• Want ik heb er nu tien op mijn bureau liggen. :'D
    Het verhaal hierachter is dat ik al maanden - letterlijk maanden, want dit is sinds het begin van afgelopen school-/collegejaar - telkens vergeet om een nieuw collegeblok te kopen, of geen geld bij me blijk te hebben, of simpelweg te lui ben om een (hele kleine, hehe) omweg te fietsen. Ik gebruik daarom al een half jaar halflege oude wiskundeschriften en alles wat ik verder nog kan vinden voor aantekeningen, maar gister kwam ik erachter dat zelfs die bron nu uitgeput was. De nood was zo hoog dat ik vandaag zelfs op een blanco A4'tje aantekeningen heb gemaakt. Maar nu is er goed nieuws! Zulke wanhopige acties zullen voorlopig niet meer nodig zijn, want drie keer raden wat mijn moeder vanmiddag meenam van de supermarkt - juist ja, achthonderd pagina's aan lijntjespapier. :')

    Dus... waar maken jullie het liefst aantekeningen op? En wat is de grootste hoeveelheid papier die jouw ouders ooit voor je hebben gekocht in een supermarkt? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, geweldig!

    Mij maakt het niet uit, als ik er maar op kan schrijven.(krul)
    En geen flauw idee.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Mij!
    Ik heb nu drie halfvolle collegeblokken en één die ik niet kan vinden dus ik gebruik een ander :'D
    Maar ik heb verder geen collegeblokken meer liggen, oh well ^^

    Maar ik heb liever papier. Alhoewel ik vorig semester bij één vak een tablet met toetsenbord gebruikte, maar die docent ging heel snel en de powerpoint was verder nergens meer te vinden achteraf (hij zette ze nooit online)

    En ik heb ooit iets van 20 schriften gekregen van m'n ma voor op de middelbare. :"D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 16:09 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Daar kan je de rest van je studie mee vooruit. :Y) Ik heb collegeblokken van de action, die cheap en handig zijn vanwege de tabbladen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 16:19 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nou, daar ben je in ieder geval wel een tijdje zoet mee. (krul)

    Overvloedig papier hebben we zelden, maar er staan hier nog wel ongeveer drie bakjes met pennen die ik in mijn schoolcarrière nooit allemaal leeg zou kunnen schrijven. Inmiddels heb ik er al vijf weggegeven aan mensen die hun pen kwijt waren, maar de zee van ongebruikte inkt is nog steeds vrij gigantisch.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mij niet bedankt. Ik heb al mijn oude schriften net ontdaan van hun ringband en in een klapper gedaan om die te gaan gebruiken als papier. Maar het geeft toch een goed gevoel om te weten dat je nooit meer zorgen hoeft te maken over een vol schrift. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Madrugada schreef:
    Mij!
    Ik heb nu drie halfvolle collegeblokken en één die ik niet kan vinden dus ik gebruik een ander :'D
    Maar ik heb verder geen collegeblokken meer liggen, oh well ^^

    Maar ik heb liever papier. Alhoewel ik vorig semester bij één vak een tablet met toetsenbord gebruikte, maar die docent ging heel snel en de powerpoint was verder nergens meer te vinden achteraf (hij zette ze nooit online)

    En ik heb ooit iets van 20 schriften gekregen van m'n ma voor op de middelbare. :"D


    Drie halfvolle? Gebruik je die tegelijk voor verschillende vakken of besloot je gewoon telkens toen je halverwege was om aan een nieuw blok te beginnen? (krul)
    Ik heb ook liever papier, ja. Op een of andere manier heb ik dan toch het gevoel dat het meer nut heeft dat ik aantekeningen maak. In Word typ ik snel gewoon hele zinnen over van de powerpoints in plaats van echt na te denken over wat ik opschrijf.
    En hé, twintig schriften is ook al behoorlijk indrukwekkend! Ik ben dus niet de enige die papier cadeau krijgt van een ouder. :'D



    Wiarda schreef:
    Nou, daar ben je in ieder geval wel een tijdje zoet mee. (krul)

    Overvloedig papier hebben we zelden, maar er staan hier nog wel ongeveer drie bakjes met pennen die ik in mijn schoolcarrière nooit allemaal leeg zou kunnen schrijven. Inmiddels heb ik er al vijf weggegeven aan mensen die hun pen kwijt waren, maar de zee van ongebruikte inkt is nog steeds vrij gigantisch.


    Misschien kunnen onze badeendjes op jouw zee van inkt zwemmen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb van die hele dikke en ik heb voor elk vak één blok. En ze zijn halfvol van vorig semester en ik gebruik ze nu weer ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Patholoog schreef:
    Mij niet bedankt. Ik heb al mijn oude schriften net ontdaan van hun ringband en in een klapper gedaan om die te gaan gebruiken als papier. Maar het geeft toch een goed gevoel om te weten dat je nooit meer zorgen hoeft te maken over een vol schrift. :Y)


    Jep, ik voel me nu volkomen ontspannen. Een kwart van mijn zorgen heeft zich net opgelost in lucht collegeblokken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, nou dan weet je zeker dat je voldoende hebt. Voor dit jaar. (cat)

    Ik schrijf het liefste op een vierkantjesblad, en de meeste papieren zijn Atoma's (ik heb nu twee grote en een klein). Dan kan je ze versteken.
    Maar gewone cursusblokken, voor in een ringmap en/of aantekeningen, heb ik ook. :9~ En dat zijn er veel :'S ruitjes, lijntjes, vierkantjes...
    Ook kleine boekjes :') heb ik euh een stuk of zes zeven :'D
    Maar vierkantjes blijven favoriet. (cat) lijntjes of geruit zijn echt zo onpraktisch, vind ik.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Madrugada schreef:
    Ik heb van die hele dikke en ik heb voor elk vak één blok. En ze zijn halfvol van vorig semester en ik gebruik ze nu weer ^^


    Ah, dus inderdaad wel per vak één blok. Ik schrijf gewoon al mijn aantekeningen door elkaar heen, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shippings schreef:
    Wauw, nou dan weet je zeker dat je voldoende hebt. Voor dit jaar. (cat)

    Ik schrijf het liefste op een vierkantjesblad, en de meeste papieren zijn Atoma's (ik heb nu twee grote en een klein). Dan kan je ze versteken.
    Maar gewone cursusblokken, voor in een ringmap en/of aantekeningen, heb ik ook. :9~ En dat zijn er veel :'S ruitjes, lijntjes, vierkantjes...
    Ook kleine boekjes :') heb ik euh een stuk of zes zeven :'D
    Maar vierkantjes blijven favoriet. (cat) lijntjes of geruit zijn echt zo onpraktisch, vind ik.


    Ik volgde je tot die laatste zin. Wat is het verschil tussen papier met vierkantjes en geruit papier?
    Het klinkt alsof jij ook wel voldoende op voorraad hebt, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik maak aantekeningen via mijn laptop omdat mijn leraren te snel gaan om alles op te schrijven. Als ik de stof uiteindelijk moet leren schrijf ik alles over in een schriftje die ik na mijn toets weer kwijt raak. Hierdoor ligt heel mijn huis vol met half volle schriftjes die niemand meer gebruikt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Ah, dus inderdaad wel per vak één blok. Ik schrijf gewoon al mijn aantekeningen door elkaar heen, haha. ^^

    Ah, ik ken meer mensen die dat doen ja ^^ Ik vind dat zelf heel irritant omdat ik dan zelf door de war raak met de vakken :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ha, nu kan je wel even door ^^
    Zelf heb ik altijd een schrijfblok bij me, gebruik ik standaard voor aantekeningen. Heb er thuis weer meer voor samenvatting o.d. Maak ook wel eens aantekeningen op mijn laptop of in de moduulboeken tijdens hoorcollege.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben serieus een slechte aantekenaar haha ik heb een kladblok maar ik hou me niet netjes aan de pagina maar ga schrijven waar ik hem open maak :Y)
    Maar dat komt ook omdat ik me mateloos erger aan die ringbanden waarom koop je dan geen Schrift zonder ringen? Tja geen idee......

    Dus... Hoe raak je aantekeningen kwijt. Precies Door het op mijn manier te doen.

    Humm misschien toch maar weer mijn tablet mee nemen naar de lessen. Waar ik hem ook speciaal voor heb gekocht.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 18:13 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about