• Morgen komt de nieuwste videoclip uit van 1D, Kiss you! >w<

    I'm so excited!

    Aaargghhh, die stomme teller van Youtube!
    Ik wil weten of het ons gelukt is!:@


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Aaargghhh, die stomme teller van Youtube!
    Ik wil weten of het ons gelukt is!:@


    Hij staat nu op 7 en dan nog een paar cijfers.


    Physics is awesome

    dat kan nooit, hij heeft al veer meer likes en onlikes dus die teller klopt niet, ik heb een foto gezien waarom stond dat we over die 11 miljoen waren maar miss is het gefotoshopt...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    dat kan nooit, hij heeft al veer meer likes en onlikes dus die teller klopt niet, ik heb een foto gezien waarom stond dat we over die 11 miljoen waren maar miss is het gefotoshopt...


    Dan weet ik het ook niet.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan weet ik het ook niet.


    Vevo heeft net op twitter gezet dat het minstens een dag zal duren voor ze het weten - -'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry is zo fuckjdmksfnzmekl hot in dat gevangenisuniformpje, damn..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    Harry is zo fuckjdmksfnzmekl hot in dat gevangenisuniformpje, damn..


    Zayn is echt knap in dat matrozenpakje! En Niall is gewoon stoer in zijn witte t-shirt en zonnebril.


    Physics is awesome

    nessje schreef:
    (...)

    Vevo heeft net op twitter gezet dat het minstens een dag zal duren voor ze het weten - -'


    Nog even geduld dan, volgens mij hadden ze dit ook niet verwacht.


    Physics is awesome

    De 11 miljoen is gehaald!
    http://www.youtube.com/user/OneDirectionVEVO


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Is het iemand op opgevallen dat Zayn de ene keer wel een blonde lok heeft en de andere keer niet?

    55marente55 schreef:
    Is het iemand op opgevallen dat Zayn de ene keer wel een blonde lok heeft en de andere keer niet?


    Jep, maar het kan op verschillende momenten zijn opgenomen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    55marente55 schreef:
    Is het iemand op opgevallen dat Zayn de ene keer wel een blonde lok heeft en de andere keer niet?


    Ja, dat viel mij ook al op. Ben ik de enige wie het is opgevallen dat A One Direction Production in het rood, wit en blauw staat?


    Physics is awesome

    Wat mij ook is opgevallen is dat je in de linker spiegel van die motor de reflectie kan zien van de weg, maar ze rijden niet eens echt ...

    We didn't make it..


    Vatican Cameos