• Ik zit met een probleempje.

    In november ben ik met de school op driedaagse geweest. Ik lag toen op de kamer met vijf andere personen waarvan ik er twee niet kende. De tweede avond wou ik me douchen, maar er waren al mensen voor mij geweest, dus de vloer stond nogal onder water. Ik heb thuis nooit een douche gehad, dus ik wist niet dat je het doek in de douche moest doen en achteraf stond de badkamer nog eens dubbel zo hard onder water.

    Een van de meisjes die ik niet kende, begon toen op mij te schelden en te zeuren dat ik de badkamer nu mocht dweilen. Dat vertikte ik, omdat zij de badkamer voor mij ook gebruikt had en die toen al onder water stond.
    Ze bleef maar zeuren en klagen en ik ben gewoon met een vriendin de kamer uit gelopen. Ze is achter me aan gekomen en schold me op de gang uit terwijl iedereen dat dus hoorde. Ik ben verder gelopen tot aan de eetzaal, omdat we bijna moesten eten. Toen kwam mijn leerkracht vragen wat er mis was en ik ben beginnen wenen, omdat ik gewoon niet wist wat doen.
    Zij is toen met dat meisje gaan praten en ik heb achteraf de badkamer mogen kuisen met mijn vriendin die niets gedaan had en de leerkracht die zo lief was om te helpen.
    Dat meisje is toen nog de hele avond pissig geweest, schold mij ieder moment uit, gooide haar lege flesjes op mij, zei tegen haar vriendin hoe lelijk ze me wel niet vond en zovoort.
    Ik trok het mij niet aan, omdat ik hoopte dat ze wel zou stoppen.

    Niet dus. We zijn nu al twee maand verder en élke keer als ze me ziet scheld ze me nog uit voor lelijk wijf. Daar trok ik me niets van aan in het begin, maar dit begint nu wel echt te vervelen. :x

    Ik reageerde er in het begin niet op, maar nu heb ik zo al enkele keren vriendelijk geglimlacht en gezwaaid naar haar, maar dat heeft blijkbaar geen positief effect.
    Ik krijg ook niet de kans om er op in te gaan omdat ze het altijd zegt als ze voorbij loopt en alweer weg is als ik iets zinnigs weet te zeggen..

    Ik heb dit al tegen mijn ouders en leerkracht gezegd en de school ging er mee praten. Dat heeft een week gewerkt, maar nu doet ze gewoon weer verder. >.<

    Hebben jullie een idee hoe ik van haar af kan geraken?


    Let the Night embrace you

    Gewoon negeren is het beste maar als dat niet helpt haar je gedacht zeggen :)
    Als ze altijd 'lelijk wijf' tegen je zegt dan kan je op voorhand al een beetje nadenken wat je wilt zeggen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Trek dat wijf terug gewoon aan dr shirt naar je toe zeggen en vertel dr recht in dr gezicht:
    'Het is niet mijn schuld dat jij zo levenloos bent. Ga lekker je spiegelbeeld afkatten die is tien keer zo lelijk. Ik had die douche al voor je schoon gemaakt, moet je mij niet af lopen zijken, ik zou nu maar gaan dimmen of je krijgt een klap in je face'

    Omdat jij niks terug doet, voelt ze zich stoer. Ze denbkt dat je niks terug durft te doen. Gewoon terug trekken dat kreng en een groote bek op zetten. Wat zij kan kan jij ook! Dit soort mensen kun je vaak goed afschrikken door zelf de bitch uit te hangen.
    Zo'n meisje had ik eest ook achter me aan, maar één keer gooide ze mijn kleren tijdens de gym in de prullebak, en toen kon ze een uur later haar jas en gymtas uit de jongens wc vissen, ja het zat IN de pot

    Korte versie: Dr aan de shirt naar je toe trekken, dr ff zeggen wat je wil zeggen, en desnoods: Slaan x'd

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:05 ]

    Nou, Als iemand de hele tijd lelijk wijf tegen me zou zeggen, zou ik in ieder geval zo min mogelijk met haar omgaan en negeren (wat jij dus ook deed) maar als ze telkens maar door gaat dan kan ik wel met een hele lading woorden op haar afkomen..(duivel).. niet dat je er veel mee bereikt... maar ik kan er gwn niet tegen om de hele tijd stil te zijn en alles wat ze zegt te pikken, maar ik weet niet hoe jij bent dus..

    Nou in ieder geval Sterkte ermee (Y)
    volgens mij valt er weinig aan te doen..(

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:07 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    SHARONxLOVER schreef:
    Trek dat wijf terug gewoon aan dr shirt naar je toe zeggen en vertel dr recht in dr gezicht:
    'Het is niet mijn schuld dat jij zo levenloos bent. Ga lekker je spiegelbeeld afkatten die is tien keer zo lelijk. Ik had die douche al voor je schoon gemaakt, moet je mij niet af lopen zijken, ik zou nu maar gaan dimmen of je krijgt een klap in je face'

    Omdat jij niks terug doet, voelt ze zich stoer. Ze denbkt dat je niks terug durft te doen. Gewoon terug trekken dat kreng en een groote bek op zetten. Wat zij kan kan jij ook! Dit soort mensen kun je vaak goed afschrikken door zelf de bitch uit te hangen.
    Zo'n meisje had ik eest ook achter me aan, maar één keer gooide ze mijn kleren tijdens de gym in de prullebak, en toen kon ze een uur later haar jas en gymtas uit de jongens wc vissen, ja het zat IN de pot

    Korte versie: Dr aan de shirt naar je toe trekken, dr ff zeggen wat je wil zeggen, en desnoods: Slaan x'd


    You go! DIe vind ik nog 't beste tot nu toe.. Dat zou ik ook doen..
    Sterktee <33

    Ik zou inderdaad die opmerkingen negeren en anders eens lekker schijnheilig glimlachen naar haar. Zij is gewoon ontzettend kansloos :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sla dat kutwijf. Oke mijn adviezen zijn soms in strijd met de grondwet :x

    Een meisje dat ooit zelf in een groep pestkoppen zat heeft mij jaren terug verteld: Je moet ze confronteren met de waarheid en met wat ze voorstellen. Dan zijn ze uitgeluld. Niet aarzelen.

