• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oke, ik ga dan wel naar Niall toe, alleen ik moet nu weg, ga hardlopen, dus reageer over anderhalf uur ofzo I guess..]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte eventjes toen Louis zijn uitleg gaf en liet zijn handen over mijn borstkas gaan, waarna ik glimlachte en nog eens knikte. "Natuurlijk, Boo Bear... Anders lag ik hier toch niet." zei ik grinnikend om vervolgens een zachte kus op zijn neus te drukken en met mijn handen over zijn schouders te wrijven. Ik maakte een zacht geluidje als teken dat ik goed lag en bleef lekker dicht tegen Louis aanliggen, hij was zo warm en knus... Het liefste bleef ik voor eeuwig hier liggen met Louis naast me, het liefste tegen me aan zelfs.

    xx


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte even verstrengelde nu ook onze benen. Ik kon het toch echt niet laten om mijn lippen weer even op die van Harry te drukken en keek de jongen met glinsterde ogen aan. Ja, ik was gelukkig nu. Het warme gevoel in mijn buik voelde goed en dat wilde ik voor altijd zo houden. Ik nestelde me wat beter tegen hem aan en voelde me net een klein kind. Maar ik was graag een klein kind.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Omg... Ik las buik en kind als eerste, ik dacht even: Hell yeah! A Larry Stylinson child! x'D)

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Louis in zijn ogen terwijl ik zachtjes op zijn onderlip beet. Je hoefde toch niet altijd met je ogen dicht te kussen? Ik vond het met ogen open soms zelfs romantischer omdat je elkaar gewoon lekker kon aankijken. Maar goed, ik deed zo vaak waar ik zin in had.
    Mijn handen liet ik weer afzakken naar zijn buik en ik streelde Louis zachtjes terwijl ik wat met zijn onderlip speelde. Ik noemde het spelen, ja... Waarom? Omdat dat een leuk woord was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Harry, please sneak out and come to poor little Violet c:
    Btw, dat van Larry Stylinson child had ik ook ;p)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 16:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Met Elena ernaast? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek hem lachend aan. "Dan ben ik de enigste die het goed heeft opgevat." Lachte ik luid. "Het naar bed gaan. Hoe hilarisch. Je kan het op twee manieren zien.. Een gore en een relaxte." Grinnikte ik. Mijn mondhoeken krulden steeds meer omhoog.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xAmore schreef:
    (Met Elena ernaast? x'D)


    (Heeft tegen Elena al gezegd dat ze moe is en wil slapen (zodat als Harry toch komt ze niet moe is >:3 ))


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Oké. ;p Het is moeilijk om de aandacht te verdelen zeg. x'D)

    Harry Edward Styles.

    Uiteindelijk verbrak ik de kus tussen mij en Louis. Ik liet hem los en drukte nog een kusje op zijn voorhoofd. Goed, hoe kwam ik weggeglipt? Ik wilde nog even na Violet toe voordat ik zou gaan slapen...
    "Ik ga even bij Liam kijken, ik heb hem allang niet meer goed gesproken." mompelde ik om vervolgens op te staan en heel onschuldig naar de deur te lopen. Ik wierp Louis nog een glimlach toe, opende de deur en zette toen de sprint erin. Toen ik uiteindelijk voor de deur stond van Louis' hotelkamer klopte ik aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:21 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik wist niks te verzinnen! x'D Ik kon moeilijk zeggen dat hij naar het toilet moest. ;p Ik zie het mezelf nog voor elkaar krijgen om dat te zeggen...)

    Harry Edward Styles.

    Toen Violet de deur opendeed en me binnenliet bekeek ik haar even. Ik liet mijn ogen over haar lichaam glijden en grijnsde tevreden. Wat? Dat mocht toch wel?
    Ik grinnikte even om haar woorden en stapte dichter naar haar toe om vervolgens mijn lippen op die van haar te drukken. Nu kon ik haar eindelijk kussen zonder journalisten of fans erbij... We hadden het net al in de kamer gedaan, maar dat deed ik niet uit mezelf. Nu kreeg ze eindelijk wat ik haar al die tijd al wilde geven. Ik tilde Violet op en drukte haar tegen de muur aan. Ik moest toch eventjes tonen wat ik allemaal kon, niet?


    Reading a good book is like taking a journey.

    [oke, wtf, laat maar]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 16:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Violet Skyler Todd.

    Hij liet zijn ogen over mijn lichaam gaan en grijnsde, wat me wel beviel. Vervolgens grinnikte hij om mijn opmerking en kust me dan. Eindelijk. Het was een vrij ruwe kus, en het werd er alleen maar beter op toen hij me optilde en tegen de muur drukte. Even grijnsde ik ook tegen zijn lippen aan, maar kus hem dan hongerig terug. God, dit voelde fijn. En omdat Louis ons ook nog kon betrappen gierde de adrenaline alleen nog maar meer door mijn lijf. Een zachte kreun rolde over mijn lippen en ik ging met mijn tong over zijn lippen. Hij had me nu al gek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik zei toch... Ik kan niet goed aandacht verdelen. :\ Of Louis moet ze betrappen? Hij kan ook controleren of Harry wel bij Liam is? ;p)

    Harry Edward Styles.

    Ik opende mijn mond en liet mijn tong langzame cirkeltjes rond de hare draaien om vervolgens haar mond te verkennen. Aan de ene kant voelde dit hartstikke goed, maar aan de andere kant gaf het me zo'n schuldgevoel dat ik Louis nu aan het bedriegen was... Nog steeds vond ik mezelf alle scheldwoorden die er bestonden waard, inclusief een klap in mijn gezicht. Alhoewel, als Louis ons ooit zou betrappen kreeg ik misschien wel een stoel naar mijn kop gegooid, wat maar goed ook zou zijn dan... Toch liet ik me leiden door lust en de liefde voor Violet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik geloofde hem niet. Gewoon omdat het onlogisch was dat hij aan Liam was terwijl die met me zoende. Ik stond kwam op omdat hij me hier mooi had laten zitten en ik had de neiging hem te achtervolgen. Maar ik wist gewoon dat hij loog en daarom wist ik ook dat hij naar Violet ging. Sowiets voelde je toch. Ik was beledigd en kwaad stapte ik van het bad af. Ik had me dit zo anders voor gesteld. Oke, ik ging het zo doen. Ik gong naar mijn eigen kamer met de mededeling dat ik een slaapshirt wilden. Zo had ik zekerheid en wist ik meteen of Harry er was. Ik stond op. Ik wist dat ik hem moest vertrouwen maar ik kon het niet. Ik opde de deur met mijn sleutel. "Sorry. Ik kom een shirt halen." Zei ik nogalant terwijl ik naar binnen liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''