• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Meedoen kan altijd;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:


    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen: (vol!)

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:(vol!)

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10





    Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

    praattopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Het is een danscafé voor vampiers en mensen...dus je kan het inderdaad met Fangtasia vergelijken.(cat)


    Aaah oké! Nog een vraagje;
    Ik weet geen beroep mannelijke personage.D: Hij heeft een hekel aan vampiers dus zou hij nooit bij Bloodtopia werken. In de bar werken al zoveel mensen en hij is geen landwerkers type zoals Jason Stackhouse.

    Yep, ik ben ietwat perfectionistisch wat mijn personages betreft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 20:46 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Aaah oké! Nog een vraagje;
    Ik weet geen beroep mannelijke personage.D: Hij heeft een hekel aan vampiers dus zou hij nooit bij Bloodtopia werken. In de bar werken al zoveel mensen en hij is geen landwerkers type zoals Jason Stackhouse.

    Yep, ik ben ietwat perfectionistisch wat mijn personages betreft.

    Misschien student aan de hoge school?
    Bibliothecaris?
    Krantenjongen?
    Loopjongen van de kerk?
    Werkzoekende?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pebble schreef:
    Naam: Adelynn Brookelle Keeper.
    Leeftijd: Uiterlijk 19, eigenlijke leeftijd 174.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Vampier
    Beroep: Serveerster, maar ze verzorgd ook wel eens de muziek (zang en piano). Dit doet ze alleen 's avonds en in de weekenden, overdag studeert ze kunst aan een hoge school.
    Uiterlijk mét foto:



    Adelynn heeft lange blonde krullen die tot op haar onderrug hangen en grote blauwe ogen, omrand met lange donkere wimpers, wat haar een onschuldig uiterlijk geeft. Ze heeft een tenger lichaam en een lengte van 1 meter 61.
    Innerlijk: Adelynn is over het algemeen een spontaan en vrolijk meisje, hoewel ze best mysterieus kan zijn. Ze verteld niet graag over zichzelf, waardoor velen alleen haar naam kennen. Hierdoor en door haar onschuldige, schattige meisjesuiterlijk trekt ze veel mannen aan, wat ze erg amuserend vind. Ze houdt wel eens van een onenightstand, maar wil na die avond niets meer met die man of jongen te maken hebben. Ze heeft vrijwel meteen een oordeel over je, die niet snel veranderd, wat je er ook aan doet. Hierdoor kan ze af en toe nogal kattig zijn.
    Geschiedenis: Adelynn is altijd een rustig lief meisje geweest, die bij haar ouders op een boerderij woonde. Ze hielp graag mee met het verzorgen van de dieren en het koken met haar ouders, waardoor ze een sterke band met hun opgebouwd had. Dit veranderde echter toen haar ouders bruut vermoord werden en zij in een vampier veranderde. Ze besloot zichzelf niet meer te laten kennen en dit veranderde haar innerlijk sterk, hoewel ze diep van binnen nog wel het lieve meisje van vroeger was. Ze heeft een oudere broer die ook in een vampier veranderd was, maar heeft hem al zo'n 50 jaar niet meer gezien.


    Ik heb haar beroep aangepast, is dit zo goed?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik heb haar beroep aangepast, is dit zo goed?

    Dat kan niet (:
    Vampiers kunnen overdag niet buiten, anders verbranden ze.
    Ze slapen overdag in donkere plekken zoals kelders.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dat kan niet (:
    Vampiers kunnen overdag niet buiten, anders verbranden ze.
    Ze slapen overdag in donkere plekken zoals kelders.

    Oh ja, tuurlijk. Ik verander het weer terug (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sorry dat het zo lang duurde. Ik hoop dat de personages bevallen. (:

    Naam: Mila Sofiya Alik
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Mens
    Beroep: Mila komt aardig rond met het verkopen van V (vampierbloed). Dit is echter een smerig karweitje en niet iets wat ze graag deelt met de rest van haar omgeving, dus om de schijn op te houden werkt ze als barvouw in Bloodtopia. Het is zwaar werken voor haar, vooral met het idee dat er gewoon gestalten vol V om haar heen aanwezig zijn. Toch blijft ze hier graag werken omdat het de perfecte plek is om slachtoffers te vinden.
    Naar school gaan doet ze niet, tijdverspilling. De mensen in Bon Temps zijn in haar ogen allemaal dom, dus doet zij hen een plezier door zichzelf niet nog slimmer te maken dan dat ze al is.
    Uiterlijk mét foto:

