• Sommigen van jullie weten het misschien al door vorige topics, maar sinds ongeveer een jaar heb ik last van valangst. Het is een redelijk lang verhaal en ik zie het nut er niet van in om dat allemaal op te schrijven, maar het komt erop neer dat ik dus ontzettend bang ben om te vallen. Dat is dusdanig erg dat het me in het dagelijks leven hindert en daarom heb ik het er met iemand over gehad, die me het advies gaf om met kleine stapjes te beginnen.
    Daarom heb ik besloten om na een jaar weer met paardrijden te beginnen. Over drie uur heb ik mijn eerste les en hoewel ze me op het hart gedrukt hebben dat ze alles heel langzaam op zullen bouwen, ben ik stiekem toch doodsbang. Mijn dashboard op Tumblr is op het moment helemaal dood en schrijven lukt niet door de zenuwen, dus hopelijk kunnen jullie me afleiden. Vertel hier dus maar over je eerste week na de vakantie, of post een plaatje dat je grappig vindt, of klaag over je zusje die haar muziek niet zachter wil zetten. Eigenlijk is alles prima. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn kat zit naast me, haar leuke plekken te likken (cat)


    Tijd voor koffie.

    Het komt wel goed :Y)
    Ik ben nog nooit van een paard gevallen<3
    Mijn week was ok, heb mij zowat dood verveelt.


    •*• Lululu •*•

    Awh, hoop dat alles goed komt! Geniet ervan. <3

    Mijn week was standaard: school, Q, Twitter, eten, slapen, zwemmen,...
    Heb zelf tweemaal studie gehad op twee dagen, omdat er veel leerkrachten ziek zijn. ;D
    De klas waar ik de meeste van m'n uren bij zit -maar dus niet m'n eigenlijke klas (ingewikkeld verhaal)- was weer eens geniaal, ook al zijn er drie mensen gezakt. Mijn leerkracht Nederlands gaat nu lesgeven in de vijfdes, omdat daar iemand zwanger is en wij krijgen de interim die eigenlijk in de vijfdes zou moeten staan. Gelukkig valt ze heel goed mee. :')
    En het grappigste moment van de week vond ik gisteren, het zevende en laatste lesuur op school, Latijn. We -die klas waar ik dus de meeste uren mee spendeer- zaten in de mediatheek en die vloer is daar nogal gevoelig. Je kan iedereen laten trillen door gewoon wat met je voeten te stampen. Nu zat F. schuin achter me de grapjas uit te hangen, en dat dus de hele tijd te doen. Uiteindelijk wilde ik het zelf ook wel eens proberen, dus ik deed het ook. Draaide net toen zich iemand om naar F en zei: "Hey dikken, zij gij ne vibrator of zo?" Mijn vriendin en ik lagen plat haha. Geweldige klas gewoon. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Euh, ik had een kutweek. Behalve toen mijn crush zei dat ik niet zo onzeker over mezelf moest zijn, omdat dat nogal onterecht was :3
    Vanochtend moest ik training geven bij mijn zwemclub, om 8 uur 's ochtends. WELKE IDIOOT DOET DAT ZO VROEG. Maar goed, ik werd wakker om 7.50 Dus ik moest me echt ontzettend haasten, en kwam zwaar te laat bij het zwembad aan. Wat overigens echt heel genant was.
    En eigenlijk zou ik nu moeten leren voor mijn proefwerkweek volgende week, maar ik ben ontzettend goed in uitstellen. Maar dat is wat minder voor mijn cijfers.
    Dus dit was de onzin die ik binnen een minuut heb verzonnen, niet erg nuttig dus ofzo.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen en niet gedroomd dat iemand dood ging of dat ik iemand in elkaar sloeg. Daarnaast heb ik vandaag niet heel erg veel te doen.
    Mh, ik ben iets meer dan een week geleden begonnen met lijnen en tot nu toe lukt het me aardig goed. Ik denk heel de dag aan chocolade en chips en als ik het woord sport alleen al hoor word ik chagrijnig, maar het gaat goed. Ja. Het gaat goed.
    Mijn aardrijkskunde docent was de afgelopen week trouwens afwezig. Heel vervelend, want ik had hem nodig voor het begin van mijn sectorwerkstuk.

    Dit boeit je waarschijnlijk helemaal niets, dus sorry voor deze onzin. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heel stoer van je dat je het doet! Heel veel succes!

    Mijn week was vol met drama van anderen. Iemand die problemen had met haar zoveelste vriendje. Vrienden die er gek van werden die achter haar rug om roddelden, zij die andere verhalen vertelden dan de werkelijkheid en ik die daar heerlijk tussen stond. Achja, middelbare school en drama gaan nou eenmaal maar al te goed samen. Voor de rest was het een behoorlijk gezellige week!

