• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Perrie Edwards • Kamp Noord

    Ik luisterde aandachtig toen Reggie de proef aan het uitleggen was. Die puzzel ging wel lukken en dat tasje denk ik ook wel. Dat duiken naar die schelp ging nog wel en dan dat graven zou misschien iets minder worden. Vooral met mijn heel erg gespierde armen, not. Nou ja, ik probeerde het tenminste.
    Maar nu moesten we op de boot. Op mijn dooie gemak liep ik richting de boot. Louis en Cher, volgens mij, waren al ingestapt. Ik trok even aan het bandje van mijn bikini die ik onder mijn kleren aan had. Een beetje starend keek ik naar de zee en stopte mijn hand in het water.


    Do what people say you can't.

    [Wat is er al gebeurt en hoe kan ik inspringen?]


    Bowties were never Cooler

    [Ze stappen nu op de boot naar Kador waar de eerste proef plaatsvindt. De proef staat in de beginpost.]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Emma Watson || Kamp Noord
    Er ontsnapt een kleine zucht uit mijn lippen als de eerste proef verteld wordt, zo gaat de spanning een beetje bij me weg. Ik vind het namelijk altijd fijn als ik van te voren weet wat er gaat gebeuren. Ik haal een hand door mijn korte haren, dat is nou een voordeel van zo kort haar hebben. Het zit niet in de weg en je hoeft er amper wat aan te doen. Ik heb mijn twijfels over de opdracht, maar ik ga hoe dan ook niet als laatste eindigen. Nou nog maar zien of de jongens en meisjes waarmee ik in het team zit daar hetzelfde over denken. De tasjesproef lijkt me simpel, ik heb wel oog voor dat soort dingen. Dus ook met de puzzel, de laatste opdracht. Ik knik dan als ze klaar is met vertellen. Phoe hé, dat is wel veel onthouden. Ik ga dan ook richting de boot die ons naar onze eerste proef zullen brengen. Ik gooi mijn rugzak op mijn schouders en ik loop dan weer die wiebelige plank over, op naar het vaste land. Of eigenlijk vaste boot.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    Gelukkig heb ik het belangrijkste meegekregen, tenminste dat hoopte ik. Nu mochten we gezellig met zijn allen op een boot gaan zitten. Ik rolden met mijn ogen, om vervolgens op te staan, mij tas van de grond te pakken, vlak voor mij zag ik ook nog iemand de boot oplopen maar ik kon er niet zo goed op uit maken wie het was. Waarneer ik op de boot was, zag ik vanuit mijn ooghoeken Louis al zitten, met nog een paar medekandidaten. Al iets vrolijker liet ik me naast hem neerzakken. 'Hey, man,' glimlachend keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dan Howell
    Ik rende, wat een heel slecht idee voor mij was maar goed, voor de boot en haalde hem op het nippertje. "Dan... Howell..." Heeg ik terwijl ik me naast iemand voor wie ik nu even geen oog had liet vallen. Totaal buiten adem en met een bloedsmaak in mijn mond na dat kleine stukje rennen luiserde ik uitgeput naar de presentratrice. Lekker dan. Ik had net al de longen uit mijn lijf gerent, wat al heel snel gebeurde, om de boot te halen en dan moest de proef nog beginnen. Ik probeerde zo goed en zo kwaad als het ging mijn ademhaling op pijl te krijgen en de bloedsmaak uit mijn mond te verdrijven. Waarom had ik ookal weer ja gezegt om mee te doen? Mijn conditie was zo slecht dat zelfs nu al dat kleine stukje over planken naar de boot rennen ervoor zorgde dat ik bijna moest kotsen en geen adem meer kreeg. Hoe zou ik me hier in hemels naam staande kunnen houden?

    Finn Harries
    Ik had de boot makkelijk gehaalt. Ik had verstelt gestaan toen er een brief op de deurmat was geland met de vraag of ofwel Jack ofwel ik mee wilde doen aan dit programma. Jack had al verplichtingen op vidcon, waar ik eigenlijk mee naar toe zou gaan, maar nu zat ik hier, op een boot, in de tropen. Ik vond het echt super cool om mee te doen. Ik was geen atleet ofzo, maar toch had ik wel wat conditie. Ook was eigenlijk geen uitdaging te gek voor mij, hoe erg ik ook al van te voren wist dat ik ging falen. De eerste opdracht was er een die mij wel aan stond. Je moest niet alleen je spieren, maar ook je hersens gebruiken. Dat kon ik wel. Ik haalde een hand door mijn haar en keek de boot rond. Het was voor mij nogsteeds onwerkelijk dat ik als redelijk gewoon 19 jarig jochie tussen al deze sterren zat, al hield me dat niet er vanaf dat ik wilde winnen.