    Mila heeft donkerbruine haren en fel groene ogen, die afsteken bij haar bleke huid. Ze heeft een kleine lengte van 1,68, wat ze maar al te graag compenseert met haar grote mond of hoge hakken. Ze heeft een klein, licht wipneusje en dunne lippen. Vooral haar bovenlip is dun, dit probeert ze meestal te verbergen met lippenstift. Qua make-up draagt ze verder meestal foundation, mascara en dikke eyeliner om een cat eye te creëren. Mila draagt wat ze wil. De ene keer kan dit een strakke tanktop zijn met een redelijk diepe decolleté op een kort broekje en de andere keer een wijd sweatshirt op een skinny jeans of zelfs een joggingbroek.
    Innerlijk: Mila is wat de meeste mensen zouden beschrijven ‘bitch’. Zo ziet zij het echter niet. Ze zou zichzelf eerder beschrijven als goudeerlijk, rechtvaardig en behulpzaam. Dat is ze ook wel, maar alleen wanneer het haar uitkomt. Anders kan ze ontzettend goed liegen, roddelen en egoïstisch zijn. Ze rookt, drinkt en gebruikt zelf ook af en toe V. Niet te veel, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen op haar werk dit in de gaten krijgen.
    Mila is biseksueel (met toch een lichte voorkeur voor mannen) en houdt zich nooit aan regels, behalve aan de regels die ze voor zichzelf heeft opgesteld. Dat is dus eigenlijk maar één regel: dump de mensen die je niet nodig hebt en hou zij die je wel nodig hebt, zo dicht mogelijk bij je. Je zou dus kunnen stellen dat ze mensen gebruikt, op enkele uitzonderingen na. Eén van deze uitzonderingen is haar broer (zie hieronder), voor hem zou ze letterlijk en figuurlijk door het vuur gaan. Hij weet dan ook niets van haar levensstijl aan en dat wil ze ook graag zo houden.
    Mening over vampiers: Ze heeft er een schijthekel aan. Als het aan Mila lag, zou het hele begrip ‘mainstreaming’ niet eens bestaan. Vampiers kunnen niet samen met mensen leven, ze leven niet eens! In haar ogen zijn vampiers alleen nuttig wegens hun bloed.
    Geschiedenis: Mila’s moeder was manisch depressief en suïcidaal. Op een avond besloot zij dat ze er genoeg van had en zette ze het pistool tegen haar hoofd. Mila, toen elf jaar oud, probeerde haar moeder tegen te houden met lieve woordjes. Het maakte haar moeder aan het huilen, maar veranderde haar gedachten een klein beetje. Ze wilde nu niet meer alleen sterven en was van plan Mila met haar mee te nemen. Het was een zwarte panter die de kogel deed opvangen. Toen het arme dier dood op de grond lach, veranderde de gedaante langzaam maar zeker in het lichaam van haar vader. Dit was het moment waarop Mila erachter kwam dat haar vader, van Russische komaf, een gedaanteverwisselaar was. Vanaf toen leefde Mila met een dubbel gevoel. Het gemis van haar vader aan de ene kant en de woede dat hij zo’n geheim verborgen hield aan de andere kant. Haar moeder werd opgenomen in een psychische inrichting en Mila bleef alleen achter met haar broer. Na een pleeggezin dat zeer goed voor de twee zorgden, zijn Mila en haar broer gaan samenwonen. Ondanks de goede opvang van eerder, kwam Mila toch in contact met de verkeerde mensen.


    everything, in time

    Ugh, vergeten dat het in twee keer moet. Kunnen maar drie afbeeldingen in één post natuurlijk.

