• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuur || [url=http://www.quizlet.nl/users/xTWIloverx/xTWIloverx[/url]
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

    - Milou Miller> sturen van water en lucht. || xSkinnyGirl

    4 jongens:
    - [i]Ruben Sabastian Martens[/i]> Psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze is ook het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoilers
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen

    Invullen leerlingen:
    Naam:
    Leeftijd: [Tussen de 15 en 18]
    Gave:
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto!]
    Extra:


    Voor docenten invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [25 en ouder]
    Helpt de jongeren bij: [denk aan: versterken krachten, vertrouwenspersoon etc]
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:12 ]

    Waauw die is echt mooi!


    :dp

    -

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:09 ]

    Can't waiit


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Okay fijn! Mijn keuze gaat uit naar ze cover met onze hoofden xd


    :dp

    Persoonlijk vind ik de tweede mooier! Ik zie er naar toe.
    Morgen kan ik helaas niet, dan ben ik bij mijn vriend. Maar zaterdagmiddag wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind de tweede cover mooier ;D
    x

    -

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:09 ]

    Okay veel plezier ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 15:04 ]


    :dp

    Naam: Alexis Smith
    Leeftijd: 28 jaar
    Helpt de jongeren bij: Versterken van de krachten en deze onder controlen houden. Ze geeft miziek, daarnaast is zee ook het vertrouwenspersoon van het internaat.
    Gave: Ze kan in de toekomst en het verleden kijken.
    Karakter: Alexis is vanaf jongs af aan een rustige dame, die zich niet snel druk maakt om dingen. Als het om lessen gaat is ze streng, alles moet goed gaan. Nog nooit heeft ze iemand eruit gestuurd, en hopelijk zal dat ook dit jaar niet gebeuren. Zelf is ze heel sociaal, en staat open voor je als je met problemen zit. Ze wilt dat de jongeren hun gave goed beheersen, en deze niet misbruiken. Ook zal zij voor moeilijke situatie's zorgen waarin de jongeren zich moeten inleven en hun gave op de goede manier moeten gebruiken.
    Uiterlijk: [foto!]


    Extra: Alexis is model, al sinds haar 18e. Ze geeft buiten haar modellenwerk les op het internaat. Na alles van dat, heeft ze psychologie gestudeerd en is dus aan spreekbaar als vertrouwenpersoon op het internaat.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:46 ]

    Heyhoi, zoals je in de begin post kan zien zoeken wij naar 3 rollen; 2 meiden en 1 jongen.
    Als je mee zou willen doen, reageer hier dan eventjes haha.
    In de begin post staat wat je precies in moet vullen, en hopelijk zijn er mensen die mee willen doen.
    Inprincipe kan je gelijk inspringen, en zou dat geen enkel probleem zijn.
    :'D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:09 ]

    Echt niemand die mee wilt doen? ;c

    Oh kom op mensen! We maken echt een heleboel lol, het is echt superleuk! Doe gewoon meeeee!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hoihoi! Ik wil wel mee doen, maar heb geen inspi voor een naam :(
    Een meisje die kan teleporteren.


    Ze is heel verlegen en heeft haar gave nog maar net ontdekt.
    Ze kan er ook nog niet goed weg mee.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 14:20 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Kan ik een meisjes rol reseveren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    YAY ! Omg jullie komen echt net op tijd mensen! Bieberen wou het net afsluiten! Thankyou! Misschien blijft het dankzij jullie nog bestaan!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing