• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.



    Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Lees wat Assassin zegt, precies dat.


    Wauw, je bent wel een bedreven debat-voerder. Zal ik een geheimpje vertellen; het is een MENING. Na al die mannen van Jack-Ass die zich vrijwillig in de ballen laten schieten/trappen/ect. heb ik moeite het nog heel serieus te nemen. Ik die zin heb ik meer sympathie voor de moeder die deze pijn accepteren omdat ze graag een kind zou willen hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik citeer ; 'Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen'. Ik zeg niet dat het een pijnlijk is het ander ik heb altijd een hekel aan dat 'vrouwen die zich aanstellen' attitude als sommige mannen over weeën praten.


    Nah, ik ben het met je eens hoor. Ik ben nog nooit bevallen, noch in mijn niet-bestaande ballen getrapt, maar toch kan ik me erg slecht voorstellen dat een trap in de ballen pijnlijker is. Daarbij is een bevalling een veel langer proces. Het enige wat een bevalling verdraagbaar maakt, lijkt me het resultaat: een kindje. Als je ziet hoeveel pijn die vrouwen lijden, vind ik jongens die er belachelijk over doen ZO laag.


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    (...)

    Wauw, je bent wel een bedreven debat-voerder. Zal ik een geheimpje vertellen; het is een MENING. Na al die mannen van Jack-Ass die zich vrijwillig in de ballen laten schieten/trappen/ect. heb ik moeite het nog heel serieus te nemen. Ik die zin heb ik meer sympathie voor de moeder die deze pijn accepteren omdat ze graag een kind zou willen hebben.

    Waarom zou ik mezelf nogmaals verwoorden als dat al gedaan is en dat precies is wat ik wilde zeggen? Niet, goed zo. En ook al is het een mening, het is een onzinnige mening en ik mag je daarop wijzen. Je stampt er wel zo hard op dat jou mening te goede is, maar je levert geen bewijs, omdat die er niet is. Het is dus een mening die niks waard is. En Jackass is ook een heel goed referentie materiaal. Die mensen zijn mental, kom op zeg, dat kun je toch niet serieus menen?
    Mijn mening is nog steeds, je kunt het niet met elkaar vergelijken, omdat men het niet allebei kan voelen. En dat, kun je controleren :Y)
    Gelukkig zijn er mensen die wel zo slim zijn om dat in te zien.

    @Backfire, weer een hypocriet erbij.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom zou ik mezelf nogmaals verwoorden als dat al gedaan is en dat precies is wat ik wilde zeggen? Niet, goed zo. En ook al is het een mening, het is een onzinnige mening en ik mag je daarop wijzen. Je stampt er wel zo hard op dat jou mening te goede is, maar je levert geen bewijs, omdat die er niet is. Het is dus een mening die niks waard is. En Jackass is ook een heel goed referentie materiaal. Die mensen zijn mental, kom op zeg, dat kun je toch niet serieus menen?
    Mijn mening is nog steeds, je kunt het niet met elkaar vergelijken, omdat men het niet allebei kan voelen. En dat, kun je controleren :Y)
    Gelukkig zijn er mensen die wel zo slim zijn om dat in te zien.

    @Backfire, weer een hypocriet erbij.


    Leg mij eens uit waarom ik hypocriet ben.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Leg mij eens uit waarom ik hypocriet ben.

    Het is hypocriet om te zeggen dat een geboorte meer pijn doet dan een trap in de ballen als je de pijn van beide dingen niet kent. Heel simpel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Het is hypocriet om te zeggen dat een geboorte meer pijn doet dan een trap in de ballen als je de pijn van beide dingen niet kent. Heel simpel.


    Dan snap jij ten eerste de defenitie van hypocriet niet en heb je ten tweede niet goed gelezen wat ik zei. En ik ga het niet nog een keer zeggen, zodat je weer zonder te lezen tegen me ingaat.


    i put the fun in funeral

    Whejoo, gaan we hier nou een drama om maken?
    We zullen toch nooit van elkaar weten wat het meest pijn doet.


    26 - 02 - '16

    Oromis schreef:
    (...)
    Het is hypocriet om te zeggen dat een geboorte meer pijn doet dan een trap in de ballen als je de pijn van beide dingen niet kent. Heel simpel.

    Wat ze niet zegt. Ze kan het zich voorstellen :Y) Het lijkt mij ook dat de bevallingspijn véél intenser is en zich meer uitspreidt, maar goed!

    'k Vind het echt geniaal dat ze zoiets hebben ondergaan :'D Zo lig ik er ook ong. bij als ik mijn menstruatiepilletjes niet neem x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom zou ik mezelf nogmaals verwoorden als dat al gedaan is en dat precies is wat ik wilde zeggen? Niet, goed zo. En ook al is het een mening, het is een onzinnige mening en ik mag je daarop wijzen. Je stampt er wel zo hard op dat jou mening te goede is, maar je levert geen bewijs, omdat die er niet is. Het is dus een mening die niks waard is. En Jackass is ook een heel goed referentie materiaal. Die mensen zijn mental, kom op zeg, dat kun je toch niet serieus menen?
    Mijn mening is nog steeds, je kunt het niet met elkaar vergelijken, omdat men het niet allebei kan voelen. En dat, kun je controleren :Y)
    Gelukkig zijn er mensen die wel zo slim zijn om dat in te zien.

    @Backfire, weer een hypocriet erbij.


    Ik vind het geen probleem als iemand het niet met me eens is, of een discussie wil beginnen. In tegendeel. Maar je bracht het wel ontzettend grof, hoe zeer je ook vindt dat het een idioten/domme opmerking is, het maakt het niet minder beledigend en over hypocriet gesproken 'Je stampt er wel zo hard op dat jou mening te goede is' is precies wat jij ook doet. Het doel van de discussie is het overtuigen van de tegenpartij dat jouw stelling in het onderwerp correct is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Just shut the hell up, please.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Wat ze niet zegt. Ze kan het zich voorstellen :Y) Het lijkt mij ook dat de bevallingspijn véél intenser is en zich meer uitspreidt, maar goed!

    'k Vind het echt geniaal dat ze zoiets hebben ondergaan :'D Zo lig ik er ook ong. bij als ik mijn menstruatiepilletjes niet neem x)


    Hahaha ik wou precies hetzelfde zeggen. Focus houding. Ik vind het sowieso vet dat ze het kunnen nabootsen, dit gebruiken ze soms ook om jonge meiden ervan te overtuigen dat ze anticonceptie moeten gebruiken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Odina schreef:
    Just shut the hell up, please.


    Hoezo? Daar gaat dit topic toch over, of niet dan? Alsof fatsoenlijke discussies niet meer toegestaan zijn tegenwoordig, pff.


    i put the fun in funeral

    Odina schreef:
    Just shut the hell up, please.


    Omdat .. Je verplicht bent dit te lezen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Backfire schreef:
    (...)

    Dan snap jij ten eerste de defenitie van hypocriet niet en heb je ten tweede niet goed gelezen wat ik zei. En ik ga het niet nog een keer zeggen, zodat je weer zonder te lezen tegen me ingaat.

    Goed, hoe jij het wilt, feministisch :Y) En ik heb gelezen wat je zegt. Jij stelt je voor dat een zwangerschap meer pijn doet dan een trap in je ballen. Dat vind ik raar, want je kent geen van beiden :Y)

    Licet schreef:
    (...)

    Ik vind het geen probleem als iemand het niet met me eens is, of een discussie wil beginnen. In tegendeel. Maar je bracht het wel ontzettend grof, hoe zeer je ook vindt dat het een idioten/domme opmerking is, het maakt het niet minder beledigend en over hypocriet gesproken 'Je stampt er wel zo hard op dat jou mening te goede is' is precies wat jij ook doet. Het doel van de discussie is het overtuigen van de tegenpartij dat jouw stelling in het onderwerp correct is.

    Ik dram je mijn mening niet op. Volgens mij roep ik de hele tijd dat je er niet over kunt discussiëren, omdat je geen van beide weet hoe het is. Maar weet je, jij dramt hem nu net zo hard bij mij erin. Dus je spreekt jezelf ook tegen. Lekker bezig.

    Weet je, ik kap ermee. Voor mij is het heel duidelijk en voor de rest zou het ook heel duidelijk moeten zijn. Vrouwen weten niet hoe een trap in de ballen voelt en mannen niet hoe het is om een kind te baren. Je kunt het niet vergelijken, dus is het niet mogelijk om te zeggen welke van de twee meer pijn doet. Hoe erg je je dat ook voorstelt. Je kunt zeggen wat je wilt, je hebt geen bewijs ervoor dus valt er ook niet over te discussiëren.
    En nu ga ik eindelijk mijn aflevering NCIS afkijken, waarover ik nu al 2 uur doe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een vrouw kan niet in de ballen getrapt worden, een man kan niet bevallen. We zullen het nooit weten.
    Einde discussie.


    #WWED - What Would Emma Do?