• Wie mag hier allemaal een piercing? xD
    en wat hebben jullie er voor gedaan
    om je ouders over te halen ?
    X

    Ik mag niet,
    Maar als ik `m gewoon laat schieten doet m'n ma er niet meer moeilijk over =]


    Sweet dreams will come true.

    Ik mag pas als ik het huis uitben..
    rawr.


    AAP

    ik heb een neuspiercing
    die ontstoken is-_-


    I go wherever you will go..

    lippiercing, gewoon gedaan. ^^ Like, ze negeerde me er een week voot, aber hij zit er nog altijd. ^^
    Tatoo's vind ik niet zo.

    Ik mag pas als ik het huis uitben..
    rawr.

    ik ook (-)
    nja ze vinden het gewon dom ofzo.
    Gaatjes oor oorbellen hebebn ze bij mij laten schieten toen ik 5 jaar was, maar nu ik 17 ben mag ik geen piercing!:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon doen meid ;)
    Deed ik ook. ^^ Ze zetten je echt het huis niet uit.

    ik heb nu een navelpiercing,en ik heb aan het zeuren voor een tongpiercing!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Kheb mijn tongpiercing late steke toen ik 15 was (augustus vorig jaar) en heb da gwn achter men ouders hun rug gedaan. Mijn lippiercing (september vorig jaar) daarbij is mijn moeder wél meegeweest. Ik was op één of andere manier mijn bolletje van die piercing kwijt na 6 maand en dan ben ik ze opnieuw late steke (februari dit jaar) en tegelijk ook een dermal anchor (zoek ff op op internet fzow) en de dag dáárvoor heb ik mijn tattoo gekrege. En gisteren (4 juli) heb ik een nieuwe lippiercing laten steken (deze is in het midden van men lip de andere zit aan de linkerkant) en hopelijk volgende maand een nieuwe tattoo. Amaai wa nen uitleg xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    Kheb mijn tongpiercing late steke toen ik 15 was (augustus vorig jaar) en heb da gwn achter men ouders hun rug gedaan. Mijn lippiercing (september vorig jaar) daarbij is mijn moeder wél meegeweest. Ik was op één of andere manier mijn bolletje van die piercing kwijt na 6 maand en dan ben ik ze opnieuw late steke (februari dit jaar) en tegelijk ook een dermal anchor (zoek ff op op internet fzow) en de dag dáárvoor heb ik mijn tattoo gekrege. En gisteren (4 juli) heb ik een nieuwe lippiercing laten steken (deze is in het midden van men lip de andere zit aan de linkerkant) en hopelijk volgende maand een nieuwe tattoo. Amaai wa nen uitleg xD!


    En ik ben er nog een vergeten, vorige maand heb ik mijn neuspiercing laten steken. En ik wil een nieuwe dermal anchor, want de andere was ontstoke en heb ik er maar uitgetrokken. Alleen deze keer komt ze gwn in men hand (gemakkelijker te verzorgen) en een tepelpiercing wil ek ook wel :p.


    ii_COLLAPSExBabii

    Ik heb al een piercing gehad en ik was 13. Maar moest er helaas uit.
    En ik heb het laatst nog over gehad met mijn ouders, over een tattoo. ZE zeiden iets van als ik er echt helemaal achter stond dat ik het op mijn 16e mocht. Echt gewoon te vet..

    ik mag geen piercing ik zou er wel een in me navel willen
    mr ik mag nog nie eens gaatjes in me oren dus jah:(

    Ik heb al een piercing gehad en ik was 13. Maar moest er helaas uit.
    En ik heb het laatst nog over gehad met mijn ouders, over een tattoo. ZE zeiden iets van als ik er echt helemaal achter stond dat ik het op mijn 16e mocht. Echt gewoon te vet..

    Maar ik weet niet of ik dat ga doen howr. Lijkt me nogal pijnlijk.....:$ (En nee ik lieg niet dat het op mijn 16e mag, alleen maar om stoer te doen. Ik heb er echt laatst nog over gesproken, ik was ook nogal verbaasd toen ze dat zeiden)

    als ik zou mogen had ik snakebites

    Mijn vader kilt me als ik dat zou doen.Maar mijn moeder vind het goed dus doe ik het ook.Ik wil 2 tattoos en 3 piercings.Tattoos: een roos op mijn enkel&3 sterren op mijn pols.Piercings: 1 onder mijn lip,1 in mijn lip,1 tong(A)


    Lalalalalalalala.

    als ik zou mogen had ik snakebites



    Oeeh die zijn hip:D


    Lalalalalalalala.