• De abrikoos kleur:



    Of de licht beige variant:



    Ik vind ze allebei leuk maar ik wil het rustig aan doen met geld enzo dus laat je mening horen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou daar heb ik echt geeeen verstand van. Maar die onderste vind ik niet mooi, dus dan word het de bovenste.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SKUMFUCK schreef:
    Nou daar heb ik echt geeeen verstand van. Maar die onderste vind ik niet mooi, dus dan word het de bovenste.


    Ik ook niet echt hoor maarja.xd

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 21:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    De licht beige varian. Aangezien ik niks met de abrikoos kleur heb, en beige past beter in mn kledingkast haha.
    Je kan t combineren met een streepjes shirt/hempje, met een ander shirt/hempje met een zachte kleur, en natuurlijk meerdere dingen (:

    Bieberen schreef:
    De licht beige varian. Aangezien ik niks met de abrikoos kleur heb, en beige past beter in mn kledingkast haha.
    Je kan t combineren met een streepjes shirt/hempje, met een ander shirt/hempje met een zachte kleur, en natuurlijk meerdere dingen (:


    Hmmm ja nou ik weet niet wat in mijn kledingkast past lol, ik heb van alles en nog wat. Ik heb een fel blauwe, groene en roze broek, een spijkerbroek met drie knopen, een imitatie leren broek en dan nog allerlei vestjes en sieraden, teveel om op te noemen. Heb wel een tekort aan leuke schoenen.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm ja nou ik weet niet wat in mijn kledingkast past lol, ik heb van alles en nog wat. Ik heb een fel blauwe, groene en roze broek, een spijkerbroek met drie knopen, een imitatie leren broek en dan nog allerlei vestjes en sieraden, teveel om op te noemen. Heb wel een tekort aan leuke schoenen.xd

    Dan zou ik gaan voor de beige. Aangezien je de kleur abrikoos niet bij vele dingen kan doen die jij opnoemt. -dit denk ik dan, misschien denk jij er anders over.-

    Het ligt eigenlijk een beetje aan je huidskleur, als je een lichte huid hebt zou ik niet voor de licht beige gaan omdat je daar alleen nog maar bleker van wordt. Maar als dat niet het geval is zal ik toch voor de licht beige gaan. Je kan er meer bij dragen, dan bij de abrikoos kleur.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Paintball schreef:
    Het ligt eigenlijk een beetje aan je huidskleur, als je een lichte huid hebt zou ik niet voor de licht beige gaan omdat je daar alleen nog maar bleker van wordt. Maar als dat niet het geval is zal ik toch voor de licht beige gaan. Je kan er meer bij dragen, dan bij de abrikoos kleur.


    Nou ik heb een lichte huidskleur inderdaad maar wel een rode tint op mijn wangen van mezelf.='D No blush needed.=3
    Maar goed, mijn huidskleur zou dus eerder abrikoos zijn en mijn garderobe is eerder beige beter.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Hey die bovenste is best lijp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bieberen schreef:
    (...)
    Dan zou ik gaan voor de beige. Aangezien je de kleur abrikoos niet bij vele dingen kan doen die jij opnoemt. -dit denk ik dan, misschien denk jij er anders over.-


    Hmmm zou een abrikoos niet op een groene broek/blauwe broek gaan met een wit topje eronder?


    You were born original, don't die as a copy.

    Uchiha schreef:
    Hey die bovenste is best lijp.


    Hoezo 'lijp'?=P


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm zou een abrikoos niet op een groene broek/blauwe broek gaan met een wit topje eronder?

    Het witte topje wel, maar zelf zou ik t niet matchen met een groene/blauwe broek. (:

    Bieberen schreef:
    (...)
    Het witte topje wel, maar zelf zou ik t niet matchen met een groene/blauwe broek. (:


    Ieder zijn ding eh?xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoezo 'lijp'?=P

    Uh cool, gaaf, awesum :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    SPECS schreef:
    (...)

    Ieder zijn ding eh?xd

    ja, daarom! maarja. hopelijk kan je een goede/leuke keuze maken!

    Uchiha schreef:
    (...)
    Uh cool, gaaf, awesum :Y).


    Op die manier haha.xD


    You were born original, don't die as a copy.