• Dit is niet van levensbelang ofzo, maar ik kreeg, dankzij het veel krijgen van abo's op stories (Story of the Year), het idee dat er misschien een mappensysteem zou kunnen komen om je abo's of eventueel bladwijzers een beetje overzichtelijk te kunnen indelen. Normaal had ik een behoorlijk kort lijstje van abo's en bestonden die voornamelijk uit wedstrijd-stories, maar nu wordt die lijst behoorlijk lang. Voor het verwijderen later is zo een lange lijst niet fijn :W
    Natuurlijk alleen als het de site niet tot bijna niet vertraagd...een trage site is niet fijn (no_chears)

    Voor of tegen?

    Voor: 8+4
    Tegen: 1
    Geen mening: 1

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 21:27 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik neem niet veel abo's, maar ik ben voor als het een probleem voor sommige is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Amortentiae schreef:
    Ik neem niet veel abo's, maar ik ben voor als het een probleem voor sommige is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Voor, mijn abolijst is echt heel lang (Heel veel verhalen zijn ook zomaar gestopt en het kost heel veel tijd om uit te zoeken welke dat zijn). Het zou inderdaad handig zijn als ik alle stories in categorieën kan indelen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik ga nu even vervelend doen: ik zie het nut er niet van in...

    Je hebt nog steeds evenveel stories waar je de inactieve uit moet zoeken om te verwijderen... En of ze nu onder elkaar staan of verspreidt over de hele pagina, je moet er nog steeds een heleboel afgaan. Dus ik zie de verbetering niet...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben voor, dan kan ik de gepauzeerde verhalen apart zetten!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben ook voor.


    Do what people say you can't.

    Dit is al eens eerder voorgesteld, maar er is toen niets mee gedaan.
    Vorige suggestie.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Dit is al eens eerder voorgesteld, maar er is toen niets mee gedaan.
    Vorige suggestie.


    Hopelijk wordt er nu dan wel iets mee gedaan. (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben voor(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Depay schreef:
    Voor.


    26 - 02 - '16

    Dus 7+2 voor, 1 tegen en 1 geen mening...nog meer mensen die hun stem willen uitbrengen? :3

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:19 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb op dit moment geen abo's, wel heel veel bladwijzers (abo's verwijderd en bladwijzers genomen uit privé redenen) en ik sta hopeloos achter met het lezen.
    Maar ik ben voor de suggestie.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Amortentiae schreef:
    Ik neem niet veel abo's, maar ik ben voor als het een probleem voor sommige is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''