• Waar gaan jullie deze zomervakantie naartoe?

    Ik ga weer naar mijn geliefde Kroatië, in de buurt van Split. (:



    Not all those who wander are lost.

    Ik ga naar Zuid-Afrika! Ik heb er echt heel veel zin in (:

    Zwitserland, misschien. Het is allemaal nog een beetje vaag, want mijn vader is heel erg van het vroeg bespreken, laat plannen. :')

    Met school gaan we sowieso wel nog een week naar het noorden van Engeland.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Belgie westmalle zomerkamp en heel misschien met vriendje weekend weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Disneyland Parijs met mijn beste vriendin voor 5 dagen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Misschien een weekendje of midweek Duitsland met mijn ouders


    Firm believer of all that is magic

    Volgens mij ga ik dit jaar niet op vakantie. Ik hoop wel dat er nog steeds een weekend Londen in zit, maar ik weet het niet. Ik zal het tegen die tijd wel zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn moeder vroeg laatst uit het niets wat ik van Denemarken vind, dus waarschijnlijk wordt het dat. Mogelijk ga ik ook nog met een vriendin en/of mijn zusje op vakantie, maar die plannen zijn allemaal nog vager. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga waarschijnlijk naar Oostenrijk, maar ik heb geen zin om mee te gaan.


    26 - 02 - '16

    Ik ga niet echt op vakantie, maar ik ga wel proberen om als monitor mee te gaan op een zomerkamp (: Waarschijnlijk naar Zwitserland of Spanje


    Mhm?

    Wat zou ik graag een keer op vakantie gaan. Al die stranden lijken me geweldig om op te liggen, lekker aan een blauwe zee.

    Ik blijf lekker in Nederland. Thuis en een aantal dagen/weken vakantiehuisje (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben nog nooit op vakantie geweest, dus ook dit jaar gaat dat m niet worden. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een paar daagjes naar Londen ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga waarschijnlijk een weekje naar Spanje met Mitchell. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh dat ziet er geweldig uit!
    Wij gaan misschien naar Amerika. Heel awesome hoor, maar het liefste wil ik mijn familie in Turkije na 3 jaar weer eens zien.


    I solemnly swear that I am up to no good.