• Ik ga dit jaar dus voor de eerste keer bij mijn vriend en zijn familie vieren. Dit is echt een heel zeldzaam moment, aangezien we al 2 jaar samen zijn en we nog NOOIT iets met zijn familie hebben gedaan (het was telkens die van mij). Ik heb allang mijn kleedje besteld, ben gisteren naar de wellness en de kapper geweest om zeker te zijn dat ik er goed zou uitzien, en werd ik vanmorgen wakker met een koortslip van hier tot in Tokio! En het ergste is dat ik vorige week pas eentje heb gehad :c
    Serieus, m'n lip is nu zo opgezwollen dat ik op Jocelyn Wildenstein lijk. Dat gaat mooi staan op de nieuwjaarsfoto's..

    Maar anyway, wat gaan jullie bij Nieuwjaar doen?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    awh arme jij :c

    Ik ga met m'n vader en broertje naar vrienden toe. En daar vuurwerk afsteken, maar ze wonen bijna om de hoek ;p


    Do what people say you can't.

    hahahahahha sorry hoor...
    ehm gewoon thuis, mijn broer op zijn werk en oma komt dusja. Normaal deden we wel eens met wat buren maar dit jaar niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nawh.. Achja, je bent tenminste bij je vriend right?
    Ik ga naar Combustible vanmiddag/avond ^^

    Awh, dat vind ik echt vervelend voor je.
    Zelf ga ik niets doen met oud en nieuw. Ik zit net zoals ieder jaar gewoon met mijn ouders op de bank te niksen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik blijf gewoon thuis :Y)
    En Alwin komt langs, wat betekent dat ik brownies moet gaan maken x'D Want meneer houdt niet van oliebollen (cat) Wat ben ik toch ook lief dat ik dan speciaal voor hem nog ga bakken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aaah. Ehm een goede vriendin van me komt langs. :)


    Bad decisions make good stories.

    Yoda schreef:
    Ik blijf gewoon thuis :Y)
    En Alwin komt langs, wat betekent dat ik brownies moet gaan maken x'D Want meneer houdt niet van oliebollen (cat) Wat ben ik toch ook lief dat ik dan speciaal voor hem nog ga bakken.


    Je krijgt er een dikke knuffel voor terug! D: een jij houdt ook van brownies!
    En vergeet niet dat je ook strippers ging bestellen! Bouncy booooobs!
    ( . ) ( . )

    Maar oliebollen zijn echt vies... met kennen helemaal. Blehhhhhhrg. Zelfde met kerststol en pepernoten en banket staven en paastaart. De vieze dingen laten ze bij een feestdag horen zodat iedereen het toch eet D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Kun je niet van die plakkers kopen die het zegmaar verdoezelen?
    Volgens mij bestaan die ook voor koortslippen.
    Ik ga gourmetten met mijn familie en met hen het nieuwe jaar in en rond een uur of 1 ga ik nog door naar een feestje in het dorp.


    Tell me about it, stud.

    Ik ga uit met vriendinnen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik krijg die dingen ook altijd op het verkeerde moment. >.<
    Ik ga niets speciaals doen, zoals elk jaar gewoon in de zetel wachten tot het eindelijk middernacht is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naaawh, das echt stom ;c

    Ik ga lekker bij Nikki oud en nieuw vieren *O*

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 21:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uit het raam vuurwerk bekijken. Niets bijzonders. Oké, doei.


    Some people are art and do art at the same time

    ouh jammer, om het op deze moment te krijgen !

    ik ben eerst gaan eten bij familie en daarna uitgeweest ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ging gezellig met vrienden zitten en dan de kroeg in. Het eerste deel klopte, de kroeg ingaan eigenlijk ook.
    Maar toen kreeg een vriendin knallende ruzie met d'r vriend en stond ik daar echt zo naast met twee vrienden van.. oke, akward. Begonnen ze te schreeuwen en ze sloeg hem en ik dacht echt ohmygod moet dit echt nu?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha balen!
    Ik ben naar een vriendin geweest om met vriendinnen te gourmetten, daarna een feestje en op stap. (: