• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Meedoen kan altijd;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:


    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen: (vol!)

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:(vol!)

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10





    Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

    praattopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Diora Cherelle Miller
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Mens
    Beroep: Serveerster in het lokale eetcafé
    Uiterlijk mét foto:


    Diora is 1m64 en heeft een normale lichaamsbouw. Ze heeft van nature bruine lokken, maar die heeft ze al een tijd geleden dieprood laten kleuren zodat haar felblauwe ogen erg goed uitkomen. Diora heeft een bleke huid en lijkt erg breekbaar op het eerste zicht, hoewel ze eigenlijk wel tegen een stootje kan. Haar haren reiken tot net halverwege haar rug, maar ze is van plan om het nog meer te laten groeien. Dit is Diora met haar natuurlijke haarkleur.
    Innerlijk: Diora is best iemand dat erg op zichzelf is. Ze houdt niet van al die drukte en haat het als ze in het middelpunt van de belangstelling kom te staan. Desondanks werkt ze toch in het lokale eetcafé omdat het erg gezellig is maar ook omdat ze het erg graag doet. Wat best vreemd is voor haar doen. Als ze nerveus wordt, wordt Diora erg onhandig en kan het soms wel zijn dat ze niet goed uit haar woorden raakt, wat ze overigens erg vervelend vindt. Wat je echter niet aan haar zou verwachten, is dat als je haar raakt of iets doet wat haar niet aanstaat, erg pittig kan reageren. Ze laat zich niet zomaar door eender wie doen en bijt flink van zich af om te laten zien dat ze niet bang is. Diora is ook van mening dat het leven voor de durvers is en probeert daarom altijd haar grenzen zo veel mogelijk te verleggen, tot grote ergernis van vele vrienden. Ze heeft namelijk een talent om in de problemen te raken, maar raakt er moeilijk weer uit. Ze flapt er ook altijd van alles uit en kan haar nieuwsgierigheid nooit wegsteken. Ze is best een grappige meid met het hart op de juiste plek, hoewel ze af en toe wel wat aan de brutale kant kan zijn als ze je niet kan uitstaan. Ook een minpuntje aan haar is dat ze een eeuwige twijfelaar is. Diora vertrouwd ook op haar intuïtie, die ook vaak lijkt te kloppen als het gaat om het vertrouwen te schenken in anderen.
    Mening over vampiers: Ze is van mening dat vampiers gelijke rechten verdienen zoals bij de mensen. Ze is wel een beetje bang van sommige vampiers, maar om van haar vooroordelen af te raken, durft ze af en toe wel eens naar Bloodtopia te gaan omdat ze van mening is dat ze ook een kans verdienen.
    Geschiedenis: Diora groeide met haar vader en 3 jaar oudere broer. Wanneer haar broer zelfmoord pleegde wegens gebrek aan liefde van zijn vader, stortte haar wereld in. Haar broer was zowat haar beste vriend waar ze altijd bij terecht kon, maar nu hij er niet meer is heeft ze het gevoel dat ze er helemaal alleen voor staat. Haar moeder verliet het gezin 5 jaar nadat Diora werd geboren omdat ze iemand anders had leren kennen, iets wat Diora haar nooit zal vergeten. Haar vader is iemand die altijd bezig is met zijn werk en nooit tijd maakt voor zijn gezin waardoor Diora vrijwel altijd voor zichzelf moest zorgen. Nu woont ze al een jaartje op zichzelf en heeft er ook nog geen moment spijt van, ze kan nu eindelijk doen en laten wat ze wil in haar eigen huis.





    Naam: Alexi Rose Collins
    Leeftijd: Uiterlijk 22, werkelijkheid 700.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Vampier
    Beroep: Uitbaatster van het danscafé, Bloodtopia
    Uiterlijk mét foto:


