• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Waarom deed Liam me dit aan. Ik was hier nog totaal niet toe in staat. Ik balde mijn handen tot vuisten en moest tegen mezelf zeggen dat ik geen emotie mocht laten zien. "Er zit me helemaal niets dwars." Zei ik zachtjes. Gewoon glashard ontkennen dat ik er niet mee zat. Ik keek Harry niet aan en keek naar mijn Toms. Het was echt tijd voor nieuwe. Ik wiebelde ongemakkelijk heen en weer en tuiten mijn lippen iets.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek eerst Liam aan met een ijskoude blik en focuste me daarna op Louis die beweerde dat hem niks dwarszat. Nee, dat was duidelijk te merken. Hoorde je het sarcasme? Ik wel, namelijk.
    "Nou, mij wel." zei ik tegen hem, terwijl ik even op mijn lip beet en mijn best deed om niet meteen kwaad te worden en hem een klap te geven. Ik had Louis nooit bewust willen slaan, maar nu kwam de neiging toch echt opduiken. En eerlijk gezegd verdiende ik twee klappen, maar goed... "Waarom moest jij zo nodig tegen die mensen zeggen dat Violet een of andere hoer was?!" vroeg ik hem, terwijl ik hem vragend aankeek. Zoals ik al zei, ik begreep dat hij kwaad op mij was, maar Violet was het niet schuld...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Dit was te verwachten, maar dat betekende niet dat ik over me een zou laten lopen. Vel keek ik op. "Waarom moest jij zo nodig vreemd met haar gaan?" Wat hij, kon. Kon ik ook. En wat ik had gedaan was nog steeds minder erg dan zijn daden. Was het nou zo raar dat ik et haar net zo kwalijk nam. Ze zoenden en neukten net zo goed met Harry terwijl hij dat moment van mij was. Zij had ook schuld, want zonder haar was er niets aan de hand geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten. Eigen schuld, Harry. Ik beet op mijn lip en keek Louis aan, ik wilde mijn gezicht net afwenden. "Omdat ik... ik kon het niet weerstaan." mompelde ik. Waarom gaf ik eigenlijk antwoord terwijl hij het niet deed?! Rustig, Harry... Je hebt de vriendschap toch al verpest, dus maak hem nu geen vijand. "Ik hou ook van haar... Verwacht je van mij dat ik haar ineens links laat liggen?" vroeg ik hem zacht. "Verplaats me eens in mij, denk eens in wel dubbel gevoel ik had. Als ik jou zoende, voelde ik me schuldig tegenover Violet en net zo goed andersom. Het breekt me op, Louis."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Het deed pijn om te horen dat hij van violet hield. Zoiets had hij nog niet eens over mij gezegd. "Had dat dan gezegd en net net alsof gedaan dat je had gekozen." Zei ik stil. En dit keer zat er echt geen emotie in mijn stem. Ik knipperde de tranen uit mijn ogen en deed langzaam een paar stappen naar achter. "Nee, en mij doet het zeker niets." Zei ik nog langzaam. Harry deed nu et of hij het gewonden dier was en ik de jager. Ik schudden langzaam mijn hoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek eventjes naar mijn schoenen, wetend dat Louis gelijk had. Toch was ik zo stijfkoppig dat ik dat niet wilde toegeven. Eerlijk gezegd was ik degene die dit alles schuld was, want als ik niks met Violet had gedaan terwijl ik voor Louis had gekozen was dit alles nooit gebeurd. "Jullie wisten het, beiden." zei ik tegen hem, waarna ik weer langzaam opkeek en Louis' gezicht zag. Het deed me pijn om hem zo te zien, maar het maakte het allemaal een stuk erger omdat ik het schuld was. "Ik zeg niet dat het jou niks deed." mompelde ik nog zacht, waarna ik Louis nog eens aankeek en zijn beeld goed op mijn netvlies plakte. Mijn emoties gingen van hier naar daar en ik had het gevoel alsof ik op ontploffen stond. "Het is mijn schuld, oké? Ik ben het allemaal schuld en ik zal er ook voor boeten ook! Ik heb een hele nacht wakker gelegen als je soms denkt dat ik als een roos naast Violet heb geslapen! Ik heb gewenst dat ik er nooit was geweest, alleen maar omdat alles dan beter voor jou zou zijn! En weet je? Misschien kan ik ervoor zorgen dat het beter voor je wordt, want ik doe toch alleen maar alles en iedereen pijn!" schreeuwde ik uit, ook al had ik het meer tegen mezelf. De tranen sprongen me in de ogen en met trillende benen draaide ik me om. Ik moest weg, weg van alles. Mijn benen wilden me niet dragen, maar toch zette ik stappen naar voren, iets wat verschrikkelijk vermoeiend was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Aan de ene kant kreeg ik medelijden met Harry maar aan de andere kant werd ik ook weer kwader. "Nee, ik had eerder gedacht dat jullie zouden neuken. Onee, wacht! Dat hadden jullie al gedaan!" Gilde ik toen hij zielig ging doen over slaaptekort. Ik had net zo goed geen oog dichtgedaan. "Als je het maar uit je hoofd laat stomme dingen te doen Styles!" Ik greep hem bij zijn pols en duwde hem tegen de muur en sloeg met mijn vuist naast zijn hoofd. "Je hebt me al pijn genoeg gedaan. Als je jezelf voor een trein gooit maakt je het echt niet goed hoor!"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Goed, dit was de eerste keer dat ik bang werd van Louis en ik piepte dus ook bij het aanzien van hem. Ik slikte zachtjes en keek hem met duidelijke angst in mijn ogen aan. "Waarom?" vroeg ik zacht. Alsof het hem nog wat interesseerde wat ik deed... ik was toch een idioot die alleen maar iedereen gebruikte voor de seks? En ik kon hem geen ongelijk geven ook, als ik erover nadacht. "Waarom zou het je uitmaken?"