    Naam: Ivan Sava Alik
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Mannelijk
    Soort: Gedaanteverwisselaar
    Beroep: Ivan studeert momenteel op de plaatselijke universiteit. Hij doet erg zijn best om de studie Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie met succes af te ronden, ook al zit hij pas in het tweede jaar. Naast zijn studie doet hij kleine karweitjes voor zijn oude buurvrouw Ann Wright, die hem hier regelmatig voor betaalt.
    Uiterlijk mét foto:


    Net als Mila heeft Ivan donkerbruine haren en felgroene ogen. Deze steken bij hem echter niet zo af als bij zijn zusje, omdat zijn huid meer getint is. Ook zijn lengte is heel anders, Ivan is namelijk 1,88 lang. Hier is hij eigenlijk wel blij mee. De meisjes zijn toch kleiner dan dat hij is, maar hij is niet zo groot dat hij overal bovenuit steekt.
    Ivan is een gedaanteverwisselaar, wat wil zeggen dat hij in ieder dier kan veranderen wat hij ooit heeft aangeraakt. Het beste lukt het hem te veranderen in een uil (zie het plaatje hieronder). Hier maakt hij dan ook regelmatig gebruik van, het komt goed van pas al helemaal als hij Mila, die niet weet dat hij een gedaanteverwisselaar is, in de gaten wil houden.
    Ondanks dat het gedaante van een uil hem het beste afgaat, verandert hij ook af en toe in een ander dier om zijn ‘gave’ onder controle te houden. Omdat hij als dier veel rent en vliegt, heeft Ivan een goed getraind lichaam. Zonder te overdrijven natuurlijk, hij wil immers niet vergeleken worden met een bodybuilder. Daarnaast wil hij er ook zeker van zijn dat de jonge dames vallen op zijn innerlijk en niet alleen op zijn uiterlijk.
    Zijn verschijning als uil:



    Innerlijk: In tegenstelling tot zijn zus is Ivan wel een genot om mee om te gaan. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is niet zo vreselijk sarcastisch als zijn zusje. Daarnaast is Ivan wel degelijk behulpzaam en eerlijk, al vindt hij dat een leugentje om bestwil moet kunnen. Ook is hij in vergelijking tot Mila maar braaf. Hij rookt niet, gebruikt geen V of andere drugs en drinkt alleen als hij gezellig met vrienden is, of wanneer hij iets te vieren heeft. Natuurlijk heeft hij af en toe ook iets te veel op, hij is immers ook een gewone student.
    Ivan is beschermend tegenover de mensen die hij lief heeft, dus ook zijn zusje Mila wordt goed in de gaten gehouden. Hij weet dat ze de verkeerde kant op gaat, maar weet niet hoe ver ze eigenlijk al is. Voor zijn gevoel is het maar een kwestie van tijd voor het eens goed mis gaat, maar dan zal Ivan er voor haar zijn, zoals hij er altijd voor iedereen wil zijn.
    Mening over vampiers: Net als zijn zusje heeft hij er een hekel aan. In zijn ogen zijn ze echter ook niet nuttig voor hun bloed. Nergens voor. Ze kunnen zich niet gedragen tussen de rest van de mensheid en als hij de kans krijgt, maakt hij er graag eentje dood.
    Geschiedenis: Zijn geschiedenis komt natuurlijk veel overeen met die van Mila, alleen heeft Ivan dit een stuk beter opgevat. Hij gaat ook regelmatig bij zijn moeder op bezoek en heeft een goede band met haar. Toch is het niet iets wat iedereen van hem weet, niet dat hij zich ervoor schaamt, hij ziet er gewoon het nut niet in om zijn vrienden te vertellen dat zijn moeder in een inrichting zit.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:59 ]


    everything, in time

    Ze staan er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damn, ik wou eigenlijk nog wel de maenad aanmaken, vooral nu ik het niet meer druk heb met school.
    Als het mag, graag. Maar ik snap dat je het echt te veel meisjes vind worden.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    Damn, ik wou eigenlijk nog wel de maenad aanmaken, vooral nu ik het niet meer druk heb met school.
    Als het mag, graag. Maar ik snap dat je het echt te veel meisjes vind worden.

