• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens
    -xAmnesia Riley Xaviera Scotts
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II dood
    -bloedbad
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -bloedbad
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -bloedbad
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -bloedbad
    District 9 II Industrie
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 10 II vee
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 11 II landbouw
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II dood
    -Ashton Hemsworth II Gwenx1D

    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart hebben we geen plaatje van maar hier is de beschrijving:
    De hoorn is in het midden :P
    Aan de westkant zit een beetje bos, waarrdoor je andere tegenstanders daar waarschijnlijk snel tegen kunt komen.
    Aan de zuidkant is een redelijk groot deel kale woestijn. De temperaturen zijn er meestal s'middags heel heet en s'avonds heel koud. Wel komen hier af en toe tafels uit het niets opduiken met spullen die de meeste tributen goed kunnen gebruiken zoals voedsel, medicijnen of minirugzakken met 1 of 2 dingen erin.
    Aan de noordkant is moeras. Het is hier wel bedenkt, maar je vindt hier minder bruikbare spullen dan het bos(op water na).
    Aan de ooskant zijn rotsen en struiken.
    (sorry ik moest snel iets bedenken)



    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    voor de mensen die inspringen:
    Het bloedbad is voorbij.quote]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:59 ]


    imperfection is beauty

    [mijn topics]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 16:19 ]


    imperfection is beauty

    (Mijn topic-thingy)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ma topics)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Mijn topics]

    (waar starten we?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (waar starten we?)


    Net voor de tributen de arena in gaan


    imperfection is beauty

    Wolf Dazzling ||District 1||
    Vandaag is het zo ver de spelen gaan nu echt beginnen.
    Mijn Styliste ,Area ritst mijn vest dicht die me moest beschermen tegen de kou.
    Haar roze krullende haren sprongen vrolijk op en neer,ze was best aardig enn ook vaak vrolijk ,maar vandaag was de vrolijkheid wat verdwenen.
    Ze wist ook wel dat er maar 1 iemand kon winnen en ze had me daarnet verteld dat als ze mocht inzetten dat zeker voor mij ging doen,maar helaas mocht ze dat niet. Natuurlijk hoopte iedere stijlist dat de tribuut die ze mogen opmaken dat diegene wint,dus let ik er niet te veel op. Ik moest vooral de mensen van wie ik hield uit mijn hoofd zetten want de kans dat ik het haal is toch 1 op 24 ookal ben ik beroeps.
    Ik hoorde de stem aftellen en ik haf Area een snelle knuffel en liep dan naar het platform.Steeds herhaalde hetzelfde in mijn hoofd,haal wapen,overleef bloedbad,blijf bij de andere beroeps



    David Sparks ||District 7||

    Zenuwachtig zit ik wat op mijn benen te wiebelen terwijl Geraldo ,mijn pak wat beter bij me aan doet.
    Ook help hij me met mijn armbantje aan te doen en ik kijk hem even dankbaar aan,deze wilde ik echt niet kwijt.
    Geraldo keek me medelevend aan en heeft me een schouder klopje,hij weet bijna alles van me ,normaal ratelde ik altijd aan een stuk door en hij hield wel van mijn gezelschap,maar vandaag ik het akilig stil.Hij zegt niets en ik zeg niets. Ik wilde niet gaan,ik wilde terug naar district zeven en weglopen met Blossem.
    Ik was erg zwak gevonden en had ook maar een 5 gescoord bij de trainingssessies,maar dit is allemaal onderdeel van mijn plan ,die verzonnen had.
    Hoe zwakker hoe meer ze je met rust laten.Ik word wakker uit mijn gedachten toen ik de stem hoorde aftellen en ik klem mij vast aan Geraldo's arm,zo hard dat hij me er echt af moet duwen.Ik slenter dan naar het platform en kijk een laatste keer naar hem,waarna het platform begint te bewegen en ik begin te gillen,ik wilde niet!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 20:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Fox ||District 7
    Mijn benen trillen en ik voel een traan over mijn gezicht stromen. Léah, mijn styliste, ritst mijn jas dicht en geeft een aai over mijn voorhoofd.
    'Léah ik kan dit niet,' snik ik. Léah glimlacht en legt haar vinger op het vogeltje aan mijn ketting.
    'Weet dat, wat er ook gebeurd, je district achter je zal staan.' Haar glinsterende ogen tonen verdriet. Ze veegt de tranen van mijn wangen. 'Ik weet dat je sterk bent,' fluisterd ze. Ik zucht diep in en probeer me te vermannen. Ik loop richting het platform. Mijn hart begint steeds harder te bonzen.
    Als ik er eenmaal opsta zou ik er gelijk zo snel mogelijk weer vanaf rennen, maar de cabine sluit zich al. Ik leg mijn handen tegen het glas aan en kijk naar Léah. Het laatste wat ik van haar zie is dat ze me een knik en een knipoog geeft. Ik sluit mijn ogen en probeer rustig door mijn mond uit te ademen, wat toch gehaaster gaat dan gehoopt. Daarna kijk ik omhoog.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:29 ]