    Voor de rest ben ik iedere avond tot véel te laat opgebleven en ieder eerste uur bijna in slaap gevallen. Voor de rest heb ik best hard geleerd voor mijn proefwerkweek die aanstaande maandag begint. En momenteel loop ik vast op een vraag bij Natuurkunde omdat ik niet weet hoe ik km/h naar m/s omreken ><


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Heel stoer van je dat je het doet! Heel veel succes!

    Mijn week was vol met drama van anderen. Iemand die problemen had met haar zoveelste vriendje. Vrienden die er gek van werden die achter haar rug om roddelden, zij die andere verhalen vertelden dan de werkelijkheid en ik die daar heerlijk tussen stond. Achja, middelbare school en drama gaan nou eenmaal maar al te goed samen. Voor de rest was het een behoorlijk gezellige week!

    Voor de rest ben ik iedere avond tot véel te laat opgebleven en ieder eerste uur bijna in slaap gevallen. Voor de rest heb ik best hard geleerd voor mijn proefwerkweek die aanstaande maandag begint. En momenteel loop ik vast op een vraag bij Natuurkunde omdat ik niet weet hoe ik km/h naar m/s omreken ><

    Lol, ik heb dat nu precies met natuurkunde. :'D Van km/h naar m/s is delen door 3,6, dacht ik. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    EDIT: Dat lijnen gaat sinds een paar minuten wat minder goed. Ik begon heel braaf met het eten van een manderijn. Vervolgens heb ik twee Dikkie Dik koekjes opgevreten. Wat ben ik toch een volhardende doorzetter.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn vader en broertje doen irritant, like always. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Euhm. Ik heb een hele saaie week gehad. Beetje gewerkt, naar school gegaan en nu de hele dag al aan het kutten met mijn iPad omdat ik toch verder niks te doen heb. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zal ik je geruststellen? Paarden voelen dat je bang bent. Als je een ouder paard rijdt of een dat ervaren is (manege paarden zijn dat over het algemeen), houden ze daar rekening mee. Leuk hè die beesten?
    Ik vind het wel heel dapper van je dat je dit ga doen. Maar je moet nog wel steeds met iemand er over blijven praten en misschien therapie nemen.

    Ik ben van dinsdag t/m donderdag ziek geweest. Dacht ik vrijdag wel even voor twee uurtjes naar school te kunnen (nog steeds ziek en met een rothumeur). Kom ik aan, vallen beide uren uit. Drie kwartier voor niks naar school gefietst. En toen mocht ik weer drie kwartier terug fietsen!
    Thanks life, love you too.
    Vandaag heb ik balletkleding gekocht en taarten, want morgen vier ik mijn verjaardag. Wil je een stukje? Eten helpt bij mij altijd tegen de zenuwen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik had een rare week, veel met mijn vriend geweest en veel school gehad he (;
    Oja viel gister ineens uit het niets bijna flauw op school xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Junns schreef:
    Zal ik je geruststellen? Paarden voelen dat je bang bent. Als je een ouder paard rijdt of een dat ervaren is (manege paarden zijn dat over het algemeen), houden ze daar rekening mee. Leuk hè die beesten?
    Ik vind het wel heel dapper van je dat je dit ga doen. Maar je moet nog wel steeds met iemand er over blijven praten en misschien therapie nemen.

    Ik ben van dinsdag t/m donderdag ziek geweest. Dacht ik vrijdag wel even voor twee uurtjes naar school te kunnen (nog steeds ziek en met een rothumeur). Kom ik aan, vallen beide uren uit. Drie kwartier voor niks naar school gefietst. En toen mocht ik weer drie kwartier terug fietsen!
    Thanks life, love you too.
    Vandaag heb ik balletkleding gekocht en taarten, want morgen vier ik mijn verjaardag. Wil je een stukje? Eten helpt bij mij altijd tegen de zenuwen.

    Ik heb hiervoor een jaar alleen maar op een heel jong paard gereden (die was vier, of vijf) en die flipte juist helemaal als ik bang was. >< Misschien dat ik daardoor ook wel zenuwachtiger ben dan eigenlijk zou hoeven. Maar wel prettig om te horen dat dat dus anders is met de meeste oudere paarden. (:
    Ha, lekker. Taart kan er altijd in. :'D En alvast gefeliciteerd (of ben je al jarig geweest en vier je het nu pas? Want in dat geval; nog gefeliciteerd ^^)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kreeg net een nieuwe oude, retro muts die mijn oma/moeder vroeger nog op hebben gehad, hij ziet er niet uit mij hij is echt super zacht.


    ©1998

    Wat leuk dat je gaat paardrijden. Veel plezier. ^^
    Mijn week stond een en al in het teken van 'veranderingen'. mijn stagebegeleider gaat ander werk doen (en ze was juist zo aardig!) en m'n klas word opgeheven en verdeeld over allemaal andere klassen. Verder heb ik eindelijk gebeld om te gaan rijlessen. Maandag is de dag en ik ben nerveus. ^^ Een paard lijkt me minder eng. :W


    You are beautiful, you are love.