• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nibug schreef:
    [Is Zayn dronken op dit moment? x'D Ik dacht, ik vraag het maar even voor de zekerheid. :p]


    [Uuh, ik wou zeggen lichtelijk aangeschoten, maar hij heeft zo'n anderhalve fles wijn op.. Word je daar heel erg dronken van? Doe maar dat hij dronken is, maar niet heel erg...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Curlies schreef:
    Joanne Mikayla Brights

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek hem lachend aan. "Dan ben ik de enigste die het goed heeft opgevat." Lachte ik luid. "Het naar bed gaan. Hoe hilarisch. Je kan het op twee manieren zien.. Een gore en een relaxte." Grinnikte ik. Mijn mondhoeken krulden steeds meer omhoog.


    Nickolas Anderson
    Ze schudde lachend haar hoofd en keek me dan nogsteeds lachend aan."Dan ben ik de enigste die het goed heeft opvat." lachte ze en ik lachte ook,eingelijk is het wel waar."Het naar bed gaan. Hoe hilarisch. Je kan het op twee manieren zien.. Een gore en een relaxte."grinnikte ze
    Ik lachte nog even en gaapte dan even."Ach zo ben ik eenmaal, de grootste slaapkop. Meiden moeten dat eens inzien dat slapen een hobby van me is."grinnikte ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Uh, heey mate,' hoorde ik iemand aarzelend opzetten. Ik keek op en zag de gebruinde huid, de zwarte kuif en de bruine ogen van Zayn.
    "Zayn, waar heb jij heel de tijd gezeten?" vroeg ik, maar glimlachte toch. Toen ik iets dichterbij kwam, kon ik de alcohol in zijn adem ruiken. "Je hebt lopen drinken," merkte ik op. Ikz waaide even met mijn hand om de eur van alcohol een beetje te verminderen, maar het was een hopeloze zaak. "Niemand heeft je gezien? ofwel?" Eigenlijk een domme vraag. Ook al dacht je dat er niemand in de buurt was, dan toch kon er nog een artikel over je verschijnen wat je een halfuur eerder had uitgespookt. "Wat ging je trouwens doen?" vroeg ik uiteindelijk. "Naar buiten?"
    Meestal als je Zayn in de gang tegenkwam, dan ging hij buiten een sigaret roken. Ik was tegen roken, maar ik liet Zayn doen. Er zijn zoveel mensen die roken. Ik heb wel al een aantal keren gezegd dat het beter was voor hem te stoppen, maar daar ben ik mee gestopt.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    De vloer leek onder mijn voeten weg te zakken. Ik had het zien aankomen maar dat maakte de klap in mijn gezicht niet minder erg. "Liam hè." Bracht ik uit. Ik balden mijn handen tot vuisten en volgens mij kwam de rook nog net niet uit mijn oren zo boos was ik. "Volgens mij is Violet niet Liam!" Gilde ik. Mijn hart leek uit elkaar te exploderen en op te lossen in rook. De enige vaas die nog heel was in de kamer kreeg een klap en Basten in scherven op de grond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte opnieuw en zette Violet op de grond om haar vervolgens achter me te duwen. Liever ik dan zij op dit moment.
    "Lou! Niet doen!" riep ik uit toen hij een vaas op de grond gooide en de scherven om onze oren vlogen. Ik bleef beschermend voor Violet staan en hield Louis nauwlettend in de gaten, puur uit angst dat hij iemand nog iets aan zou doen. Het was mijn schuld! Mijn schuld! Als ik er niet was geweest, was Louis niet kwaad geworden en vloog er nu geen vaas door de kamer heen.
    "Het spijt me! Ik loog tegen je! Ik ging niet naar Liam, ik ging naar Violet... Begrijp nou dat ik niet kan kiezen! Ik kon het gewoon niet!" schreeuwde ik terug, waarna ik ruw een traan uit mijn ooghoek veegde. "Het is mijn schuld! Sla mij maar! Gooi me van de brug af! Maar laat Violet hier alsjeblieft buiten..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik wilde hem slaan, echt maar ik deed het niet. "Dat zie ik zelf ook wel dat je niet bij Liam zit!" Het kon me niet schelen dat de deur nog open stond en heel de gang mee kon genieten. "Dat je niet kan kiezen is een ding Styles. Maar me er over voorliegen?!" En daar ging het tafeltje waar de vaas eerst op stond. We moesten dit hotel na afloop toch al een hoop schadevergoeding geven dus deze kon er ook nog wel bij. "Weet je wat jij bent Styles. Een enorm idioot! Weetje wat. Je hoeft niet meer te kiezen. Blijf maar lekker bij violet want daar pas je goed bij. Die liegt ook! Want ik ben weg!" Ik draaide me om en stormde de kamer uit. De deur trok ik met een harde klap achter me dicht en ik begon te lopen. En alles wat ik onderweg zou tegenkomen ging kapot.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javvaad Malik
    'Zayn, waar heb jij heel de tijd gezeten?' Niall keek verschrikt op, hij had me nog niet gezien, maar kwam toen wel met een glimlach naar me toe. Ik gaf hem geen antwoord, bang dat ik met een dubbele tong zou gaan praten en hij het zou opmerken. 'Je hebt lopen drinken.' Shit hij had het al ontdekt. Hij zwaaide voor zijn neus, blijkbaar de alcohol lucht die om me heen hing weg te wapperen.
    'Een beetje,' probeerde ik nog de zaak te redden, maar Niall was slim genoeg om door te hebben dat ik tegen hem loog.
    'Niemand heeft je gezien? Ofwel?' Ik haalde mijn schouders op, ik nam aan van niet. Ik had de hele tijd in mijn eentje op mijn hotelkamer gezeten en we zaten niet op de begane grond, dus er had vast niet iemand door mijn raam staan gluren. 'Wat ging je trouwens doen? Naar buiten?' Ik zuchtte even, eindelijk iets waarbij ik niet hoefde te liegen.
    'Ja, even roken,' fluisterde ik, bang dat hij boos zou worden of een van zijn ik-ben-teleurgesteld-in-je-blikken zou opzetten. De hele tijd stond ik half tegen de muur geleund naast mijn deur, om er zeker van te zijn dat ik niet zou omvallen. Ergens vanuit de verte was er vaag geschreeuw en andere geluid te horen. In mijn oren klonk het alsof het naast me afspeelde en er iemand in m'n oor aan het toeteren was. Om Niall niet te veel te laten merken dat ik aardig wat gedronken had, probeerde ik zo min mogelijk in te krimpen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:20 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik zal proberen straks nog wat te posten, moet eerst even naar mijn pake in het ziekenhuis, dan naar opa en oma. Misschien kan ik daar nog wat posten, en anders daarna nog wel.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar Louis' woorden en ik moest hem zijn gelijk geven. Ik was een idioot, ik begreep precies waarom hij kwaad op me was. Maar wat ik niet begreep was mezelf... Waarom was ik zo stom om dit alles te doen? Waarom had ik doorgezet? Waarom loog ik? Al die vragen spookten door mijn hoofd totdat ik mezelf op de grond liet instorten. Goed gedaan, Styles... Je kon net zo goed meteen van die brug springen. Ik voelde hoe de tranen die in mijn ogen brandden langzamerhand over mijn wangen begonnen te lopen, samensmolten bij mijn kin en dan weer uit elkaar spatte op de vloer.
    "Ik raak alles kwijt..." snikte ik om vervolgens naar de scherven te kijken. "En ik ben het zelf schuld..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Een beetje,' zei hij, maar ik kon duidelijk in zijn stem horen dat hij gedronken had. "Ja, dat hoor ik," zei ik sarcastisch, maar ik klonk niet boos. Ik had geen zin om boos te zijn. 'Ja, even roken,' fluisterde hij als antwoord op waar hij naartoe ging. Ik zuchtte even. Ik had wel verwacht dat hij ging roken. "Ok, ik kom met je mee," zei ik. "Ik kan wat frisse lucht gebruiken," al ging het waarschijnlijk eerder rokerslucht zijn dat ik vandaag ging inademen. Ik keek hem even vaag aan hoe hij tegen de muur stond. Alsof hij probeerde om niet om te vallen, maar ik haalde mijn schouders op en wachtte tot hij zou meegaan naar buiten.