    En dat is wat ik denk dat jij moet doen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    SHARONxLOVER schreef:
    Trek dat wijf terug gewoon aan dr shirt naar je toe zeggen en vertel dr recht in dr gezicht:
    'Het is niet mijn schuld dat jij zo levenloos bent. Ga lekker je spiegelbeeld afkatten die is tien keer zo lelijk. Ik had die douche al voor je schoon gemaakt, moet je mij niet af lopen zijken, ik zou nu maar gaan dimmen of je krijgt een klap in je face'

    Omdat jij niks terug doet, voelt ze zich stoer. Ze denbkt dat je niks terug durft te doen. Gewoon terug trekken dat kreng en een groote bek op zetten. Wat zij kan kan jij ook! Dit soort mensen kun je vaak goed afschrikken door zelf de bitch uit te hangen.
    Zo'n meisje had ik eest ook achter me aan, maar één keer gooide ze mijn kleren tijdens de gym in de prullebak, en toen kon ze een uur later haar jas en gymtas uit de jongens wc vissen, ja het zat IN de pot

    Korte versie: Dr aan de shirt naar je toe trekken, dr ff zeggen wat je wil zeggen, en desnoods: Slaan x'd

    Dit zou ik inderdaad ook doen! Vooral omdat ze het niet verwacht komt het harder aan.

    @Sevda: Haha, goede actie. :'D
    Maar ze is zo een persoon als je daar iets bij flikt, je het dubbel en dik terug krijgt. Als ik terug reageer met 'jij bent zelf lelijk' zal ze een ander argument verzinnen en heeft ze me alsnog, omdat ik meestal te laat met goede antwoorden afkom.
    Ook denk ik als ik bij haar zo'n actie als jou doe, dat ik dan een boks in mijn gezicht krijg.

    Daar voel ik ook niet erg veel voor...

    & Bedankt voor jullie reacties! ;D


    Let the Night embrace you

    ik heb dat ook gehad. Op een gegeven moment had dat kind op de een of andere manier mijn nr te pakken gekregen, en begon ze dreigberichten ed te sturen. Ik heb haar toen eens stevig aangepakt en gezegd waar het op stond. Omdat ik eerst niet reageerde, voelde ze zich stoer. Ze stond dan ook met haar mond vol tanden toen ik uiteindelijk iets durfde terugzeggen. Daarna heb ik niet meer van haar gehoord.
    in ieder geval, veel succes(flower)

    Faerie schreef:
    @Sevda: Haha, goede actie. :'D
    Maar ze is zo een persoon als je daar iets bij flikt, je het dubbel en dik terug krijgt. Als ik terug reageer met 'jij bent zelf lelijk' zal ze een ander argument verzinnen en heeft ze me alsnog, omdat ik meestal te laat met goede antwoorden afkom.
    Ook denk ik als ik bij haar zo'n actie als jou doe, dat ik dan een boks in mijn gezicht krijg.

    Daar voel ik ook niet erg veel voor...

    & Bedankt voor jullie reacties! ;D

    Mehehe, het mooiste was, het is zo'n huppelkut, en iedere keer als een meisje de jongens wc betreed of zelf amar de deur open deed ze 'Ieeeee, jij ben een jongeeeee' riep x'd

    Als eerste meppen? x'd

    Geef haar gewoon een flinke opdonder. Dan houd ze dr bekkie wel dicht!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    1) Negeren, as always.
    2) Helpt één niet dan ga je voor de hardere aanpak, gewoon recht in haar gezicht zeggen wat je van haar vind en zorg dat je wat opmerkingen klaar hebt liggen om terug te zeggen als ze iets terugzegt. (oefen desnoods op een vriendin)
    3) Toch maar weer leraren?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik had toen ik 11 was, toen iemand mij ook nog uitschold, ook dat ik niet meteen wist wat te zeggen.
    Daarom moet je niet nadenken maar gewoon het eerste zeggen wat in je opkomt. - Slecht advies I know -
    Maar hier zijn een paar dingen.
    "Ik weet niet of je het doorhebt, maar het kan me geen bal schelen als je me elke dag weer uitscheld voor een kutwijf of wat je dan ook allemaal zegt. Verspil je tijd aan iemand anders met het uitschelden van dingen die je zelf bent. Bitch, ga fietsen."
    Als je niets weet te zeggen, glimlach dan lief en steek je middelvinger op. Werkt altijd. -a-

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:25 ]

    als iemand da bij mij flikt doe k t gew terug (bijdehand zijn is ook een goed woord) ,.. en/of meestal gew negeren,.. en as t egt nie ophoud gew nr je mentor gn ofzo


    Only those who listen can hear

    Qlimax schreef:
    Geef haar gewoon een flinke opdonder. Dan houd ze dr bekkie wel dicht!


    Precies!


    --