• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Omdat volgens mij iedereen is aangekomen, ga ik nu de proef uitleggen c:
    Overigens, de presentatorkleur wordt verandert naar blauw, voor minder verwarring qua teamkleur]]

    Reggie Yates || Presentator
    'Hallo kandidaten! Om de teams te bepalen, hebben we een speciale proef opgezet, die gaat beginnen op het eiland Kador. Als iedereen stil wil zijn, ga ik nu de proef uitleggen.' ze werder langzaam stil, en toen ik zeker wist dat het helemaal stil was begon ik te praten. 'We gaan zometeen naar Kador. Daar moeten jullie met zijn allen achter een lijn gaan staan. Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.'

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ed nog niet :') Maar dan doe ik wel dat hij te laat komt. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    George Shelley

    Ik draaide mijn hoofd bij, toen Reggie ging uitleggen wat de proef was.
    Ik schrok wel even, nu al een proef? Ik heb me nog helemaal niet voorbereid. Straks moeten we iets zwaars doen, en na de hele heenreis hierheen, ben ik best moe geworden.
    Reggie had het over zwemmen.
    Ik keek rond. Ik was best blij met zwemmen, dat kon ik best goed. Bij Tom zag ik een blij gezicht. Ja natuurlijk, ik durf te wedden dat hij de schep al heeft, voordat anderen nog maar halverwege het water was. Duiken kon ik niet. Dit zou best zwaar worden. De beruchte tasjes zijn denk ik wel te doen, en het scheppen op zich ook wel.
    Ik denk dat dit wel een soort van 'mijn proef' kan zijn. Ik denk niet dat ik als eerste eindig, maar ik denk ook niet als laatste.
    Ik ben er klaar voor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    Zoals gewoonlijk was ik weer diegene die als laatste aan kwam zetten, ik had er een licht handje van om overal de tijd van te vergeten en dan kwam je nou eenmaal snel te laat. Gauw liep ik naar de rest van de groep en liet mezelf naast iemand neer zakken. 'Hoi, ik ben Ed Sheeran,' mompelde ik gewoon zachtjes door de uitleg van de presentator heen. Om er vervolgens wel even uitbundig naar te luisteren, zonder dat iemand het merkte keek ik om heen, ik had Harry al gezien, nu zag ik ook Louis, maar voor de rest kende ik niet echt iemand heel "goed", natuurlijk wel van naam, maar niet echt persoonlijk. Om eerlijk te zijn was ik best zenuwachtig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Kamp noord

    Als Reggie de proef gaat uitleggen. luister ik goed. Hij lijkt best pittig. We moeten een schep opduiken, en ik ben erg slecht in dingen opduiken aangezien ik altijd mijn ogen dicht heb onder water. Alleen lijkt dit water best helder. De tasjes losmaken gaat me vast wel lukken, ik heb thuis nog geoefend met dat soort dingen. Een koker opgraven en openmaken kan ik vast wel, en dan moeten we samen een puzzel maken. Ik denk dat dat nog wel moeilijk gaat worden, waarschijnlijk schreeuwt iedereen door elkaar of zo. Maarja, ik ga gewoon mijn best doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    danielle peazer

    Ik waa best wel blij dat ik een aantal mensen hier wel kende, doordat ik bij x factor dans enzo. Ik draaide me om toen de presentator de eerste opdracht uit legde. Ik luisterde aandachtig om alles te kunnen onthouden wat hij zei. We moesten dus eerst gaan zwemmen wat echt wel te doen was en een schep opduiken, daar zag ik niet zo tegenop. Maar daarna kwam de tasjes opdracht en ik wist nu al dat ik daarbij in paniek zou raken, ik had me thuis suf geoefend op die opdracht en het lukte altijd, maar als je daar met meer mensen staat, zou ik wel eens een black out kunnen krijgen. En de rest wat daarna kwam was allemaal wel te doen, ik was ook echt benieuwd bij wie ik in het team kwam, het liefst hoop ik wel op mensen waar ik een beetje lol mee kon maken en niet van die serieuze. Ik keek even om me heen eigenlijk was iedereen wel vrij bekend of door zingen of wat dan ook, ik was eigenlijk maar een achtergrond danseres.

