-up, maar durft ook zonder de deur uit. Wat kleding betreft is Katherine niet heel moeilijk. Ze draagt eigenlijk van alles zo lang het maar vrouwelijk staat.
    Ze heeft een tattoo van twee kleine vogeltjes achter haar rechter oor. Deze zijn voor haar tweelingzus, die 3 jaar geleden is verongelukt.
    extra: Zingen kan ze totaal niet. Ze is zo vals als het maar kan, maar dat weerhoudt haar er niet van om te zingen. Ze is een goede kok en staat graag in de keuken om eten te maken voor vrienden/familie. Katherine heeft er een hekel aan maar als ze boos is gaat ze huilen. Ze wil graag journaliste worden. Tijdens een stoeipartij met Liam heeft ze een keer per ongeluk zijn neus gebroken.
    je op de hoogte houden? Graag :)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 8:52 ]