• Aangezien mijn moeder mijn laptop wil hebben, moet ik dus vervanging hebben. :Y)
    Wie weet een zeer goede laptop/netbook die lang meegaat qua batterij, veel geheugen heeft en ook universiteitsproof is? XD
    Ik zet er verder geen spellen op, daar blijf ik de oude laptop voor gebruiken. :')

    Kom maar op met de tips!

    Edit: De prijs moet ook wat studentenproof zijn, hehe.
    Edit2: Ik mag kiezen tussen een Macbook Pro of Air, als ik maar minstens de helft betaal en de goedkoopste variant neem. Welke is beter? :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 13:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wilde dus macbook zeggen, maar toen zag ik dat je prijs wilde. Nou, eh, een meisje uit mijn klas heeft een mini laptop van Acer Aspire mini en die gaat dus heel de dag mee altijd, ze laadt hem nooit op op school.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb net een nieuwe, maar geen idee wat voor het is haha. Een Dell Inspiron, maar verder weet ik het niet. Die gaan in ieder geval altijd lang mee naar mijn ervaringen. Deze is tenminste heel goed. 8D Alleen kut dat Windows 8 erop staat.


    Your make-up is terrible

    Ik heb 2 maand terug een lenovo gekocht. Werkt perfect, snel, batterij gaat 6 uur mee en ik ben er nog zeer tevreden mee (:
    Was 600 euro.. weet niet wat je te besteden hebt?

    Neem een netbook, they're so cute :3


    i put the fun in funeral

    Je kunt beter en tablet kopen. Makkelijker me te sjouwen en goedkoper en beter batterij. Mijn laptop gaat 5 uur mee, tablet 12. En tablet was de helft van de prijs.

    Gebruik hem ook voor op uni, vind het goed typen en Jan onderweg in de trein lezen wat ik moet lezen

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 0:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Je kunt beter en tablet kopen. Makkelijker me te sjouwen en goedkoper ps3 beter batterij. Mijn laptop gaat 5 uur mee, tablet 12. En tablet was de helft van de prijs

    Ik moet toch echt een redelijk groot toetsenbord hebben, anders word ik gek van dat typen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn broer heeft een tablet met toetsenbord, heel makkelijk los/vast te koppelen. Met toetsenbord gaat hij ong. 6 uur mee, mijn broer is ook aan het studeren en hij vindt hem ideaal. Je kunt er namelijk ook gewoon alle apps op zetten ect. Hij start super snel op, en is heel licht ;). Als je écht een laptop laptop nodig hebt is het niet ideaal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik moet toch echt een redelijk groot toetsenbord hebben, anders word ik gek van dat typen. :'D


    Hrm, met android kun je verschillende toetsenborden instellen, zoals swype. Je zou ook nog een goede Bluetooth toetsenbord kunnen kopen en er aan hangen


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hrm, met android kun je verschillende toetsenborden instellen, zoals swype. Je zou ook nog een goede Bluetooth toetsenbord kunnen kopen en er aan hangen

    Lang leve Bluetooth toetsenborden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Lang leve Bluetooth toetsenborden :Y)


    Hm, ze zijn onnodig. Ik kan prima typen op een 7 inch tablet xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Licet schreef:
    Mijn broer heeft een tablet met toetsenbord, heel makkelijk los/vast te koppelen. Met toetsenbord gaat hij ong. 6 uur mee, mijn broer is ook aan het studeren en hij vindt hem ideaal. Je kunt er namelijk ook gewoon alle apps op zetten ect. Hij start super snel op, en is heel licht ;). Als je écht een laptop laptop nodig hebt is het niet ideaal.



    Asus trsnsformer is ook heel goed ja


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, ze zijn onnodig. Ik kan prima typen op een 7 inch tablet xD

    Ik ook, maar soms zijn ze echt handig. Ik heb Swiftkey, echt zo handig :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Lang leve Bluetooth toetsenborden :Y)

    Jouw mening heb ik nodig! Welke laptop kan ik het beste aanschaffen? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jouw mening heb ik nodig! Welke laptop kan ik het beste aanschaffen? :Y)

    Je wilt dus echt een laptop en geen nebook of tablet? Want dan kijk ik eventjes snel voor je.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 0:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry Netbook, niet notebook ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.