• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik slikte even toen Liam naar de badkamer liep om zich om te kleden. normaal kleden we ons gewoon bij elkaar om. het kwam vast omdat hij nu wist dat ik op jongens viel. en brok in mijn keel vormde zich en beet even op de binnenkant van mijn wang en kleden me snel om terwijl Liam in de badkamer bezig was. ik keek niet op of om toen hij er weer uitkwam en knikte enkel toen hij over mijn verband begon. ik had eigenlijk vragen verwacht als waarvoor het was, aangezien hij heel mijn bezoekje naar het ziekenhuis niet mee had gekregen. ik liep naar mijn koffer om mijn tandenborstel eruit te pakken en liep zwijgend naar de badkamer ik poetste mijn tanden en haalde de ehbodoos uit een van de kastjes. ik rolde het oude verband van mijn arm en rilde even bij het zien van mijn samengetrokken huid en het draad wat het bij elkaar hield. snel verbond ik het opnieuw. al die tijd ontliep ik de spiegel. ik wilde echt niet weten hoe ik eruit zag.

    [ja, daaorm begon ik er eigenlijk over, maar was het er vergeten onder te zetten. en dan nu de vraag weer of we naar de volgende dag kunnen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Zoals Cath al voorstelt is het heel handig om een globale planning te maken. Dus ik stel voor dat als er een nieuwe dag is begonnen, dat ik een planning maak voor die dag en in het beginbericht zet zodat iedereen die kan zien. Als je klaar bent, dan mag je al gaan slapen, maar ik weet niet of iedereen al klaar is. Ik moet nog een reactie typen op Zayn en Elena bijvoorbeeld, maar als iedereen klaar is, dan kunnen we naar de volgende dag. ^^]


    Take me to wonderland

    (Check. ^^)

    Liam James Payne.

    Of ik Louis vragen ging stellen over het verband? Nee. Die jongen had al genoeg aan zijn hoofd en dan zou mijn vragenuurtje niet veel leuker zijn. Ik keek toe hoe Louis weer uit de badkamer kwam en wierp mijn kleding terug in het koffer, toekijkend hoe de zakjes nicotine elke kant opvlogen. Shit, die was ik vergeten... Ik kwam snel overeind, pakte de drie zakjes op en wierp ze snel in het koffer die ik dichtritste. Ik stapte nonchalant weer in het bed en deed alsof er niets gebeurd was terwijl ik mezelf onder de dekens ingroef tegen de kou. Niet dat ik het koud zou gaan krijgen met dit warme shirt.
    "Slaap lekker, Lou Lou." zei ik zachtjes. "Probeer niet teveel te piekeren..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Hier. Het hotel, naar onze kamers. We kunnen er ook beneden opwachten.' zei hij en ik keek hem even aan. "Uhuh! Benenden staan fans en paparazzi. We blijven wel op onze verdieping ofzo wachten," stelde ik voor. Opeens struikelde Zayn over een stoel waardoor hij met de stoel op de grond terrecht kwam. Ik zou het niet mogen, maar ik kon me toch niet inhouden om te grinniken. "Drink nog wat meer, dan val je misschien niet over stoelen," lachtte ik en hielp hem weer op zijn benen. Ik gaf hem zijn mobiel weer terug om vervolgens naar de deur te gaan die naar binnen leidde.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    ik deed net of ik stom was en de zakjes drugs niet door de kamer had zien vliegen. ik kroop op de bank en sloeg de dekens over me heen waarna ik me oprolde als een bolletje. nu ging het weer gebeuren. de gedachtes zouden de overhand nemen en zou geen oog dicht doen. ''Welterusten, Li.'' zei ik schoor en ging niet in op de rest van zijn woorden. ik trok de dekens over mijn hoofd heen en kroop in de hoek van de bank. ik kneep mijn ogen stevig dicht en dwong mezelf alleen maar aan slaap te laten denken. ik wilde echt slapen. ik wilde zolang slapen en niets voelen totdat alles weer normaal zou zijn. maar ik wist dat dit niet ging gebeuren en ik over minder dan 3 uur alweer naast het bed, -of in mijn geval de bank. moest staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Machelien heeft zich net bij mij uitgeschreven.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik hoorde Louis me nog een goede nacht toewensen en verder ging hij niet op mijn woorden in, maar dat begreep ik volkomen. Louis was gewoon van streek Liam, hou op met jezelf op te fokken... Ik woelde eventjes en wist uiteindelijk de juiste plek te vinden om te liggen, sloot mijn ogen en deed mijn best om te slapen terwijl ik de deken als een of andere cocon om me heen had gewikkeld. Na een korte tijd voelde ik hoe slaap de overhand nam en ik langzaam maar zeker wegdommelde in een droomloze slaap, die helaas voor maar een korte duur was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar Violet's woorden en mijn mond viel open van verbazing. Dat Louis ziedend op me was begreep ik volledig, maar dat hij dit zo aan de wereld moest vertellen vond ik weer een beetje teveel van het goeie. Ik bedoel, waarom werd Violet steeds als een hoer afgestempeld terwijl dit allemaal mijn schuld was? Waarom moest hij nou per se dit alles aan de bladen verkopen? Ik wist wel dat we behoorlijke ruzie hadden, maar dan hoefde hij niet meteen de hele wereld dit te gaan vertellen... De helft van het artikel klopte niet eens.
    "Rustig maar." zei ik stilletjes tegen Violet, waarna ik iets dichter naar haar toe kroop en haar haren streelde terwijl ik zelf rustig probeerde te blijven. Als Louis het zo wilde spelen, speelde ik zijn spelletje toch mee?