    [Iemand voor een van deze 2?]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis tomlinson Kamp Noord

    Er komen steeds meer mensen aan boord, waaronder Ed. Hij gaat naast me zitten. 'Hey, man.' zegt hij met een glimlach. 'Heey Eddie.' grijns ik. Ik kijk even om me heen; er waren al veel meer mensen ingestapt. Perrie, Emma Watson, Dan Howell, Tom Daley en Finn Harries. Eigenlijk ken ik alleen Perrie persoonlijk. 'Hallo iedereen!' roep ik even vrolijk. Ik ben best wel in een vrolijke bui, ondanks dat ik best zenuwachtig ben. Ik begin met mijn voeten tegen elkaar aan te tikken in een ritme. Tik tik tik tik tiktik tiktik tik tik tik tik...enz.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Edward Styles
    Ik volg de rest de boot op en laat mijn ogen over de mensen hen glijden. Er verscheen een glimlach op mijn lippen toen ik mijn twee vrienden als naast elkaar zag zitten. "Boo bear." Grinnikte ik, maar liet me inplaats van op zijn schoot op die van Ed ploffen. Ed had ik al veel langer niet gezien dan Louis. Ik klopte even lachend op het gezicht van de ginger waarna ik toch naar van hem af schoot en naast hem ging zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Hoe is-' Voordat ik ook maar mijn zin kon afmaken plofte er iemand bij me op schoot, Harry. Ik slaakte een kreun. 'Oh, Styles, wat ben je toch weer zwaar...' Pestend aaide ik door zijn krullen heen, waarna hij toch besloot om naast me te komen zitten. Een voor een keek ik beide jongens aan. 'Hoe gaat het met jullie?' Herhaalde ik mijn vraag die eigelijk tegen Louis had willen zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    Ik grijns als Harry aan komt lopen en op Ed's schoot gaat zitten. 'Hey Hazza.' grijns ik. Harry gaat toch maar naast Ed zitten. 'Hoe gaat het met jullie?' vraagt Ed. 'Goed hoor,' grijns ik. 'Je hoort mij niet klagen op een plek waar het 43 graden is.' Ik glimlach even en kijk naar Harry en Ed. Ik hoop echt dat ik bij hun in het team kom. Straks moet ik de helft van de expeditie Harry loos of Ed loos zijn. Ik grijns. Ed loos... Edloos. Het klinkt best grappig. Ik grinnik even zacht. Het is niet eens zo grappig, maar ik lach om alles als ik zenuwachtig ben.

    [Ik ga slapen, Byee :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Edward Styles
    Ik slaak een protesterend geluidje. "Pff, dat gewicht waar jij het over hebt is een en al spier." Ik stak even arrogant mijn neus in de lucht maar schoot al snel ik de lach waarna ik even op Ed zijn borst trommelde. "Zoiets heet nou de sportschool Eddie. Moet je ook eens proberen." Grijnsde ik. Niet dat hij het echt nodig had. Maar hij mist dat ik hem graag pesten. "Nee, gaat prima, met jou?" Vroeg ik hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Drieënveertig grade?! Dat meen je niet, toch?' Dat kon hij niet menen. Ik vond vijfentwintig graden al heet genoeg, eigenlijk al te heet. Ik maak een sissend geluidje en kijk Harry aan. 'Dat dacht jij? Je mocht het willen.' Expres knijp ik even in zijn buik. 'Nah... Het kan altijd beter, niet waar?' Ik slaakte een verontwaardigd geluidje toen ik Harry's handen op mij borst voelden. 'Oh nee, geen denken aan. Zeker met z'n allen onder de douche, dacht 't niet.' Heftig schudde ik mij hoofd heen en weer, maar de grijns was niet te missen. 'Het gaat goed, het gaat z'n gangetje, zoals altijd.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte even. "Geef toe Sheeran, je hebt altijd al met mij willen douche." Ik wiebelde even lachend met mijn wenkbrauwen. "Gaan we elkaar lekker inzepen. Elkaars haartjes wassen." Ging ik nog even door. "Komt Louis ook nog even gezellig langs." Oke nu moest ik echt stoppen anders duwde Ed me hoogstwaarschijnlijk de boot af. Ik wiebelde even met mijn benen en tuiten mijn lippen even. Gewoon omdat het kon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Inderdaad. Je hebt me. Het is altijd al een droom geweest om met de welbegeerde Harry Styles te douchen.' Lachend keek ik hem aan, om vervolgens naar Louis te kijken. 'Hm, nu heb je me weer. Ik heb ook altijd met Louis willen douchen...' Mijn vinger liet ik even over Louis' wang heen glijden, waarna ik Harry terug aankijk. 'Dat is gewoon jouw droom, Styles. Geef het toe. Jij wilt met mij en Louis douchen, daarom zeg je het.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte even. "Kut je hebt me door Sheeran." Lachte ik. "Dus als je die droom zou willen laten uitkomen. We kunnen nu ook even samen badderen. Water zat." Ik wiebelde weer met mijn wenkbrauwen maar schudden uiteindelijk lachend mijn hoofd waardoor mijn krullen heen en weer gingen. Ik haalde mijn hand door mijn haar. Al die homo praat altijd met Louis of Ed. Ik ging bijna aan mezelf twijfelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''