• Is het beter om je helix te piercen of te laten schieten? Of maakt het niet uit? En doet het veel pijn? Twijfel om er een te nemen (:


    To love is to destroy.

    Die mogen ze niet schieten, die wordt sowieso gestoken.
    En het doet echt geen pijn, vind ik zelf. Je moet wel zorgen dat je haren er niet in komen en goed ontsmetten een paar keer per dag en dan is hij zo genezen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Die mogen ze niet schieten, die wordt sowieso gestoken.
    En het doet echt geen pijn, vind ik zelf. Je moet wel zorgen dat je haren er niet in komen en goed ontsmetten een paar keer per dag en dan is hij zo genezen.


    oké, bedankt! (:


    To love is to destroy.

    Sowieso piercen. Als je het laat schieten kan het makkelijker ontsteken of krijg je van die bloemkool oren. Gewoon ontsmetten met zout water, lijkt mij. (Tenminste ik heb er zelf een in mijn neus en die moet ik ontsmetten met zout water)


    26 - 02 - '16

    Gancanagh schreef:
    Die mogen ze niet schieten, die wordt sowieso gestoken.
    En het doet echt geen pijn, vind ik zelf. Je moet wel zorgen dat je haren er niet in komen en goed ontsmetten een paar keer per dag en dan is hij zo genezen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 21:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil eigenlijk ook een helix, doet zoiets pijn?
    Just asking


    26 - 02 - '16

    Ik vind van niet. Je voelt het wel als ze hem piercen maar op twee seconden is het voorbij.
    Ik kon er wel een goeie drie weken niet op slapen, maar zolang je het met rust laat -op het ontsmetten- na voel je er niks van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb er 3. Ik heb ze alleen schoongemaakt met water. Ik heb nergens last van gehad. De 1e kon ik 3 weken niet goed op slapen, de andere 2 kon ik er meteen op slapen.
    Ik merk wel dat als ik ziek begin te worden, dat ze een beetje gaan bitchen..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Hmm, piercen schijnt beter te zijn. Die van mij is erin geduwd, of gestoken. Net zoals m'n neuspiercing.


    To infinity and beyond •