    [Sorry dat het kort is, maar ik moet gaan eten. :p]


    Take me to wonderland

    Zayn Javvaad Malik
    'Ja, dat hoor ik.' Hij klonk sarcastisch, maar gelukkig niet boos. Het was waarschijnlijk ook overduidelijk en probeerde ik het alleen voor mezelf te blijven ontkennen. 'Ok, ik kom met je mee. Ik kan wat frisse lucht gebruiken.' Shit. Geen joint voor mij vandaag. Ik probeerde mijn gezicht in de plooi te houden en niet te laten zien dat ik teleurgesteld was. Langzaam kwam ik overeind en begon richting de lift te waggelen, op weg naar buiten. Het ging allemaal niet zo snel, maar daar kon ik niks aan doen.
    'Weet jij waar iedereen is eigenlijk?' vroeg ik aan Niall, om hem af te leiden van mijn dronkenschap. Het was één ding dat hij wist dat ik had gedronken, hij moest er niet meer achter gaan zoeken, want ik wilde koste wat het kost geheim houden dat ik vaker dronk dan deze keer.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall James Horan

    Met opgetrokken wenkbrauw keek ik toe hij Zayn naar de lift waggelde, maar ik zei niks en liep met hem mee naar de lift waar we wachtten.
    'Weet jij waar iedereen is eigenlijk?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. "Eerst waren we allemaal in mijn kamer, maar nu? Ik denk verspreid over de kamers die we hebben," gokte ik en stapte de lift in toen de deuren opengingen. Ik drukte het laatste knopje dat ons leidde naar de laatste verdieping. Van daar uit konden we naar het dak, daar zou niemand ons kunnen zien en bespioneren. Het gaf me de kriebels dat er constant mensen op ons stonden te kijken. Wetend of niet. Ik stapte uit toen we op de laatste verdieping en wachtte tot Zayn ook uit de lift zou waggelen.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Ik wist niet wat dit hotel had met vazen, maar heel de gang stond er vol mee. Of eerder gezegd lag. Want iedere vaas die ik tegenkwam vloog tegen de muur. Ik liet een eek vernielingsspoor achter en zelfs de schilderijen op de muur moesten er aan geloven. Het beeld voor mijn ogen was wazig door de tranen en het gelukkig gevoel van daarnet was zo hard de grond in geboord, dat er wel heel veel voor nodig was om dat ooit nog tevoorschijn te halen. Ik kon met zekerheid zeggen dat ik me nog nooit zo verraden en gebruikt voelden als nu. En dat noemende zichzelf mijn beste vriend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [iemand die het aandurft om Louis nu tegen te komen? Want ik weet niet zo goed wat ik met hem aanmoet nu ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Om dan een kapstok bijna tegen je hoofd te krijgen? x'D]


    Take me to wonderland