• 1D, JB, Tokiohotel honderden misschien wel duizenden fanfiction story's, maar geen één over diegene waaraan jullie deze site te danken hebben:O schande(nerd)

    Amortentiae schreef:
    Dat zou nogal awkward voor Rutger zijn denk ik. En ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat er iemand een 16+ story over mij zou schrijven. Hij heeft dan nog eens een vrouw en kind, dus dan is het nogal vreemd een fanfiction over hem te schrijven vind ik.

    XD. Indeed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')


    Arme Rutger ;P


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')


    Hahahaha. Geweldig.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Volgens mij heb ikBarnabas een nieuw story idee gegeven maar dan in de categorie humor xd (typing)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 12:47 ]

    Nee hoor, het was volkoooomen serieus bedoeld. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')



    Haha, geweldig! Ik heb zo het idee dat als er iemand dit verhaal moet gaan schrijven, jij de uitverkorene bent.


    Bad decisions make good stories.

    Hahaha omg, dan moeten we Rutger eigenlijk ook met iemand 'shippen'. ;$


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hahaha omg, dan moeten we Rutger eigenlijk ook met iemand 'shippen'. ;$


    Vanity! Vanity, Vanity Vanity!


    Your make-up is terrible

    Whut?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik Rutger was zou ik echt dreigen met een levenslange ban voor degene die hieraan begint. Het zou me -als Rutger zijnde- zó awkward lijken om een fanfictie story over jezelf te hebben én te moeten lezen (je wilt toch weten wat ze over je schrijven, eh).


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')

    This made me laugh. lololol.
    :D.


    Amortentiae schreef:
    Dat zou nogal awkward voor Rutger zijn denk ik. En ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat er iemand een 16+ story over mij zou schrijven. Hij heeft dan nog eens een vrouw en kind, dus dan is het nogal vreemd een fanfiction over hem te schrijven vind ik.

    This indeed.
    Het is vet awkward en sowieso zou ik het ook niet echt een fijn idee vinden als iemand dat over mij deed. :'].
    Al zou ik me wel rot lachen als ik Rutger was en dit topic zou zien. Ghehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou het alleen maar grappig vinden als iemand een fanfic over mij schrijft. Ik ben dan blijkbaar interessant genoeg om over te fantaseren, goed voor je ego toch? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, dat is nog eens een origineel idee. Arme Rutger, als hij toch eens had geweten waaraan hij was begonnen toen hij Q startte... :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben best benieuwd wat hij dan al denkt over dit topic... Het idee gewoon is hilarisch, maar het lijkt me minder voor Rutger om te lezen waarvoor hij allemaal gebruikt word in een fanfic. Alhoewel het inderdaad vleiend kan zijn dat iemand over jou wilt schrijven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oromis schreef:
    Ik zou het alleen maar grappig vinden als iemand een fanfic over mij schrijft. Ik ben dan blijkbaar interessant genoeg om over te fantaseren, goed voor je ego toch? :Y)
    Liever niet zoals de meeste fanfics hier zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?