• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Meedoen kan altijd;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:


    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen: (vol!)

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:(vol!)

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10





    Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

    praattopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DarkSavior schreef:
    Sorry, nog 1 vraagje :x Zitten er ook vampiers in de raad of is het een complete raad vol met vampiers? Wat moet ik me erbij voorstellen?


    Van wat ik heb begrepen is het Magistraat enkel bestaande uit vampiers. Wanneer een vampier de regels overtreed, komt er een bijeenkomst en het Magistraat bepaalt een straf. Vergelijk het een beetje met een rechter + jury. Machtige vampiers dus!


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Van wat ik heb begrepen is het Magistraat enkel bestaande uit vampiers. Wanneer een vampier de regels overtreed, komt er een bijeenkomst en het Magistraat bepaalt een straf. Vergelijk het een beetje met een rechter + jury. Machtige vampiers dus!

    Niceeee. Mijn personage word perfect :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naam: Devin Rafe McRown
    Leeftijd: 23 jaar
    Geslacht: Man
    Soort: Weerwolf
    Beroep: Hij werkt als bediende in het restaurant ‘Beaudelaire’.
    Uiterlijk mét foto:



    Devin is rond de 1.87 lang en van een normaal gespierd postuur. Met zijn licht grijs getinte ogen kan hij je soms minutenlang ongegeneerd op gaan staan nemen, al kent hij daarbij wel zijn grenzen.
    Zijn haren hebben een pikzwarte kleur en staan vrijwel altijd in een warboel op zijn hoofd, een van de dingen waar hij vrij weinig aandacht aan besteed maar er wel voor zorgt dat het verzorgt en netjes overkomt.
    Qua kleding draagt hij over het algemeen voornamelijk zwart, een donkere broek, grijze shirt met daarover een zwart leren jack, en op zijn gezicht staat negen van de tien keer een stoppeltjes baard. Hoewel hij misschien aan zijn haren weinig aandacht mag besteden, doet hij dat voor de rest wel. Uiterlijke verzorging is iets wat hij verder erg hoog heeft staan.
    Innerlijke: Devin is regelmatig een vrij rustige jongen, maar dat is iets waar je je nog weleens in kan vergissen. Zijn vriendelijkheid is vaak maar beperkt en hij laat niet graag mensen te dicht bij hem komen op het persoonlijke gebied. Hij is van mening dat hoe minder je van elkaar weet wat dat betreft, hoe minder het de een zal raken mocht er iets met ander gebeuren.
    Toch zijn er wel enkele die weten zijn hart en gevoel te raken, voor hen zal hij dan ook ten alle tijden klaar staan, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Vooral gezien dat hetgeen is wat hem nog weleens in een tweestrijd wil brengen.
    Daarbij kan hij vreselijk geïrriteerd raken wanneer de dingen niet lopen als gepland en op die momenten kan hij een redelijk onuitstaanbare schoft zijn.
    Geschiedenis: Devin woont al zo’n kleine 6 jaar in Bon Temps. De reden van zijn vertrek uit zijn voorgaande woonplaats is voor hem vrij onduidelijk. Er is gezegd dat hij werd verstoten van de pack omdat hij die verraden zou hebben, maar als hij ergens volledig trouw aan is, is het aan zijn Alfa en pack. Zijn moeder vertelde hem een paar maanden geleden dat het zou komen doordat hij een bedreiging zou zijn voor de Alfa destijds, iets wat hem licht had doen verbazen aangezien Devin nog geen moment leider zou willen zijn. Daarvoor geniet hij te veel en loopt hij te graag zo zijn risico’s.
    Hoewel hij nu weer deel maakt van een nieuwe roedel, woont hij alleen en heeft hij een klein appartementje volledig tot zijn beschikking. Zijn moeder en zusje daarin tegen zijn bij de roedel gaan wonen, een soort kamp waar meerdere roedelleden wonen en wat wel vlakbij zijn appartement ligt. Waar zijn vader is weet hij niet, die heeft zijn moeder verlaten toen Devin en zijn zusje nog vrij jong waren.



