• Nou ik wil heel graag een boek proberen te schrijven. heb al wat ideetjes maar ik weet niet wat nou beter is..
    Op papier schrijven of op de computer.
    Wat doen de meeste schrijvers eigenlijk??


    ze schrijven eerst op papier volgens mij. daarna op de computer, dan verbeteren alles. ze lezen die verhalen heel veel keer over en dan verbeteren ze telkens wat. maar het gebeurt dus eerst schrijven daar na pc;)


    your eyes are like stars in the night.

    ze schrijven eerst op papier volgens mij. daarna op de computer, dan verbeteren alles. ze lezen die verhalen heel veel keer over en dan verbeteren ze telkens wat. maar het gebeurt dus eerst schrijven daar na pc;)

    owkjj dankjee!!

    Op papier schrijven gaat heel langzaam en je zult zien dat je geirriteerd raakt door je handschrift naarmate het slordiger wordt en je meer dingen doorstreept. Op de computer dus, maar zorg wel dat je een back-up programma hebt. De hoofdlijnen noteren kun je het beste op papier, dan kun je dat erbij houden als je schrijft. Succes.


    History is not hatred.

    Op papier schrijven gaat heel langzaam en je zult zien dat je geirriteerd raakt door je handschrift naarmate het slordiger wordt en je meer dingen doorstreept. Op de computer dus, maar zorg wel dat je een back-up programma hebt. De hoofdlijnen noteren kun je het beste op papier, dan kun je dat erbij houden als je schrijft. Succes.


    huh dat snap ik even niet.

    ze doen het op de pc dat gaat een stuk sneller en je kan ook gelijk je foutjes verbeteren want met het schrijven gaat het er heel slordig uitzien!
    Succes!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik schrijf ook veel en bij mij staat het allemaal op je laptop


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Tnxx allemaal!!