• Voor haar is school vreselijk, ze haat het, en vind het tijd verspilling. Maar op een dag is ze verplicht om zich in te schrijven voor een van de clubs op school, als een straf. Ze schrijft zich in voor vele, maar geen een is beschikbaar. Totdat ze ziet dat er nog een plek vrij is bij het meisjes voetbal. Ze is geschokt dat er nog plekken zijn, want elk meisje praat er zo goed over. Als ze daar komt, ziet ze waarom. Ze hebben een nieuwe leraar, een nieuwe, die alle meisjes aanbidden. Zal ze ook voor hem vallen? En wat zal er dan gebeuren?


    Voor de nieuwe story van mij en ShortiiChey zoeken wij nog enkele rollen.

    Gekozen rollen:
    Savannah Destiny Montoya - Malino
    Anna Valeria Veelers - Girolski
    Nuría Elena Degener - Stuttgart
    Tamara Catherina Montrose - Squib
    Marzia Ann Raddleton - Flanaganish


    Wat moet je invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk (kort beschrijven):
    Uiterlijk:
    Extra:
    Waarschuwen?:


    We kiezen niet de eerste, maar de beste. Thank you!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:53 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jammer dat ik niet uitgekozen ben


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Dankje voor de rol(flower)


    ~

    DamonSBitch schreef:
    jammer dat ik niet uitgekozen ben


    You can't win everything in life c:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    @Beckett, true. En de overige rollen komen misschien nog terug als kleinere rolletjes in het verhaal, dus niet getreurd!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Milou Lune Rhine
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: aardig en behulpzaam meisje, in de ogen van haar ouders is ze een dochter die elke ouder zou wensen, als ze eenmaal bij haar vrienden is is ze prettig gestoord en duidelijk aanwezig.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar ouders denken dat ze ballet doet maar stiekem gaat ze elke keer voetballen. Haar ouders vinden voetbal maar tijdverspilling. "Je loopt alleen achter een bal aan", aldus haar vader. - Ze staat meestal in de verdediging.
    Waarschuwen?: Ja, alsjeblieft!


    Am I punk rock already?

    xFABPERSIE schreef:
    Naam: Milou Lune Rhine
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: aardig en behulpzaam meisje, in de ogen van haar ouders is ze een dochter die elke ouder zou wensen, als ze eenmaal bij haar vrienden is is ze prettig gestoord en duidelijk aanwezig.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar ouders denken dat ze ballet doet maar stiekem gaat ze elke keer voetballen. Haar ouders vinden voetbal maar tijdverspilling. "Je loopt alleen achter een bal aan", aldus haar vader. - Ze staat meestal in de verdediging.
    Waarschuwen?: Ja, alsjeblieft!

    ik weet niet of je het door hebt maar de rollen zijn al uitgekozen


    Remember to be ridiculous.

    Juist, maar sommige komen nog terug in het verhaal hoor, dus bedankt voor het invullen!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.