    (Omdat ik door Styles eraan dacht en er nog geen reactie op was... Als er niemand reageert verder, kunnen wij dan niet gewoon naar de volgende dag gaan? Anders lopen wij ook vast.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [het is al vastgelopen. dus van mij mag de wekker gaan! =D]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 20:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Van mij mag het ook, ik wist namelijk niet echt hoe daar op te reageren ;x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Glenn zal er vast geen probleem van maken... ;p)

    Harry Edward Styles.

    Ik hoorde hoe mijn telefoon een bekende pieptoon aangaf. De wekker, tijd voor het interview waar ik verschrikkelijke zin in had, niet dus...De hele nacht lang had ik liggen piekeren en vermoeid drukte ik de telefoon uit, waarna ik overeind kwam en moedeloos opstond om vervolgens wat kleren uit mijn koffer te halen. Ik haalde een boxer uit de badkamer, kleedde mezelf snel om en binnen no-time zaten mijn krullen ook weer op zijn plek. Ik wierp een blik in de spiegel en kon vertellen dat ik er beroerd uitzag. Wallen onder mijn ogen en een wit gezicht van de vermoeidheid. Ik haalde mijn schouders op, liep terug naar de kamer en liet me op het bed zakken. "Violet?" fluisterde ik zachtjes, testend of ze al wakker was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik was eerder dan mijn wekker en drukte hem al uit voordat hij überhaupt af was gegaan. Ik had letterlijk geen oog dichtgedaan. Volgens mij kende ik elk vlekje en deukje in deze kamer straks uit mijn hoofd te vinden.
    Maar dat ik wakker was wilde niet zegen dat ik op wilde staan. Ik zat enorm op tegen het interview en wilde me het liefst voor altijd onder dezen deken verstoppen. ik haalde mijn neus even op en wreef in mijn ogen. ze voelde nog steeds enorm dik aan door al het gehuil van nog geen paar uur geleden. Maar ik kon nu niet meer huilen. ik staarde weer naar het plafon en haalde een paar keer diep adem. ik zou wel wachten totdat Liam me van de bank af zou trekken en me zou verplichten om me klaar te gaan maken. want uit mezelf ging ik het niet doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Louis had de wekker gezet, dus ik hoefde me geen zorgen te maken over tijd, ja toch? Uiteindelijk werd ik wakker en keek ik vermoeid op de klok om te zien hoeveel slaaptijd ik nog had, maar ik zag dat ik me tien minuten had verslapen. Normaal gesproken zou ik nu licht gepanikeerd zijn en begon ik door de hotelkamer te rennen om alles bij elkaar te rapen, maar ik was kalm. Te kalm... Het was verandert sindsdien ik aan die geheime klussen werkte en gevaarlijke stunts uithaalde. Ik stond rustig op, zocht wat spullen bij elkaar en begon me stilletjes aan te kleden, waarna ik naar Louis blikte die al wakker was. "Interview. Sta op." zei ik tegen hem, terwijl ik slaapdronken verderging met omkleden en even de neiging had om gewoon weer onder de dekens te kruipen, maar dat vond ik weer iets teveel van het goeie.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    toen ik me bedacht dat Liam niet wakker zou worden, als de wekker niet ging, stond de jongen al op. ik hoorde hem, maar zag hem niet. mijn blik bleef vastberaden naar het plafon gericht en pas toen hij zei dat ik op moest staan bewoog ik. ''Ik ga niet.'' zei ik vastbesloten. Als ik er niet was, kon ik ook niet stoms zeggen en kon Harry niet nog bozer worden dan dat hij al was en de pers niet nog meer over me schrijven. behalve roddels over waarom ik er niet was. ik had mijn armen over elkaar geslagen en moest me best doen niet toch naar liam te kijken. dus beet ik maar hard op mijn lip en sloot mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 20:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Louis klonk vastbesloten, maar toch kon ik het niet toestaan. Al moest ik hem in zijn pyjama meetrekken, het deerde me niet. Snel trok ik een vest aan zodat mijn arm bedekt was, maar het verband zou ik dadelijk wel moeten verwisselen. Die drugs moest ik trouwens ook vandaag afleveren... anders had ik een probleem. Een groot probleem.
    "Jij gaat wel, sta op." zei ik nog eens, om vervolgens naar de badkamer te lopen om mijn tanden te poetsen. Ontbijten zou ik dan wel na het interview doen... Ik verwisselde vliegensvlug het verband en stapte de badkamer weer uit, waar ik Louis in dezelfde demonstratieve houding zag liggen als net. "Louis, sta verdomme op!" riep ik hem toe, waarna ik naar de bank liep en de deken van hem aftrok. "Kom, schiet op!"


    Reading a good book is like taking a journey.