• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben ziek :(


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Serieus, ik snap het gewoon niet. We praatten elke dag, en nu gewoon NOOIT meer. En het is nu al een maand geleden.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dit gevoel... Het is zo verwarrend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je kunt me bedanken wanneer ik je feliciteer, me begroeten als je me ziet, me feliciteren met mijn verjaardag, me een prettig kerstfeest wensen en zelfs een gelukkig nieuwjaar, maar tussendoor praten gaat niet meer? Ik mis je.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Je kunt me bedanken wanneer ik je feliciteer, me begroeten als je me ziet, me feliciteren met mijn verjaardag, me een prettig kerstfeest wensen en zelfs een gelukkig nieuwjaar, maar tussendoor praten gaat niet meer? Ik mis je.

    Lieve schat, gaat dit over diegene over wie ik denk dat het gaat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik lig dus nogsteeds op bed, hahahaha wat erg dit.

    Tortura schreef:
    (...)
    Lieve schat, gaat dit over diegene over wie ik denk dat het gaat?


    Probably, yes. Hij wenste mij als eerste een gelukkig Nieuwjaar, met een knipoog smiley. :c


    everything, in time

    Can you Please hold me one more time (H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Anguish schreef:
    (...)

    Probably, yes. Hij wenste mij als eerste een gelukkig Nieuwjaar, met een knipoog smiley. :c

    Oh god.That's just.. some bad news, lady.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wah zeg. Moet ik één uur op twee bussen zitten om te horen te krijgen dat de inschrijvingen pas in april beginnen én dat het alleen via internet kan? In de plaats ervan kon ik heerlijk van de solden gaan genieten en dat mag ik ook al vergeten, óf kon ik gewoon tot vier uur 's middags volle bak in bed blijven liggen. Fuck that, echt waar.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Owke Fuck It I dont want you to hold me any more!


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Dus waarschijnlijk fiets ik morgen weer met hem samen... Maar gelukkig is er morgen een vriendin bij, anders zou het net zo awkward als de vorige keer zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb hoofdpijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik kan die verdomde chef kok wel killen.. wat een arrogante eikel is het. Niet normaal meer ._. Heb vandaag 2 aanvaringen met die kerel gehad, ik gok dat ik zijn minste favoriete collega ben :'D


    -

    Oh lord, I wish you were real.


    Caution first, always.