• Het werd maar eens tijd voor een nieuwe versie, want de vorige versie is al een tijdje niet meer up-to-date.
    In dit topic plaatsen we dus alle suggesties die users geven. We geven ze een status, waardoor je gemakkelijk kan zien of iets goedgekeurd, afgekeurd of in bespreking is. Alle suggesties worden in onderlinge bespreking door de mods en administrators goedgekeurd of afgekeurd!
    Topics met suggesties die al in deze lijst staan, worden natuurlijk gesloten.


    Afgewezen suggesties:

    Achtergrondplaatjes op het profiel: Quizlet is een verhalen en quizzensite, geen profielensite. Foto's zijn er dan ook om in fotoboeken geplaatst te worden.
    Chatbox: Er komt geen chatbox op Quizlet. Hiervoor hebben we pb's, gb's en de shoutbox.
    Spotlight gratis: De spotlight is, samen met het GM, om de site draaiende te houden. Deze zal dan ook niet gratis worden.
    Moderators blokkeren: Hier kan makkelijk misbruik van gemaakt worden. Moderators moeten ten alle tijden een profiel kunnen bezoeken om bv waarschuwingen te kunnen versturen of 'onderzoek' te doen.
    Titels van topics zelf aan kunnen passen: Dit zorgt voor verlies van overzicht voor de moderators.
    Topics zelf kunnen sluiten/Topics zelf kunnen verwijderen: Dit zorgt voor verlies van overzicht voor de moderators.
    Langere inlognaam: Dit zorgt voor het overzicht en goed functioneren van Quizlet. Een inlognaam kan maximaal 12 karakters hebben en dit zal ook zo blijven.
    Privé berichten naar meerdere mensen tegelijk: Dit is om spam tegen te gaan. We willen reclame maken niet nog makkelijker maken (cat)
    Het grote probleem van de top: De top zal blijven zoals hij is, hoe oneerlijk of lastig of irritant het ook moge zijn. Het zijn uiteindelijk de users die de topverhalen kiezen en de top is onderhevig aan de hypes. Filters maken de site traag en meerdere toppen voor verschillende soorten verhalen is niet haalbaar.
    Filters voor hypes: Daar wordt de site erg traag van.
    Quizlet app: Deze gaat er niet komen. > mobiele versie wel
    Topics uit je historie halen: Daarvoor is het je historie en het is technisch gezien niet mogelijk.
    Opmaakknoppen bij inleiding v/e hoofdstuk: Helaas is dat technisch gezien niet mogelijk. Het script voor UBB en smilies werkt maar op 1 veld per pagina.


    Suggesties waar nog niet over besloten is:

    Co auteurs dezelfde rechten/eigenaar story kan kiezen wat co auteur wel of niet kan.

    Suggesties in behandeling:

    Een meldknop voor profielen/gedichten/polls/alles waar een meldknop hoort maar waar die niet staat.
    De opmaak bij het aanpassen van je creaties.
    Het indelen van je pb's in mapjes.
    Status van je story ook op je profiel
    Paysafecard gebruiken voor credits.
    Mobiele site van Q
    Het geheel overzetten van een story naar co-auteur.
    Een online stip bij gastenboekberichten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 15:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 aug 2013 - 10:58 ]


    Let the Night embrace you

    Paysafecards gebruiken voor credits vind ik een hele goede :Y)


    26 - 02 - '16

    Paysafecard gebruiken voor credits.
    Mobiele site van Q



    Dat zijn super goeie.
    Ik heb een paysafecard liggen als hij er is koop ik meteen voor 9,50 100 credits :)

    Is de mobiele site van Q ook voor de tabled?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas10 schreef:
    Paysafecard gebruiken voor credits.
    Mobiele site van Q



    Dat zijn super goeie.
    Ik heb een paysafecard liggen als hij er is koop ik meteen voor 9,50 100 credits :)

    Is de mobiele site van Q ook voor de tabled?


    Jup, maar werkt behoorlijk slecht. Je moet je tablet in breedbeeldmode houden, anderes dan perst quizlet alles samen en gaan verschillende knopjes over elkaar heen hangen.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jup, maar werkt behoorlijk slecht. Je moet je tablet in breedbeeldmode houden, anderes dan perst quizlet alles samen en gaan verschillende knopjes over elkaar heen hangen.


    Bij mobiel idem.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jup, maar werkt behoorlijk slecht. Je moet je tablet in breedbeeldmode houden, anderes dan perst quizlet alles samen en gaan verschillende knopjes over elkaar heen hangen.[/quote]
    Dat si wel jammer


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik hoop heel erg dat die mobiele versie snel komt, zo ontzettend handig (H)


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Daleydive schreef:
    Ik hoop heel erg dat die mobiele versie snel komt, zo ontzettend handig (H)


    Ik zou er niet op wachten. De layout is er al maanden en er is nog niks gedaan aan de mobiele site.


    quidquid excusatio prandium pro

    Even een update (16 Februari 2013) van de Quizlet-Facebook:

    Druk met nieuwe server, nieuwe betalingsprovider (voor sms betalingen) en nieuw mobiel design.


    De nieuwe server is er vandaag al. :Y)


    Let the Night embrace you

    Hoe zit 't met de suggestie voor custom CSS? *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Wanneer kan je betalen met Paysafecard voor Credits?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Zoekfunctie van het forum werkt niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    JacobXMy schreef:
    Wanneer kan je betalen met Paysafecard voor Credits?

    Persoontje, ik denk dat bellen en sms even wat belangrijker is dan een Paysafecard en dat Rutger daar zijn tijd beter aan kan besteden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fourtris schreef:
    Zoekfunctie van het forum werkt niet meer.

    Dat had Rutger allang aangegeven in een topic. Waarom leest niemand meer de topics die in het Nieuws subforum staan T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat had Rutger allang aangegeven in een topic. Waarom leest niemand meer de topics die in het Nieuws subforum staan T_T
    De laatste tijd loop ik veel mis doordat de server er vaak uitligt. Ik had het dus niet gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)De laatste tijd loop ik veel mis doordat de server er vaak uitligt. Ik had het dus niet gezien.

    Hahaha, volgens mij is dat de beste reden om iets te missen :Y) Ja, dat moet inderdaad eens opgelost worden, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.