    Rosa Angel Diamond || district 1
    Gloss mijn mentor komt naar mij toe. hij zegt: "Rosa, je weet wat je moet doen, je haalt een bijl, probeert het bloedbad te overleven en gaat dan met de beroeps verder" hij heeft het al een paar keer gezegd maar doet net alsof ik zo dom ben dat ik dat niet kan onthouden, ik ben er mijn hele leven op getraind dus ik kan dat kleine beetje wel onthouden. "ik weet het, maar ik zal je missen en wil je dat ook tegen Cashmere zeggen" is het enige wat ik kan antwoorden. ik zal Cashmere en Gloss echt gaan missen. ze hebben me tot aan de arena steeds begeleid met alles wat ik deed.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 11:28 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Sophie Shaw
    Voor de zoveelste keer zegt mijn stylist Carter dat hij me zal missen, dat ik mijn best moet doen en dat ik een speer moet pakken. Elke keer antwoord ik ja en kijk ik hem met een brede glimlach aan. Hij is heel aardig en maakt de mooiste jurken en pakken, alleen soms is hij wat overemotineel. Hij haalt een zakdoekje uit zijn zak en veegt zijn tranen af. 'Ik zal je missen Sophie, echt waar! En ik hoop natuurlijk dat je de spelen wint...' Een traan onsnapt uit zijn oog. Hij veegt hem snel weer weg en gaat weer verder met zijn verhaal:'...Ik snap gewoon niet waarom deze spelen er zijn. En straks zie ik jou op een scherm mensen doden, ik weet niet of ik dat wel aan kan.' Ik sprijd mijn armen en omhels hem. ´Je kunt het wel, ik geloof het echt!´
    Ik zet een stap achteruit en kijk voor de laatste keer naar Carter. Hij wuift met zijn zakdoekje en ik stap de buis in. De cabine sluit zich en ik word met een vaart naar boven gebracht...


