• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hm, zal ik morgen het tweede spijbelen? Het is gym en ik val toch niet op, en ik zoek niet om voor een half uurtje gym een uur eerder uit mijn bed te komen.

    Voight schreef:
    Schindler's List is zó prachtig!
    Dank je, Mar.


    Graag gedaan lieffie!<3


    everything, in time

    Morgen weer school. Bah, echt geen zin in.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    FUCK al die RPG-topics, seriously. Nu weer negen in actieve topics op pagina één, het vervolg ervan op pagina twee. Er mogen nauwelijks topics gemaakt worden over afvallen want hell we zijn geen afvalsite maar er mogen wel een miljoen RPG-topics geopend worden terwijl we ook geen RPG site zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    FUCK al die RPG-topics, seriously. Nu weer negen in actieve topics op pagina één, het vervolg ervan op pagina twee. Er mogen nauwelijks topics gemaakt worden over afvallen want hell we zijn geen afvalsite maar er mogen wel een miljoen RPG-topics geopend worden terwijl we ook geen RPG site zijn.
    1. We zijn ermee bezig. 2. Afvaltopics kunnen aanzetten tot ziektes, RPG's niet. 3. Je kunt GM aanschaffen en dan de RPG's uit je actieve topics laten verdwijnen.


    Life is hard and then we die

    Wasp schreef:
    FUCK al die RPG-topics, seriously. Nu weer negen in actieve topics op pagina één, het vervolg ervan op pagina twee. Er mogen nauwelijks topics gemaakt worden over afvallen want hell we zijn geen afvalsite maar er mogen wel een miljoen RPG-topics geopend worden terwijl we ook geen RPG site zijn.


    afvaltopics kunnen schadelijk zijn voor het zelfbeeld en de gezondheid...rpg over het algemeen niet...misschien ergens een kleine, misselijkmakende uitzondering, maar daar ga ik niet vanuit....
    Daarnaast zou deze frustratie er theoretisch voor zorgen dat mensen GM nemen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mensen, mag ik ook gewoon even mijn hart luchten? Ik wéét dat iedereen meteen panisch doet als er iets over afvallen wordt gezegd, maar ik heb ook topics gezien die gesloten werden terwijl ze daar om normale, gezonde afvaltips vroegen. Fijn, dat de mods ermee bezig zijn. En nee, ik ga geen GM nemen want ten eerste kan dat niet omdat ik niet kan sms'en nu en ten tweede wil ik dat helemaal niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    Mensen, mag ik ook gewoon even mijn hart luchten? Ik wéét dat iedereen meteen panisch doet als er iets over afvallen wordt gezegd, maar ik heb ook topics gezien die gesloten werden terwijl ze daar om normale, gezonde afvaltips vroegen. Fijn, dat de mods ermee bezig zijn. En nee, ik ga geen GM nemen want ten eerste kan dat niet omdat ik niet kan sms'en nu en ten tweede wil ik dat helemaal niet.


    Natuurlijk mag jij je hart luchten :3 beter hier dan in een compleet nieuw topic ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wasp schreef:
    Mensen, mag ik ook gewoon even mijn hart luchten? Ik wéét dat iedereen meteen panisch doet als er iets over afvallen wordt gezegd, maar ik heb ook topics gezien die gesloten werden terwijl ze daar om normale, gezonde afvaltips vroegen. Fijn, dat de mods ermee bezig zijn. En nee, ik ga geen GM nemen want ten eerste kan dat niet omdat ik niet kan sms'en nu en ten tweede wil ik dat helemaal niet.
    Natuurlijk mag dat, maar ik antwoord nog steeds graag vragen van users, al zul je het niet helemaal als vraag hebben bedoeld :P


    Life is hard and then we die

    Wwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiieeeeeeeeeuuuuuuuuuu


    •*• Lululu •*•

    IK WIL MORGEN NIET NAAR SCHOOL *pout*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)1. We zijn ermee bezig. 2. Afvaltopics kunnen aanzetten tot ziektes, RPG's niet. 3. Je kunt GM aanschaffen en dan de RPG's uit je actieve topics laten verdwijnen.

    Jullie kunnen wel elke keer zeggen 'schaf GM aan' blah blah maar de meeste kunnen dit niet omdat het niet werkt per telefoon. Als jullie dit nou eerst maken zijn jullie ook gelijk van al dat gezeik af.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Fuck, ik ga dood. Ben het papier met akkoorden kwijt en heb dus alleen de songtekst. En ik moet morgen oevenen en waarschijnlijk ook al opnemen maar zonder akkoorden lukt dat niet en hij gaat zo boos worden..

    Odina schreef:
    (...)
    Jullie kunnen wel elke keer zeggen 'schaf GM aan' blah blah maar de meeste kunnen dit niet omdat het niet werkt per telefoon. Als jullie dit nou eerst maken zijn jullie ook gelijk van al dat gezeik af.
    Wij kunnen dat als moderators niet oplossen, dat moet echt Rutger doen en hij legt zijn prioriteiten waar hij ze wilt leggen. Daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Tot dan toe hebben we ideal, overschrijving of paypal. Het spijt ons echt maar meer kunnen wij niet voor jullie betekenen.


    Life is hard and then we die

    Poef.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"