• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuur || [url=http://www.quizlet.nl/users/xTWIloverx/xTWIloverx[/url]
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

    - Milou Miller> sturen van water en lucht. || xSkinnyGirl

    4 jongens:
    - [i]Ruben Sabastian Martens[/i]> Psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze is ook het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoilers
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen

    Invullen leerlingen:
    Naam:
    Leeftijd: [Tussen de 15 en 18]
    Gave:
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto!]
    Extra:


    Voor docenten invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [25 en ouder]
    Helpt de jongeren bij: [denk aan: versterken krachten, vertrouwenspersoon etc]
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:12 ]

    naam: Milou Miller
    Leeftijd: 15
    gave water en lucht sturen
    karakter:Milou is terug houdend tegen vreemden, maar zeker niet verlegen. Ze is brutaal, maar ze is wel goed opgevoed. Milou is een lief meisje, tenminste, als ze je mag.
    Ze is erg leergierig, en komt graag buiten.
    uiterlijk:

    Milou heeft lang donkerblond haar, dat meestal in een vlecht zit. Ze is ongeveer 1.70, en heeft zeegroene ogen.
    extra ze heeft haar gave een paar jaar geleden al ontdekt, en beheerst het nu redelijk.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 5:31 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Goedgekeurd?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Is goed, ik zet je erop in t speeltopic! Ook jouw start: je bent net aangekomen, dropt je spullen in de meisjes slaapkamer en gaat op zoek naar mevr. Sharp.

    Mmmm ik wou net mijn rol invullen maar ik zie dat jullie al iemand anders gevonden hebben


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Mmmm ik wou net mijn rol invullen maar ik zie dat jullie al iemand anders gevonden hebben


    I feel sorry for you :c


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    DamnBieber schreef:
    Mmmm ik wou net mijn rol invullen maar ik zie dat jullie al iemand anders gevonden hebben

    aw, sorry! als lilangel m niet invult vandaag, kan je een jongens rol krijgen? tenzij je dat liever niet hebt natuurlijk.

    Naam: Ruben Sabastian Martens.
    Leeftijd: 17
    Gave: Psychometrie
    Het vermogen om door middel van de aanraking van voorwerpen of personen informatie uit het heden, verleden of toekomst over dat voorwerp of een persoon of geschiedenis/gebeurtenis verbonden aan dat voorwerp te verkrijgen
    Karakter: Ruben is iemand die bij mensen eerst de kat uit de boom kijkt en zich op de achtergrond houd waardoor hij erg teruggetrokken lijkt maar als hij mensen eenmaal kent komt hij los en kan hij erg druk zijn. hij houd er van zo nu en dan alleen te zijn. Met Ruben kan je erg goed serieuze gesprekken voeren maar hij is ook wel in voor een grapje. Als mensen hem uitdagen om iets te doen en ze er maar lang genoeg over door gaan zal hij het uiteindelijk doen alleen al om te bewijzen dat hij het wel durft, hij wordt niet graag voor mietje aangezien. Hij weet niet goed hoe hij zijn krachten moet gebruiken en hoopt dat hij dat hier leert. Hij is erg rustig maar kan ook heel erg boos worden.
    Uiterlijk: Ruben is best lang, 1,89. Hij heeft blond haar wat meestal warrig zit. Hij heeft bruine ogen en is wat gespierd.


    Extra: aan de binnenkant van zijn pols heeft hij een tattoo van 2 vleugels, 1 witte 'engel' vleugel en 1 zwarte 'demonen' vleugel.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 7:28 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    .......


    Sorry, maar je gave is té uitgebreid. Het moet niet iets groots zijn, + je moet een andere kiezen aangezien dit niet gaat. Kijk naar de gaves die iedereen al heeft, die zijn niet heel groot qua uitleg; vrij simpel.
    Kies iets van gedachten lezen, of in t verleden kijken ofzo.