    imperfection is beauty

    Juliet Hansen || district 3
    Trillend ritst Andreá, mijn styliste, de rits van de jas goed dicht doet. "Wees je voorzichtig?" "Tuurlijk, altijd." Andreá is de laatste paar dagen een echte vriendin geworden, en ik vind het gewoon moeilijk om haar achter te laten. In mijn hoofd herhaal ik de instructies van mijn mentor. Pijl en Boog pakken, weg bij het bloedbad, en zo snel mogelijk richting het bos of het moeras. Ik zet mijn zinnen op die pijl en boog, aangezien er wel een paar meer zijn die hem willen. Ongemerkt hoor ik de stem die begint met aftellen. Snel ga ik op de plaat staan. Met mijn hand voel ik of de armband er nog zit. Gelukkig. Ik zie dat Andreá moeite heeft met niet in tranen uit te barsten, als de plaat omhoog gaat. Als ik er bijna ben hoor ik een ijzige jongensstem gillen. Zelf klopt mijn hart bijna in mijn keel. Help.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Riley Fox ||District 7
    Bang kijk ik om me heen. Ik zie tributen die hetzelfde doen en tributen die hun zinnen hebben gezet op de hoorn des overvloed in het midden van de arena. Mijn blik valt op een tasje niet zo heel ver van me vandaan met in het zijvak een mes. Wat er voor de rest in zit kan me niet zoveel schelen. Ik moet dat tasje hebben. Daarna zo snel mogelijk naar het bos zodat ik eten heb. Ik kijk of er iemand anders naar kijkt, maar ik zie het niet. Ik ben er deze dag al gewend aan geraakt dat mijn hart tekeer gaat in mijn keel. Toch heb ik het ongemakkelijke gevoel dat hij eruit springt. Ik luister naar de stem die aan het aftellen is. Een paar seconden heb ik de gedachte om nu al van het platform te stappen en de lucht in geblazen te worden. Geen angst meer. Dan is het gelijk over. Maar dan denk ik weer aan mijn district. Ze zouden allemaal teleurgesteld zijn.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:30 ]

    [chocolademuffin. oftewel mijn tops, kga snel schrijven.
    btw, er staat the hunger games ipv the husband games boven dit topic;)]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:00 ]


    :)

    Samarah Jones || District 5
    Lachend kijk ik mijn stylist aan. Zelfs nu kan hij nog grappen maken. Natuurlijk voel ik die zware steen in mijn buik. Natuurlijk klinkt mijn lach hol. Maar Kym, mijn stylist weet me toch iets op te beuren.
    Als het sein wordt gegeven stap ik op de metalen plaat en kijk Kym nog even aan.
    'Weet je dat ik die ogen nooit zal vergeten, Sammy?' Kym vraagt het niet. Hij meent het, als een feit. Ik glimlach bij het woord Sammy. Ik vertrouw hemen vind hem aardig, dus mag hij me Sam noemen. Natuurlijk maakt hij er Sammy van. Ik geef hem nog snel een knuffel.
    'Kym, ik zal je missen. Enneh.. als je mijn mentor nog ziet... kan je hem sorry zeggen van mij?' vanochtend gooide ik expres hete thee over mijn mentor heen. Hij had me beledigd door te zeggen dat hij mijn ouders zou steunen als hij terugkwam in 5. Oftewel, hij dacht dat ik er dan niet meer zou zijn.
    Veel te snel wordt de plaat om hoog geduwd. Veel te snel raakt Kym uit het zicht. Veel te snel klinkt het startsein van de Spelen.

    Christopher Ashton Bytes || District 2
    'Vrouw, blijf toch van me af!' roep ik naar mijn stylist Rana. Ze probeert steeds weer de rits van mijn jasje dicht te doen, maar ik voel me met een dichte jas te kwetsbaar en minder mij. Beledigd loopt Rana naar de andere kant van de kamer en legt haar hand op de deurklink.
    'Het is dat je straks al zult sterven, maar anders..' dreigt ze nog voor ze de kamer uitloopt. Boos kijk ik haar na. Ze verwacht dus dat ik zal sterven. Mooi niet. Met mijn zwaard ontkomt niemand. Dit is waar ik jaren voor heb getraind. Ik zal winnen. En dan trouwen...
    Dan bedenk ik me wat. Is het eigenlijk wel normaal? Mogen stylisten weglopen? Ze horen toch de laatste paar minuten bij hun tribuut te blijven? Vreemd. Al vind ik het niet erg. Zonder Rana voel ik me beter.
    Opeens voel ik hoe de plaat onder mijn voeten omhoog wordt geduwd. Ik zie de Hoorn des Overvloeds. Daar moet ik straks heen. En iedereen die op mijn pad komt, zal sterven.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:59 ]


    :)