• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Teachers, Y U so lazy?!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo het gevoel dat ik vandaag nog vaker gekwetst ga worden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn dag was leuk, maar jij hebt het weer verpest. Waarom snap je het nu niet?


    everything, in time

    ---

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:00 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jaimes schreef:
    Dit gevoel... Het is zo verwarrend.

    Two schreef:
    Serieus, ik snap het gewoon niet. We praatten elke dag, en nu gewoon NOOIT meer. En het is nu al een maand geleden.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Morgen achttien.. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zin in morgen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck, steek je gezaag waar ik denk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Shit, ik was er bijna!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Voor gevaar van eigen leven vertel ik jou dat ik op meisjes val. Vertel jij me met een big smile dat je dat al dacht. Oke, wauw. Hoe gedraag ik me dan wel niet.. Je kent me beter dan dan ik dacht, kerel. Zou de rest van de klas het ook al weten..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SKUMFUCK schreef:
    Voor gevaar van eigen leven vertel ik jou dat ik op meisjes val. Vertel jij me met een big smile dat je dat al dacht. Oke, wauw. Hoe gedraag ik me dan wel niet.. Je kent me beter dan dan ik dacht, kerel. Zou de rest van de klas het ook al weten..?

    Mochten je klasgenoten het nog niet weten, ik hoop dat een oelewapper het niet voor je zal doen.
    Want zo ben ik het te weten gekomen van een klasgenote. Hij had het gewoon voor heel de klas geroepen, dat ze een vriendin had. Om haar te vernederen. Erg voor dat meisje, maar eigenlijk kon niemand van onze klas het schelen/maakt het voor ons totaal niets uit en stond den oelewapper voor schut.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Isles schreef:
    (...)
    Mochten je klasgenoten het nog niet weten, ik hoop dat een oelewapper het niet voor je zal doen.
    Want zo ben ik het te weten gekomen van een klasgenote. Hij had het gewoon voor heel de klas geroepen, dat ze een vriendin had. Om haar te vernederen. Erg voor dat meisje, maar eigenlijk kon niemand van onze klas het schelen/maakt het voor ons totaal niets uit en stond den oelewapper voor schut.

    Dat is echt wel lullig van hem D: Hij is een vriend van mij, en sinds dit jaar klasgenoot. Dus ik hoop voor hem dat hij z'n bek houd. Hah, maargoed, ik vind het nu niet erg meer als ze het weten. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wil niet meer ziek zijn ;(


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik sei nog sa tsjin die oelewapper: IT KIN NET!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moffat schreef:
    Ik wil niet meer ziek zijn ;(


    Caution first, always.