    [Hoe is de proef? Ik plaats morgenochtend wel een post, als jullie willen mogen jullie alvast naar Kador. Aub nog niet met de proef beginnen ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Moet iedereen dan op een boot?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    [Moet iedereen dan op een boot?]


    [Jup]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Okee]

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    We mogen op de boot naar Kador dus ik sta op. We lopen naar de boot en stappen er op. Ik ga zitten en kijk een beetje naar het water terwijl ik wacht totdat iedereen op de boot is. Ik ben eigenlijk best zenuwachig voor de proef, aangezien het de alle eerste is en ik niet wil dat mijn teamgenootjes me er uit stemmen als we verliezen. Ik begin even zacht te neuriën en kijk naar de andere kandidaten. Ze lijken me eigenlijk allemaal wel aardig. Ik kijk even naar het strand waar een krab weg loopt.

    [iemand voor Louis? ^^]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:52 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 21:04 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [beetje awkward. Had je bericht niet gelezen! Ik haal mijne wel weg en typ zo wel opnieuw ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cher Lloyd

    'Nee! Niet weer op die vreselijke boot' kreunde ik. Ik stond op en snelde op mijn hoge hakken naar de boot. 'Niet vallen. Niet vallen' duimde ik met mijn ogen dicht. Ik liep over de plank en kwam aan op de boot. 'Yes' zuchtte ik en ik deed mijn ogen open. Meteen klemde ik mijn handen vast aan de rand. Ik was zeeziek, en voelde het vreselijke gevoel al opborrelen in mijn maag. We waren geen eens vertrokken. Mijn handtas liet ik op de grond vallen en mijn ogen sloot ik. 'Niet zinken. Oh, laat ons niet zinken' fluisterde ik. Ik leek nu wel idioot, om we waren geen eens vertrokken. Maar ja, gelukkig kende Harry en Louis me. Hun zouden me niet aanstaren alsof ik een gek was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    Cher komt aan boord en sluit haar ogen. 'Niet zinken. Oh, laat ons niet zinken' fluistert ze. Ze kan zo te zien niet tegen varen. Maar dat maakt mij niet uit, iedereen kan wel ergens niet tegen. Ik vraag me af of ze mijn al heeft gezien. 'Heey,' zeg ik opgewekt. 'Ik denk niet dat we zinken.' ik grijns even naar haar. Ik draai me om en laat mijn hand even door het water glijden. Het is lauw. Niet dat dat gek is of zo, met dit weer. Ik vind het juist wel lekker. Net als dit weer, lekker warm.

    [omg, google chrome zegt dat Q iets met mallware heeft ofzo. Nu moet ik op internet explorer en dat is echt iri.. grrr}


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tom Daley

    Ik stond op en griste mijn kaki-groene Eastpak van de grond. Voor mij huppelde Cher over de wiebelige plank heen. Het getik van haar hoge hakken waren duidelijk te horen.
    'Niet vallen. Niet vallen', hoorde ik haar mompelen en ik grinnikte.
    Ik heb echt een hekel aan grinniken, maar het is een gronisch tikje of zo.
    Ik liep na Cher de plank op. Mijn witte, afgetrapte adidas sneakers maakten niet zo veel lawaai als dat de schoenen van Cher dat deden.
    Ik gooide mijn tas de boot in en zwaaide zelf een been over de rand. Mijn andere been volgde al snel en ik stond in de boot, waar de warme zonnestralen mijn gezicht inschenen.
    Ik pakte mijn ray-ban pilotenzonnebril uit het voorvakje van mijn tas en zette die op mijn neus.
    Ik nam plaats naast Cher en vouwde mijn handen in mijn nek, waarna ik naar achter leunde en de zonnestralen mijn gezicht liet kietelen. Heerlijk.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf