• Mijn mobiel had pootjes gekregen en was weg. Ik zal het ff uitleggen:
    Ik had me mobiel in me zak gestopt en fietste naar de plek waar ik met een stel vrienden had afgesproken om samen naar school te fietsen. De hele weg niet op me mobiel gelet. Kom ik op school, zet ik me fiets in de stalling en wil ik me mobiel uitzetten. Me mobiel zat niet meer in me zak! Ik raakte lichtelijk in paniek. Maar ik had nog een hele schooldag en dacht dat mijn mobiel allang kapot ofsow was. Ik vroeg aan me vrienden of die hem hadden gezien. Nee. Ik werd steeds ongeruster. Komt er een vrouw onder muziek naar me toe: Me mobiel was weer terecht. Ik helemaal blij. Me mobiel was niet kwijt! Wat bleek:
    Hij was uit me zak gevallen en er kwam even later een vrouw langs die hem heeft gevonden toen ze de honden aan het uitlaten was en gelukkig stond ie nog aan. Zo kon ze zien of er nog een thuis nummer instond en ja. Heeft ze naar mijn huis gebeld en mijn vader heeft de mobiel bij haar thuis opgebeld. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk een bloemetje naar haar gebracht.

    Ik heb zo'n geluk gehad. Ondertussen heb ik wel een nieuwe mobiel gekocht. Daar had ik al een tijde voor gespaart (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    deed iemand dat ook maar met mijn I-pod (huil)
    dan krijgt hij/zij een knuffel =D


    Me broer die had net eeen nieuwe Ipot gekregen,, Vind hij een dag daarna een Ipot op straat,, ne die heb ik nu!.. XD


    Dunno ><

    je ouders of je broers of zussen of oma of opa
    verliezen is ontelbaar keer erger dan een fxcking gsm die je kwijtraakt!!!


    I need you like a heart needs a beat

    je ouders of je broers of zussen of oma of opa
    verliezen is ontelbaar keer erger dan een fxcking gsm die je kwijtraakt!!!

    Dat heb ik ook wel een keer gehad als je bekijkt hoe.
    Ik ben me ouders en broertje ontelbaar keer kwijt geraakt in een stad of Duitsland ofsow
    Maar ik heb ook een dierbaar familielid verloren. Dinky, mijn kat. Je zult nu maar denken: Het is maar een stomme kat, ik zou zeggen koop een nieuwe. Maar ik kende die kat al heel me leven en was dikke vriendjes met hem. Hij is nou dood en ik mis hem ook nog erg. Dat is inderdaad wel wat erger dan me mobiel kwijtraken.
    Mijn overgrootoma is laats ook dood gegaan. Ik kende haar niet dus dat is niet zo erg.
    En mijn opa heeft hartproblemen en die kan ook zomaar dood gaan.
    Dus... Dat moest er ff uit.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    So das geluk! Wel lief van die vrouw dan =]


    Mew <3

    Dat is idd erg!Maar niet het ergste hoor.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    oehh lijkt me egt kut ja . maa egt en lieve mevrouww(cool)


    (H) Sanne


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat is toch niet zo erg?
    Ik heb wel ergere dingen meegemaak hoor, maarja XD


    Life is hard and then we die

    ik ken iemand en die had het voor met zijn Ipod en GSM en dat was ergns bij een café da we waren en hij was dat dus vergeten en skien wij zo een heel stuk verder komen wij een vrouw tegen die daar ook was en die had zijn gsm en Ipod da was echt wel geluk voor hem anders zate zn spullen nog in Oostenrijk xD

    ik dacht dat er iemand dood was ofzo...


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Das echt zo'n mazzel. Ik had precies hetzelfde bij de kermis. Wij helemaal in paniek zoeken en uiteindelijk waren we dik balend naar huis gegaan. Toen ik thuis was zei mijn moeder: 'Je mobieltje is terecht.' Ik: wtf? Hoe kan zij dat weten?
    Kennelijk had iemand mijn mobieltje op de kermis gevonden en mijn opa opgebeld en die was 'm komen ophalen. Ik weet alleen dat die jongen Matthijs heette en blond haar had. Ik zou 'm nog bedanken door z'n hyves op te zoeken maar ik kwam er niet uit. Ik was 'm zo erg dankbaar...


    No growth of the heart is ever a waste