• Ok, Ik heb jullie hulp hard nodig. Zoals je in de titel wel kan opmaken heb ik een boek geschreven. En het word ook nog uitgegeven ook. Maar nu wel mijn uitgeverij 40 e-mailadressen van mensen die mijn boek zouden willen lezen, die dus interesse hebben. Dus mijn vraag was zouden jullie in een privéberiht bericht jullie e-mail willen sturen. Mijn uitgeverij en ik beloven er verder niks mee te doen het is een eenmalige mail. Ik hoop op jullie hulp!

    o,ja mijn boek za in het genre ; drama & fantasy zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    mmm het klinkt als een leuk verhaal, maar ik gebruik wel voor de zekerheid mijn klooi account: kristel_1997@live.nl


    Can't control my second personality

    -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 17:58 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je zegt dat het op vraag gedrukt wordt, maar betekent dit dan dat wij je boek moeten kopen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bedoel je dat ik het moet kopen? Want ja ik lees eigenlijk nooit boeken alleen warrior cats xD
    zo niet wil ik best mn email geven


    May StarClan light your path.

    Errin schreef:
    Je zegt dat het op vraag gedrukt wordt, maar betekent dit dan dat wij je boek moeten kopen?


    26 - 02 - '16

    Waarom staat dit in het subforum 'Harry Potter'?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zou wel willen, maar moet ik betalen voor het boek? Als het geld kost moet ik helaas afhaken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 17:06 ]

    Ik wil wel (:
    Ik zal mijn e-mail adres via PB sturen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wanneer het uitgegeven word zal het te koop zijn maar het verplicht je daar niet toe. Je krijgt twee mailtjes 1 van mij en 1 van mijn uitgeverij verder niks, promise!

    Oki, want ik wil het helemaal niet kopen, dus zoveel te beter. (:
    Je hebt gewoon onze email nodig om te doen alsof er vraag achter is, of begrijp ik het nu verkeerd?
    Ik hoop ook dat je boek een stuk beter zal zijn dan je schrijven hier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    het gaat waarschijnlijk €15 kosten. maar ik stuur dus eerst een mailtje en daarna mijn uitgeverij nog met info.

    Tessdebont@hotmail.com ;)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    als je nog mensen nodig hebt, kan je mijn ook een pb sturen.


    -

    sandra_evers@hotmail.com
    (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb niet zo veel tijd, ik pas c;


    •*• Lululu •*•