• Oké, ik heb even een heerlijk domme vraag. Ik ben bezig met een module voor Natuurkunde, maar ik ben dus vergeten hoe je km/h naar m/s omrekent. Kan iemand me helpen? Ik moet dus 206 km/h omreken naar m/s.

    Iemand? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik dacht gedeeld door 1800 ,maar ik weet het niet zeker.


    Shoganai i ne~

    Ehh.. Ik ben het vergeten, geloof ik (A)


    •*• Lululu •*•

    Volgens mij heb ik dit zelfs nooit geleerd, lol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Volgens mijn natuurkundeschrift moet je de kilometers per uur delen door 3,6. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Volgens mijn natuurkundeschrift moet je de kilometers per uur delen door 3,6. (:


    Hmm, het antwoord dat er uitkomt is hiermee inderdaad vrij logisch!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wauw Natuurkunde, dat moet je niet aan mij vragen xD Ben ik zoo slecht in... Hahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    als je van m/s naar km/h wilt gaan moet je maal 3.6 doen. Wil je van km/h naar m/s gaan doe je gedeeld door 3.6.

    van km/h naar m/s
    1 km = 10³ m
    1 h = 3600 s
    1000 m /3600 s= 1/3.6 m/s (dus delen door 3.6)

    omgekeerd:
    Van m/s naar km/h
    1 m = 10^-3 km
    1 s = 1/3600 h
    1/1000 * 3600 = 3.6 m/s (dus maal 3.6)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @amortentiae, Deze beredenering was waar ik naar zocht, nu kan ik er ook zelf opkomen. Dankje!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Amortentiae schreef:
    als je van m/s naar km/h wilt gaan moet je maal 3.6 doen. Wil je van km/h naar m/s gaan doe je gedeeld door 3.6.

    van km/h naar m/s
    1 km = 10³ m
    1 h = 3600 s
    1000 m /3600 s= 1/3.6 m/s (dus delen door 3.6)

    omgekeerd:
    Van m/s naar km/h
    1 m = 10^-3 km
    1 s = 1/3600 h
    1/1000 * 3600 = 3.6 m/s (dus maal 3.6)

    U heeft hierbij een 10 (:


    Miep

    Graag gedaan. Bij de laatste stap heb ik trouwens 3600 in de teller gezet omdat je deelt door een breuk en dat maal het omgekeerde is. (moest dat je niet zijn opgevallen)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Volgens mijn natuurkundeschrift moet je de kilometers per uur delen door 3,6. (:

    Dat is hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    delen of keer 3,6.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Voor km/h naar m/s deel je door 3,6.
    Andersom keer je met 3,6.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wauw die titel... Ik wist niet dat makkelijke en natuurkunde vraag in dezelfde zin konden maar blijkbaar dus wel haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead