• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuur || [url=http://www.quizlet.nl/users/xTWIloverx/xTWIloverx[/url]
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

    - Milou Miller> sturen van water en lucht. || xSkinnyGirl

    4 jongens:
    - [i]Ruben Sabastian Martens[/i]> Psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze is ook het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoilers
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen

    Invullen leerlingen:
    Naam:
    Leeftijd: [Tussen de 15 en 18]
    Gave:
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto!]
    Extra:


    Voor docenten invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [25 en ouder]
    Helpt de jongeren bij: [denk aan: versterken krachten, vertrouwenspersoon etc]
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:12 ]

    Naam:Chiara Bella Angel
    Leeftijd:18
    Gave:Teleporteren?
    Karaktar:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Ik kon dus echt geen gave bedenken 0_o maar ik ben nu in de bieb dus derest vul ik later in.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zouden jullie de rollen volledig kunnen invullen? Als jullie 2 meisjes willen, is goed.

    DamnBieber en xTWIloverx: géén teleporteren als gave, sorry.
    Aura's lezen, gedachten lezen en in de toekomst kijken << dat waren de gaves van de rollen die eruit zijn gegaan. Deze kunnen jullie overnemen als jullie geen idee hebben.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 15:36 ]

    Bieberen schreef:
    Zouden jullie de rollen volledig kunnen invullen? Als jullie 2 meisjes willen, is goed.

    DamnBieber en xTWIloverx: géén teleporteren als gave, sorry.
    Aura's lezen, gedachten lezen en in de toekomst kijken << dat waren de gaves van de rollen die eruit zijn gegaan. Deze kunnen jullie overnemen als jullie geen idee hebben.

    Kan ik elementen besturen nemen?


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    ik heb deze site gevonden ,waar er ook nog verschillende krachten opstaan om jullie op ideën te brengen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lijkt mr leuk
    Is er nog een meisje over voor mij?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    naam: Mikayla Fay Wilson
    Leeftijd: 16 jaar
    Gave:Het besturen van de elemenen.
    karakter: Ze is verlegen en zegt niet meer dan nodig is. Bij haar vrienden is ze een stuk losser. Ze houdt ervan om wandelingen in het bos te maken.
    uiterlijk:


    Extra: Ze heeft haar gave nog maar net ontdekt waardoor ze er nog totaal geen weg mee kan. Ze durft haar gave ook niet vaak te gebruiken omdat ze schrik heeft dat het mis gaat.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 16:29 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xTWIloverx schreef:
    ........


    hij is goed, alleen kan je specifieker zijn qua gave? Besturen van elementen, kies dan iets van water, vuur, aarde of lucht ofzo.
    Als je je gave hebt veranderd, kan je inspringen op de RPG.
    Jouw start: je bent net aangekomen, en je kan in de meiden kamer je spullen droppen. Daarna ga je naar mevr. Sharp, voor informatie etc.

    xSkinnyGirl schreef:
    Lijkt mr leuk
    Is er nog een meisje over voor mij?
    Why would you fight, when there's nothing to fight for?

    is goed, gelieve gelijk invullen zodat deze rol bezet is en je zo snel mogelijk kan beginnen.

    Als gave kies ik dan vuursturen.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    kan ik nog mee doen? zo ja wat is er nog beschikbaar??


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    kan ik nog mee doen? zo ja wat is er nog beschikbaar??

    Een jongen is beschikbaar, en je kan mee doen. Gelieve zo snel mogelijk invullen als dit kan, dan kan ik je vertellen hoe te beginnen.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Een jongen is beschikbaar, en je kan mee doen. Gelieve zo snel mogelijk invullen als dit kan, dan kan ik je vertellen hoe te beginnen.


    oke,, alleen een jongen nog?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    oke,, alleen een jongen nog?

    Momenteel wel ja, aangezien het andere meisjes rol is gereserveerd, tenzij die niet snel word ingevuld.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Momenteel wel ja, aangezien het andere meisjes rol is gereserveerd, tenzij die niet snel word ingevuld.


    oke dan vul ik de jongen morgen wel in (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    oke dan vul ik de jongen morgen wel in (:

    Top! Heb m gereserveerd voor je.
    Geen idee voor een gave? > Nyan heeft eerder deze pagina een link gezet met ideeën voor gaves!

    Absorbtie/kopieer kracht
    De kracht om krachten van anderen te kunnen kopieren. Dit kan op een aantal manieren gebeuren.
    a. door slechts in de aanwezigheid van die persoon te zijn
    b. door aanraking van die persoon.
    c. door hem over te nemen als hij op je gebruikt wordt.
    Een power kan gekopieerd worden of letterlijk afgenomen worden van de originele bezitter. In sommige (magische) gevallen keert de power terug naar de originele bezitter als de persoon die de powers gestolen heeft overlijd.

    denk ik.. xD heb even snel gekeken op die site..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.