• .. dat ik me buiten gesloten voel als ik op FB lees dat mijn vriendinnen hebben afgesproken met z'n allen en mij niet hebben uitgenodigd?
    Volgens mij dus absoluut niet. En nee, ik heb nergens iets gezien dat ze me uitgenodigd hebben überhaupt.
    Nu ben ik echt ontzettend boos op hen... En ik voel me nu echt ontzettend -tsja, ik weet niet hoe je het noemt. Teleurgesteld, boos?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap je probleem. Het is ook niet leuk dat jij niet uitgenodigd bent. Maar als het je echte vriendinnen zijn, zou ik gewoon zeggen wat je dwars zit. Je kunt er dan best met ze over praten.
    Maar het blijft lullig, maar een goed gesprek kan helpen. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat probleem herken ik gelukkig niet meer (was op de basisschool ,lang verhaal). Mijn vriendinnen spreken niet vaak af vanwege school. Misschien even met hun praten waarom zij niks zeiden. Veder weet ik het ook niet echt..


    Shoganai i ne~

    Da's wel een beetje kut, ja. Misschien even spelbreken op FB en vragen waarom jij er niets van wist?


    The odds are néver in our favor.

    nerveus schreef:
    Ik snap je probleem. Het is ook niet leuk dat jij niet uitgenodigd bent. Maar als het je echte vriendinnen zijn, zou ik gewoon zeggen wat je dwars zit. Je kunt er dan best met ze over praten.
    Maar het blijft lullig, maar een goed gesprek kan helpen. :)


    Haha, ja. Ik zal eens proberen rustig te blijven. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken. Ik praatte laatst heel kort met een vriendin via MSN en ze was die dag jarig. Bleek dat twee van onze vriendengroep daar waren en de rest was niet eens uitgenodigd --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    de beste manier is om het rustig te vragen, want als het je vriendinnen zijn zullen het ze vast wel uitleggen en eerlijk zijn.


    To love is to destroy.

    Oh ja ik ken het. Tegen mij werd laatst verteld hoe gezellig het was om met iedereen - echt iedereen, alleen ik was niet uitgenodigd - Lord of the rings te kijken. Drie zondagen achterelkaar, en steeds vertellen hoe gezellig het was. Dat is echt net zo'n mes in je rug :c


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat is verschrikkelijk om te lezen, ja! Voor mij in ieder geval... Bijvoorbeeld dat mijn beste vriendin meedeed met haar andere vriendin aan een of andere wedstrijd en mij daarover niks verteld werd, totdat ze stemmen nodig hadden en ik dat wel moest doen, want we zijn nou eenmaal vriendinnen... -_- Nou sorry hoor, maar denk je nou echt dat ik dat nog ga doen als er achter mijn rug iets wordt afgesproken en ik het zelf ook graag wilde? ;p

    Vraag de reden en zeg daarna dat je er wel een beetje mee zit dat je buitengesloten wordt, althans voor jouw gevoel. Dit heb ik ook gedaan en mijn vriendin had er degelijk spijt van. Die andere niet, maar zij mocht me toch al niet. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kyoshi schreef:
    Da's wel een beetje kut, ja. Misschien even spelbreken op FB en vragen waarom jij er niets van wist?


    26 - 02 - '16

    Iemand buitensluiten kan me echt pissig maken en als ik dit lees, word ik al kriegelig. Spreek je vriendinnen aan op het feit dat ze jou niet hebben uitgenodigd en zeg dat je het niet leuk vindt. Als ze niet met een fatsoenlijk antwoord komen, moet je ze gewoon lekker links laten liggen. Je verdient betere vrienden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ken het, het gebeurt me op zwemmen vaak. Dan zie je foto's van dingen en krijg je later de vraag waarom je er niet was.
    'Omdat ik het niet wist. Niemand had het me verteld'
    'Oh sorry, we zullen het je de volgende keer vertellen'
    En dit gesprek gebeurt dus iedere keer weer.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb geen vriendinnengroep. Ik heb losse vriendinnen, veel handiger. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kyoshi schreef:
    Da's wel een beetje kut, ja. Misschien even spelbreken op FB en vragen waarom jij er niets van wist?


    •*• Lululu •*•