• Ja, dus; ik ben net nieuw hier maar ik heb Q al goed leren kennen zonder account ;D
    Ik heb zeker al opgemerkt dat One Directionstories zéér populair zijn, en daar heb ik er al een paar van gelezen maar ik zou ook eens kennis willen maken met onbekende personen... En dat vind je niet zo snel hier... Suggesties?
    Ik hou het liefst van gewoon, puur romantiek.

    Welkom op Quizlet!
    Ik hou ook niet echt van One Direction, maar ik heb ook nog wat fantasy op mijn account staan ;P

    Neem een kijkje als je zin hebt!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Dit is er trouwens eentje. Die ik samen met een vriendin schrijf. Klik!


    Bedankt, maar fantasy is niet echt mijn genre, maar ik zal een kijkje nemen!

    Welkom welkom welkom (:
    Ik heb wel een onbekende personen verhaal, maar dat is horror :')

    Veel plezier op Q, aangezien je al op Q rondschol, hoef ik je niet te waarschuwen voor verslaving aan Q ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Welkom welkom welkom (:
    Ik heb wel een onbekende personen verhaal, maar dat is horror :')

    Veel plezier op Q, aangezien je al op Q rondschol, hoef ik je niet te waarschuwen voor verslaving aan Q ^^


    Haha, nee ik heb de verslaving al ondervonden (: maar uhm, horror ligt me ook wel, ik zal eens kijken! (:

    Jaimes schreef:
    Welkom welkom welkom (:
    Ik heb wel een onbekende personen verhaal, maar dat is horror :')

    Veel plezier op Q, aangezien je al op Q rondschol, hoef ik je niet te waarschuwen voor verslaving aan Q ^^

    Vooral dat tweede :Y)


    •*• Lululu •*•

    Wel, bij mijn OP story(Autumn Leaves) is een best groot deel romantiek.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    NightSeason schreef:
    (...)

    Haha, nee ik heb de verslaving al ondervonden (: maar uhm, horror ligt me ook wel, ik zal eens kijken! (:


    Hahaha, dat klinkt al goed dat je dat ondervonden hebt ^^ ach, alleen maar een groot deel van je sociaal leven verdwijnt en je krijgt slaaptekort ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vers vlees!
    Er zijn genoeg OP's ze vinden hier, je moet ze alleen wel zoeken tussen al het fanfiction gespuis. Ik lees zelf ook alleen OP's, al heb ik een hele tijd al niets meer gelezen hier op Q.

    Maar welkom :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Onbekende personen en romantiek zei je? :) Mijn specialiteit! :D

    Misschien is: Verloren grip wel iets voor je? Deze story heeft 150 hoofdstukken en is inmiddels afgelopen, dus die zou je in een keer door kunnen lezen ;)

    En anders vind je Tijdstrijd misschien wel iets? Deze story is nog lang niet af, maar die schrijf ik samen met mijn vriend, dus als je het leuk vind, kun je misschien een abo nemen? :)
    Veel plezier op Quizlet! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hahaha, dat klinkt al goed dat je dat ondervonden hebt ^^ ach, alleen maar een groot deel van je sociaal leven verdwijnt en je krijgt slaaptekort ^^


    Heb ik alle 2 al ondervonden ^^

    nerveus schreef:
    Onbekende personen en romantiek zei je? :) Mijn specialiteit! :D

    Misschien is: Verloren grip wel iets voor je? Deze story heeft 150 hoofdstukken en is inmiddels afgelopen, dus die zou je in een keer door kunnen lezen ;)

    En anders vind je Tijdstrijd misschien wel iets? Deze story is nog lang niet af, maar die schrijf ik samen met mijn vriend, dus als je het leuk vind, kun je misschien een abo nemen? :)
    Veel plezier op Quizlet! (flower)


    Ik zal eens kijkien (: bedankt

    Welkom op Quizlet!
    Ik heb één onbekende personen verhaal die afgerond is (De Controlfreak). Verder ben ik op dit moment bezig met nog een verhaal over onbekende personen en romantiek, maar het zal nog even duren voordat die op Q komt. :)


    Bad decisions make good stories.

    Welkom! ^^
    Ladies, Bugs & Ladybugs is een OP-story van Square die ik persoonlijk ontzettend goed vond. Hij is inmiddels wel al afgelopen, maar ik vind hem wel het vermelden waard. Heeft veel humor en romantiek. (:
    Ik heb zelf ook een OP verhaal, maar dat is een thriller met weinig romantiek. Het komt er wel in voor, maar dat is meer op de achtergrond. Dus niet bij het hoofdpersonage. Toch maar een linkje, voor het geval dat je niet uitmaakt. ^^

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 19:25 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kijk eens op mijn profiel.!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!