• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sommige mensen zijn zo dom en doen dan alsof ze alles weten. Wat heb ik daar een hekel aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    How about this? I fucking hate you.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    How about this? I fucking hate you.

    Yeah, girl. You go! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:30 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omg, ik ben weer lekker intelligent bezig ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roche schreef:
    Liefde suckt echt voor dood. Waar is de tijd dat je naar me lacht als ik toevallig naar je kijk? Vorig jaar zaten we in de rij en je vroeg aan mij of je voor mij mocht komen staat, waarop ik 'Ja' zei en je naar voor liet gaan. Een minuut later vroeg je of je achter mij mocht staan. Ik zuchtte diep, waarna ik later zei: 'Zeg, ben je met mijn voeten aan het spelen?' en jij vond het nodig om voor mijn voeten te knielen om het aan te raken. Alsof je echt met mijn voeten aan het spelen was. Vorig jaar was het top met je!
    Oké, het is geen liefde op het eerste gezicht, de gevoelens zijn pas heel later gekomen. Het is enorm frustrerend dat je meer neerbuigendheid jegens mij toont. Ik weet dat ik dit jaar vervelend heb gedaan, tegen jou en tegen de rest van de klas.
    Ik heb me de laatste tijd aangesteld, dat besef ik. Het ligt niet alleen aan jou. Ik heb me niet thuis gevoeld in de klas en ik ben alleen nodig voor pakweg een stom inktbuisje of een gelijnd schoolblad. Snapt geen enkele mafkees dat ik meer waard ben dan dat? Hopelijk kan je ergens begrijpen dat ik daarom teleurgesteld ben.
    Als het zo zit, dan kan ik maar één ding zeggen. Toch zou ik weer mijn mond houden, want anders ben ik weer de bitch van de klas.

    Zoals ik het zo lees heb je dit zelf veroorzaakt. Je doet vervelend tegen hem en tegen de rest van de klas en dan verwacht je dat mensen je bekijken alsof je meer waard bent. Laat dat dan ook zien, dan zullen mensen je ook anders behandelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik verveel me echt doood. ):

    Niet kunnen slapen wanneer je wél moe bent. Dat suckt.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Aurorea schreef:
    Ik erger me echt dood aan al die 1D-RPG's (cat)


    26 - 02 - '16

    Nog steeds ziek :l


    Caution first, always.

    Ik kan niet wachten totdat ik mijn papiertje heb en kan studeren. Dan hoef ik niet meer tegen jullie aan te kijken.


    There is nothing more badass than being yourself

    Thranduilion schreef:
    Nog steeds ziek :l


    Beterschap!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Bus net gemist, aah!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:53 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Volgens mij is het me in de rug geschoten. Elke beweging die ik maak doet pijn op die plek D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Omg, some people. /wurgneigingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.