    Verder is hij goed, ik zal je erop zetten als je je gave hebt veranderd.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 0:33 ]

    Bieberen schreef:
    (...)

    Sorry, maar je gave is té uitgebreid. Het moet niet iets groots zijn, + je moet een andere kiezen aangezien dit niet gaat. Kijk naar de gaves die iedereen al heeft, die zijn niet heel groot qua uitleg; vrij simpel.
    Kies iets van gedachten lezen, of in t verleden kijken ofzo.

    Verder is hij goed, ik zal je erop zetten als je je gave hebt veranderd.


    Heb hem aangepast (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jammer... Als er nog een rol uitvalt wil je me dan melden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    lilangel schreef:
    (...)

    Heb hem aangepast (:

    Ik zet je erop! Jouw start: je dumpt je spullen en gaat dan op zoek naar Mevr. Sharp

    DamnBieber:
    Ik zal t je melden als er weer eentje uitvalt!

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ik zet je erop! Jouw start: je dumpt je spullen en gaat dan op zoek naar Mevr. Sharp

    DamnBieber:
    Ik zal t je melden als er weer eentje uitvalt!


    Okee is goed (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Thomas Elliot Flow
    Leeftijd: [Tussen de 15 en 18] Net 18 geworden van Augustus
    Gave: Hypnose
    Karakter: Thomas is een sociaal en aardig persoon,hij houd wel van mensen plagen of uitdagen,hij is soms een flirt,maar hij is niet echt een jongen die een relatie zoekt.Als hij problemen heeft ,praat hij er nooit over en kropt hij alles op,meestal als hij er toch over begint ,lacht hij het weg en doet hij alsof het gesprek nooit gebeurt is.Thomas is een muziekaal iemand en houd van verschillende soorten muziek,zelf speeld hij gitaar en keyboard.Als hij in een slechte bui is dan gaat hij zich afreageren door mensen te laten doen wat hij wil,sinds vorig jaar heeft hij geleerd dat onder controle te houden en zal hij niet zo rap mensen laten doen wat hij wil,maar als het toch gebeurd verliest hij even zichzelf.
    Uiterlijk:



    Thomas heeft honingblonde haren die warrig op zijn hoofd staan en heldere blauwe ogen die soms grijs uitstralen.Hij is 1m72 en is redelijk gespierd.
    Extra Thomas is biseksueel,en heeft soms wat Gay strekjes ,het is en lijft zijn geheim en hij wil er nooit over praten.Ook staan zijn ouders op het punt om te scheiden en dat ligt ook nogal moeilijk voor hem.


    Ik heb Thomas wat aangepast ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bieberen schreef:
    Naam: Kayleigh Sarah Sue
    Leeftijd: 18 jaar, geboren op 4 juli.
    Gave: Kayleigh kan dingen besturen > dingen laten verdwijnen, of juist naar haar toe halen.
    Karakter: Kayleigh is een pittig meisje. Ze is niet een van de liefste. Kayleigh is een skater, en staat het liefst op haar skateboard. Naast skaten danst Kayleigh ook, hip hop. Kayleigh kan al sinds haar 15e dingen laten verdwijnen/besturen, dit is soms handig bij dingen of situaties. Kayleigh kan vrijwel zeker van zichzelf over komen en is totaal niet bang om haar mening te uiten. Ze is het liefst omringd door veel mensen, daar voelt ze zich fijn bij. Ze heeft geen relatie, maar is wel opzoek naar een vriend. Ze geeft veel om haar vrienden, en staat dus altijd voor ze open.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft nog 2 jongere zusjes, een tweeling, Marly en Phoebe (6 jaar beide nu) Ook heeft ze 2 tattoo's, eentje op haar hand en eentje op haar schouder. Naast het skaten en dansen, heeft ze ook jaren aan turnen gedaan, op hoog niveau.


    Kayleigh ook een beetje aangepast ^^

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:16 ]

    is er al een speeltopic zo ja mag ik dan een link daarheen? (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.