    Ik probeerde mezelf los te trekken, maar Louis zijn greep was sterker als die van mij, vooral omdat ik niet veel durfde te doen op dit moment, bang voor de klappen die ik zou oplopen. Ook al zou het meer dan terecht zijn als ik er eentje zou krijgen... Ik beet even op mijn lip en negeerde zijn verdere opmerking. Ik wilde het ook niet goedmaken op die manier, maar ik wilde dat Louis weer verder kon en we van alles af waren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Langzaam liet ik Harry los na zijn worden en deed een paar stappen achteruit. "Omdat ik van je hou." Ik bleef Harry dit keer aankijken maar alweer zonder enige emotie. Ik schudden langzaam mijn hoofd en draaide me om. Dit had totaal geen zin. "Het spijt me." Fluisterde ik naar Liam en langzaam liep ik weg. Wetend dat ik vanmiddag niet meer bij het interview zou zijn, maar bij grote vaas zou zitten om me uit de band te laten halen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 6:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Zijn woorden waren misschien verschrikkelijk logisch, maar toch kwamen ze keihard aan. Het brak mijn eigen hart in kleine stukjes om door te krijgen dat ik dat van Louis totaal had vernield. Hij hield van me, nog steeds na wat ik had gedaan... Hoe kon ik zo stom zijn om hem dan weg te laten lopen? Harry, doe iets!
    "Lou, wacht..." zei ik zachtjes, terwijl ik een hopeloze blik naar hem toewierp, ook al kon hij die niet zien. Ik had het verpest, ik had alles verpest... De band zou uit elkaar vallen, Louis was uit elkaar aan het vallen en ikzelf viel hier dadelijk nog uit elkaar. Ik hoorde hoe er een vreemde piep uit mijn keel kwam en ik liep achter Louis aan. "Niet gaan, niet weggaan..." bleef ik jammeren, terwijl de tranen geruisloos over mijn wangen begonnen te stromen. Als Louis wegging voelde ik me nog schuldiger dan ik al deed en was er geen redden meer aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik slikte en maakte mezelf wijs da ik gewoon door moest lopen. Harry moest negeren en moest blijven lopen. Maar zijn worden maakte me gek. "Waarom?" Met een ruk draaide ik me om en stopte me lopen. "Waarom zou ik niet gaan?" Onbegrijpelijk keek ik Harry aan. "Wat heb ik het nu nog om voor te blijven?" Behalve de roem en de rest van mijn vrienden.
    Harry was niet de enige met tranen want ook ik begon weer te huilen.
    Misschien overdreef ik. Ik liet de rest van mijn leven nu in het water lopen omdat Harry een stomme egoïst was. Maar wat moest ik dan? Elke dag nog extra in mijn maag getrapt worden omdat de liefde van mijn leven gekozen had voor een stomme trut. Ja. Ik het Violet ook nog steeds schuldig. Hoofdschuddend keek ik Harry nog even aan en draaide me weer om. In mijn achterhoofd hoopte ik zo dat Harry het niet op zou geven. Alles moest nu van zijn kant komen. Want ik durfde en wilde het niet meer doen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 7:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte eventjes toen Louis zich omdraaide en beet op mijn lip. "Omdat... Ik begrijp dat ik je helemaal niet waard ben als vriend en al helemaal niet meer dan dat, maar Liam, Zayn en Niall verdienen jou wel, net zo goed als jij ze verdient." zei ik zacht, hoofdschuddend. Toen Louis zich weer omdraaide kreunde ik van hopeloosheid en ik had even de moed niet meer om door te zetten, maar ik wist het bij elkaar te rapen en liep achter hem aan. Ik versnelde mijn pas en greep Louis' pols vast. "Alsjeblieft, Louis... Ik smeek je om niet te gaan." zei ik zacht, terwijl ik met mijn andere hand wat tranen van mijn wangen veegde. Even had ik de neiging om hem gewoon te kussen zodat hij zou blijven, maar ik had het gevoel dat ik het dan nog meer verpestte dan heelde. "Je verdient het niet om bevriend te zijn met een zak zoals ik, maar je verdient beter. Ik begrijp dat je mij haat, maar blijf dan voor de anderen. Desnoods ga ik weg, als jij dat liever wilt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wow, bam. Mag ik een samenvatting?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAmnesia schreef:
    [Wow, bam. Mag ik een samenvatting?]


    (Liam heeft Louis meegesleept naar Harry en die twee hebben nu ruzie op de gang... ;p Liam heb ik op de een of andere manier nog steeds tegen de muur laten aanleunen... Louis en Harry staan een stuk verderop omdat Louis weg wilde lopen, maar Harry probeert hem nog steeds tegen te houden.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Liam heeft Louis meegesleept naar Harry en die twee hebben nu ruzie op de gang... ;p Liam heb ik op de een of andere manier nog steeds tegen de muur laten aanleunen... Louis en Harry staan een stuk verderop omdat Louis weg wilde lopen, maar Harry probeert hem nog steeds tegen te houden.)


    [Dankje ^^ Maar Violet ligt dus nog steeds te slapen, en is daar vlakbij >_< wat kan ik met haar?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.