    Hm, ik ben er niet helemaal tevreden over, maar ik hoop dat hij voldoende is.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:36 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Lord Nikolai von Charkov
    Leeftijd: Uiterlijk 35, werkelijke leeftijd is 237
    Geslacht: Mannelijk
    Soort: Vampier
    Beroep: Nikolai zit op een hoge plek in het Magistraat.

    Uiterlijk mét foto:


    Nikolai is een wat kleinere vampier, met zijn 1.80m komt hij vaak niet boven de andere mannelijke vampiers uit. Niet dat hem iets uitmaakt, daarvoor is zijn ego te groot. Nikolai heeft pikzwart haar, grijze ogen en smalle lippen. Nikolai loopt vaak in zijn oude officiers kleding, dit is een gewoonte waar hij niet meer vanaf gekomen is sinds de oorlog waarin hij een grote rol heeft gespeeld.
    Er loopt een lelijke kras over zijn rechteroog en zijn oog zelf is compleet wit geworden. Dit is gebeurd nadat een soldaat van de vijand met zijn vergiftigd zwaard over zijn gezicht heen kliefde. Niet veel later is Nikolai in een vampier veranderd door een van zijn medestrijders, om zo zijn leven te redden.
    Als Nikolai een keer niet zijn officiers kleding aanheeft dan loopt hij rond in een zwarte broek en een zwart strak t-shirt. Zo zie je hem meestal voor of na een Magistraat meting. Tijdens draagt hij altijd zijn officiers kleding, puur om zijn autoriteit te laten zien.

    Innerlijk:

    Nikolai is niet helemaal zoals hij lijkt te zijn. Hij is zeker autoritair, regels en wetten ging altijd voor, maar hoe erg hij zich eraan houdt word af en toe wel eens betwijfelt binnen het Magistraat. Het gevoel voor autoriteit heeft hij meegekregen door de oorlogen waarin hij heeft mee gevochten en dat zijn er best wat, maar zelfs vind hij het best leuk om af en toe een regeltje te breken. Nooit iets serieus, hooguit eventjes iemand kidnappen om ervan te drinken en daarna weer terug op de straat te zetten met zijn of haar geheugen gewist.
    Nikolai is iemand die voor anderen opkomt, vooral vrienden, en dat is ook de reden waarom hij veranderd is in een vampier. Tijdens een van de oorlogen waarin hij gevochten had, werd hij in zijn gezicht geraakt met een vergiftigd zwaard. Zou een van zijn medestrijders hem toen niet hebben veranderd, was Nikolai er nu niet meer geweest. Helaas leeft deze persoon niet meer, brutaal vermoord door een bende mensen die erachter kwam dat hij een vampier was.
    Verder is Nikolai niet vies voor een bloed feestje, waarin hij zich maar al te graag te goed doet aan het bloed van jonge vrouwen. Helaas word hij vaak erg agressief op deze feestjes, door al het bloed en de geur ervan. Het wil dus nog wel eens gebeuren dat een van de meisjes het niet overleefd of word achter gelaten en zo dood bloed. Maar goed, dat is het risico als je met vampiers omgaat. Zou je moeten weten.
    Nikolai is op zich geen agressief persoon, zolang hij krijgt wat hij wilt en ook genoeg bloed binnen heeft. Hij kent het woord rantsoeneren niet en als hij het zou moeten doen, zou dat niet zo leuk eindigen voor de personen om hem heen.
    Laat je alleen niet helemaal van de kaart brengen, Nikolai kan best aardig en lief zijn. En van iemand houden kan hij nog steeds, hoe gemeen, achterbaks of donker hij soms ook is. Nikolai hecht veel waarde aan vrienden en als je bevriend bent met hem zal hij ook klaar voor je staan als hem dat lukt.

