• Had sommigen beloofd een nummer van Josh Groban te gaan zingen, hier is er 1. Mijn avond kan ieder geval niet meer stuk, mijn ouders waren weer even weg dus had mooi de tijd en ruimte om weer te gaan zingen. Dit keer een lied dat ik vandaag voor het eerst heb gezongen, daarom ook niet het hele liedje gezongen want dat zou niet goed komen :X :X

    Op 1:12 de hoogste noot die ik kan halen, maar weet niet of hij wel goed klinkt bij jullie, als ik em zelf hoor kan ik wel doof worden hier haha ! Is de audio kwaliteit goed genoeg ?? Verder ook nog tips qua zingen ? Dit is 1 van de enige filmpjes waar ik heel laag begin met zingen en dan telkens hoger moet. Normaal kwam er bij het lage gedeelte nooit geluid uit mijn mond, sinds een tijdje probeer ik meer laag te zingen en dit is dus het resultaat.....



    Xxx

    Je zing wel zacht, maar heel zuiver. Dit komt alleen niet goed over door slechte audio. Als ik jou was zou ik even een betere microfoon halen, want door het geluid is het onprettig om naar te luisteren terwijl je juist wel hartstikke goed zingt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben echt jaloers op je stem(cat)
    En is je haar geknipt? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mooi! :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Gipsy schreef:
    Ik ben echt jaloers op je stem(cat)
    En is je haar geknipt? (:


    Bedankt !!! :) hahaa ja er is een heel stuk afgehaald xD Moest toch maar weer even :X:X

    Je zingt echt heel mooi en zoals hierboven al gezegd is, je hebt een betere microfoon nodig! ;] Dan komt je stem nog beter tot z'n recht. (:


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Je zingt echt heel mooi en zoals hierboven al gezegd is, je hebt een betere microfoon nodig! ;] Dan komt je stem nog beter tot z'n recht. (:


    26 - 02 - '16

    Dat is prachtig. Ik wou dat ik half zo mooi kon zingen als jij.


    It's darkest just before the dawn <3

    Dankjewel ! :)

    Echt super mooi!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Supermooi, alleen een betere microfoon ondersteunt je gezang wat beter.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Dankjewel !!! Ja er moet wel een betere mic komen want kwaliteit is sowieso 10 x niks !!

    Ik vind het mooi, je kan echt horen dat je vooruit gaat. Die hoge noot klinkt trouwens goed hoor, ik had ook niet het idee dat ik doof werd en hij was zuiver.


    Your make-up is terrible

    Waarom ga je geen auditie doen met xfactor of voice of holland?
    Ik denk dat je een goede kans maakt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zit er over na te denken maar heb denk ik nog niet voldoende zelfvertrouwen om mee te doen met zoiets , heb sowieso nog nooit echt voor Meer Dan maximaal 5 mensen gezongen xd

    Beautiful.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.