    Ik wil wel een deal sluiten :')
    Als jij nog mensen kan vinden die mannen willen spelen, krijg je de maenade van me (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik wil wel een deal sluiten :')
    Als jij nog mensen kan vinden die mannen willen spelen, krijg je de maenade van me (:


    I'm gonna try, maar ik ben niet zo sociaal hihi.
    Zal wel eventjes kijken of ik nog wat peeps kan regelen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik zat er ook al aan te denken om een man erbij te maken, ben er alleen nog niet overuit welk soort. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik zat er ook al aan te denken om een man erbij te maken, ben er alleen nog niet overuit welk soort. :')

    Misschien een mannelijke vampier?
    De maker van Alexi of zo....Of de vampierkoning, hoewel deze onder de magistraat staat, is hij belangrijk.
    Of een weerwolfje?
    Keuze zat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ceremonials schreef:


    Naam: Joshua David Anderson
    Leeftijd: Achtien jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Soort: Mens
    Beroep: /

    Uiterlijk:


    Andrew Garfield

    Joshua is een tamelijk lange jongen met een vrij slungelig figuur. Aan sporten doet hij nauwelijks maar voor zijn strakke buik hoeft hij gelukkig niks te doen. Josh is een best knappe verschijning, maar echt succes heeft hij bij de meisjes niet. Hij heeft mooi blauwe ogen en een aardige glimlach. Zijn bruine haar zit gewoon zoals zijn kussen dat bepaalt, hij doet er geen ene moer aan. Opvallend aan Joshua is zijn lange nek en zijn moedervlekken, die zowat zijn hele rug bedekken. Zijn kledingstijl is vrij basic. Allstars, meestal in een normaal kleurtje. Jeans en een t-shirt. Als hij naar de kerk gaat moet hij wat nettere kledij aan, hier heeft hij niet zo'n problemen mee.

    Innerlijk:
    Joshua is een rustige jongen, totaal geen rebel. Hij is altijd braaf op tijd thuis en doet beleefd tegen zowat iedereen. Dat komt doordat hij kerkelijk is opgevoed. Op school is hij precies het zelfde. Hij haalt goede cijfers en heeft een goede band met zijn leraren. Aandacht van meisjes krijgt hij hierdoor niet echt, ze houden meer van de wat stoerdere jongens. Josh is gevoelig en vooral heel erg lief. Wel is hij onzeker over zichzelf, omdat hij heel erg anders is dan zijn klasgenoten. Hij probeert er bij te horen door zich normaal te kleden, maar de status valt nooit geheel weg. Joshua is geen leider, liever volgt hij de anderen. Ook houdt hij meestal zijn mening achter en kiest nooit volledig voor zichzelf.

    Mening over vampiers:
    Josh is lid van de kerkelijke gemeenschap, omdat zijn ouders dat ook zijn. De ouders van Joshua zijn zwaar gelovig en geloven dat vampiers schepsels van de duivel zijn. Daardoor mag hij niet in de buurt van ze komen, en als hij de kans krijgt er een te vermoorden. Zelf vind Joshua de wezens nog geen eens zo erg, maar hij wordt constant onder druk gezet door zijn ouders. Hij vind het vreselijk wreed wat de Fellowship of the Sun doet, maar hij kan niet anders dan er aan meedoen.

    Geschiedenis:
    Joshua's vader en moeder zijn beide christelijk opgevoed en al vanaf het begin lid van de gemeenschap. Ze hebben beide een zeer duidelijke mening over vampiers, wat ze ook graag delen met nieuwsgierige mensen. Mary en Joshua zijn erg trots op hun geloof. Josh is zoals gebruikelijk vernoemd naar zijn vader. Ze zijn getrouwd en kregen hun zoon een paar jaar na het huwelijk. Joshua heeft een zusje, Ester. Ze is vijf jaar en gaat mee naar alle bijeenkomsten van de kerk, Josh is het hier niet helemaal mee eens. Hij wilt niet dat zijn kleine zusje al die gruwelijke dingen ziet en hoort.


    || Ook mijn inspiratie liet me totaal in de steek, dus ik hoop dat ie goed zo is. ||


    OHMYGOODNESS.

    I... I.... DZJIDEHUIZ

    Ik zit met een dilemma. :/

    Ik twijfel echt echt echt echt echt of ik wil meedoen of niet, aangezien alles momenteel nogal druk is. :/


    help

    Gipsy schreef:
    (...)
    Misschien een mannelijke vampier?
    De maker van Alexi of zo....Of de vampierkoning, hoewel deze onder de magistraat staat, is hij belangrijk.
    Of een weerwolfje?
    Keuze zat.


    Ja, veel keuze. Dat maakt het juist moeilijk. ;D
    Ik dacht ook al aan een vampier, ja. Ondanks ik een loner weerwolf ben. Ik kan wel een maker in elkaar zetten. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''