    Geschiedenis:

    Nikolai komt uit het koude Rusland en heeft dus een zware jeugd achter zijn rug. Het is hem gelukt op zijn 18de te vluchten naar de Verenigde Staten, het nieuwe land. De kans voor hem om te ontsnappen aan zijn jeugd. In 1812 ontstond er een oorlog tussen de Verenigde Staten en Groot-Brittannië en zijn Noord-Amerikaanse koloniën. Overal werden er mensen gerecruteerd en ook Nikolai sloot zich aan om Canada te bevrijden (veroveren dus).
    Het was ook zijn kans om hoger in de sociale ladder te komen, iets wat hem zeker gelukt is. Zijn uiteindelijk rang was "General", de één na hoogste rang in het leger, dit vooral door de manier waarop hij zijn vrienden en medestrijders leiders als hun leidinggevende sneuvelde of geen orders gaf.
    Na de oorlog en de verandering (iets wat een grote impact had op hem) vertrok Nikolai uit de Verenigde Staten en begon rond te zwerven, na vele jaren van reizen, oorlogen en duizenden verhalen die hij van mensen had gehoord besloot hij uiteindelijk eens te stellen en liet zich meer in een stad. Hier heeft hij een prachtig groot huis gekocht wat hij tot in de puntjes had ingericht zoals hij dat wilde.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 23:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo, hehe, eindelijk af :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Echt Mitchell, jouw personage is werkelijk perfect. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Echt Mitchell, jouw personage is werkelijk perfect. (cat)

    Hahaha, hoezo? Maar bedankt, ik heb mijn best erop gedaan. Oorlog shit en alles opgezocht. Ik wil het wel goed hebben :Y)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, hoezo? Maar bedankt, ik heb mijn best erop gedaan. Oorlog shit en alles opgezocht. Ik wil het wel goed hebben :Y)

    /smiles secretive.

    Dit is op zich wel gaaf, maar ik heb op de één of andere manier daar wat mee.
    "Er loopt een lelijke kras over zijn rechteroog en zijn oog zelf is compleet wit geworden. Dit is gebeurd nadat een soldaat van de vijand met zijn vergiftigd zwaard over zijn gezicht heen kliefde. Niet veel later is Nikolai in een vampier veranderd door een van zijn medestrijders, om zo zijn leven te redden."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    /smiles secretive.

    Dit is op zich wel gaaf, maar ik heb op de één of andere manier daar wat mee.
    "Er loopt een lelijke kras over zijn rechteroog en zijn oog zelf is compleet wit geworden. Dit is gebeurd nadat een soldaat van de vijand met zijn vergiftigd zwaard over zijn gezicht heen kliefde. Niet veel later is Nikolai in een vampier veranderd door een van zijn medestrijders, om zo zijn leven te redden."


    Hahaha. Ik vond het een leuk iets om uit te leggen waarom zijn gezicht zo is en zo kon ik ook meteen verwoorden waarom hij een vampier is. Perfect toch? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind hem ook wel perfect, maar ik vind het zoiezo wel knap om te zien hoe uitgebreid sommige hun personage kunnen krijgen :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    Ik vind hem ook wel perfect, maar ik vind het zoiezo wel knap om te zien hoe uitgebreid sommige hun personage kunnen krijgen :'D

    Dankjewel :3 En dit is de eerste keer dat ik hem zo lang krijg, tenminste een van de weinige keren dat het me lukt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zet ze er straks bij...
    Iedereen is net hier weer naar huis vertrokken, maar ik moet alles nog klaarmaken voor morgen (school)
    Dus je zal hen wel in het lijstje zien verschijnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als de reserveringen af zijn, denk ik er aan om hem morgen te starten.
    Als ik me niet vergis, lopen we 2 mannen achter op de vrouwen...Maar dat is haalbaar, toch?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Denk 't wel, en je kunt de inschrijvingen nog open houden toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is 't erg als ik mijn mannelijk personage niet zo uitgebreid maak?
    Trouwens, mijn vrouwelijk personage heb ik aangepast, ze heet: Celeste Tesanee Rhine.


    Quiet the mind, and the soul will speak.