    Met haar 1m73 en erg slanke lichaamsbouw, is Alexi een erg gracieuze verschijning. Ze heeft erg donker haar dat van nature bekt. Onder haar lange, donkere wimpers zitten donkergroene ogen die vaak tot in het diepst van je ziel kunnen kijken, maar tegelijkertijd zo bitter weinig emoties laat zien. Ze heeft een gemene trek op haar gezicht, waar ze soms gebruik van maakt om mensen af te schrikken zodat ze haar niet lastig vallen. Ze heeft erg volle lippen en een redelijk bleke huid ondanks dat ze voor haar transformatie veel buiten kwam.
    Innerlijk: Alexi is een redelijk sarcastisch iemand, ze heeft af en toe wat sadistische trekjes en vindt het grappig om stervelingen angst aan te jagen. Ergens diep onder haar bitchy uiterlijk, schuilt er toch iemand die wat goeds in zich heeft. Ondanks ze het probeert te ontkennen, kan ze wel wat vriendelijk zijn als ze echt wilt en heeft ze soms haar menselijk kantje nog. Ze is niet alleen erg slim en listig, ook is ze vaak nieuwsgierig en zoekt ze vaak dingen tot op de bodem uit, ook als het haar in gevaar kan brengen. Ze vindt de sterfelijke een erg bijzonder ras aangezien het haar herinnerd aan haar jeugd. Ze kan zich amper nog herinneren hoe het was als sterveling. Vaak geeft ze je het gevoel dat je te min voor haar bent omdat ze een redelijk ambitieuze vrouw is met lak aan bepaalde regels. Ze drijft vaak haar eigen zin door en kan er niet tegen als mensen of wie dan ook haar tegen spreken. Als ze haar zin niet krijgt, begint ze te roepen of laat ze automatisch haar tanden zien, ze kan er absoluut niets aan doen aangezien ze een klein beetje last heeft van een woedeprobleem. Als ze iemand wel ziet zitten, duwt ze die persoon juist meer van zich weg omdat ze dit ziet als een teken van zwakte. Ze haat het als mensen door haar muur dringen die ze door de jaren heen op heeft gebouwd. Ze wilt absoluut niets weten van vampiers die vallen voor een mens. Maar als je haar hulp echt nodig hebt, staat ze waarschijnlijk wel voor elkaar omdat ze zelf, voor haar onsterfelijke bestaan in erg veel moeilijkheden heeft geleefd.
    Geschiedenis: Voordat Alexi werd getransformeerd, was ze de dochter van een sheriff. Haar moeder stierf na een brute aanval van één of ander wild dier, maar Alexi wist beter. Geen enkel dier kon zulke schade aanrichten aan een menselijk lichaam, vandaar dat ze zelf op onderzoek uit ging.
    Het kostte haar 3 jaar tot ze de dader eindelijk had gevonden, hoewel ze eigenlijk liever had dat ze er nooit achter was gekomen.
    Haar moeder was vermoord door een eeuwenoude vampier, die later ook Alexi’s maker werd.
    De man vond Alexi een bijzondere verschijning en maakte haar de zijne.
    Alexi kreeg gevoelens voor haar maker, maar wilde dit niet laten zien aangezien ze in een tweestrijd zat met zichzelf.
    Hij had immers haar geliefde moeder gedood en had ervoor gezorgd dat ze haar arme vader nooit meer terug zou zien.
    Haar vader stierf enkele maanden later uit verdriet nadat hij zich van kant maakte, hij kon niet leven zonder zijn grote liefde en dierbare dochter.
    Ondanks dat, bleef Alexi zo’n 200 jaar bij haar maker maar vertrok wanneer ze er echt genoeg van had.
    Ze trok de hele wereld rond en eindigde tenslotte in Bon Temps waar ze een danscafé oprichtte voor zowel mensen als vampiers.
    Ze heeft geen idee hoe het met haar maker gaat, maar ergens heeft ze wel het vermoeden dat hij haar ooit nog eens op zal komen zoeken.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 20:11 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ken het niet, maar wil wel graag een vampiermeisje reserveren (:
    Ik vul haar morgenmiddag meteen vanuit school in.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zal morgen even kijken (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Pebble schreef:
    Ik ken het niet, maar wil wel graag een vampiermeisje reserveren (:
    Ik vul haar morgenmiddag meteen vanuit school in.

    Je staat er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het lijkt me echt wel een leuke rpg, alleen ik denk dat ik die 350 woorden niet ga halen. Ik twijfel nog..


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Het lijkt me echt wel een leuke rpg, alleen ik denk dat ik die 350 woorden niet ga halen. Ik twijfel nog..

    Als je wilt kan ik je wel tips bezorgen?
    Moet ik het anders even PB'en?
    Dan kan je nog altijd beslissen of je mee doet of niet (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je die tips wilt sturen, wilt heel graag (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een vampermeisje? Ben redelijk bekend met de serie, maar zal wel ff moeten bijlezen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    Mag ik een vampermeisje? Ben redelijk bekend met de serie, maar zal wel ff moeten bijlezen.

    Je staat er bij (:
    En bij deze, een melding dat er momenteel geen andere vrouwelijke vampiers aangemaakt kunnen worden.
    Dit blijft zo tot alle andere vrouwen volzet zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het lijkt me ook erg leuk maar een minpuntje is toch die 350 woorden.....................

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 23:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zet dit eventjes in mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Je staat er bij (:
    En bij deze, een melding dat er momenteel geen andere vrouwelijke vampiers aangemaakt kunnen worden.
    Dit blijft zo tot alle andere vrouwen volzet zijn.


    Tnxs, vul hem morgen na het werk in ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een gedaanteverwisselaar reseveren


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh hemel! TRUE BLOOD IK DOE MEE.:9~

    Doe mij maar een mens, meisje. Verder twijfel ik tussen een mannelijk gedaanteverwisselaar. Of een heks. Ik wil ze allemaal, argh. Doe maar een mannelijke gedaanteverwisselaar.

    Ik heb een foto van Eric Northman in een fotolijstje op mijn nachtkastje staan, enough said.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 6:44 ]


    everything, in time

    Ombeskoft schreef:
    Mag ik een gedaanteverwisselaar reseveren

    Mannelijk of vrouwelijk? (:



    Anguish schreef:
    Oh hemel! TRUE BLOOD IK DOE MEE.:9~

    Doe mij maar een mens, meisje. Verder twijfel ik tussen een mannelijk gedaanteverwisselaar. Of een heks. Ik wil ze allemaal, argh. Doe maar een mannelijke gedaanteverwisselaar.

    Ik heb een foto van Eric Norman in een fotolijstje op mijn nachtkastje staan, enough said.(cat)

    Ik vind hem hot, dus ik begrijp waar je naartoe wilt(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.