• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.



    Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Junns schreef:
    REVENGE!
    Ik kijk hier met groot genoegen naar :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Boira schreef:
    Toen ik de titel van het topic zag, moest ik hier al aan denken :'D Geweldig!


    Tell me about it, stud.

    Apocalyptic schreef:


    Ohhh, ik hou van discussies op dit forum. :Y)


    Sexy gif...:9~ Oh, and I totally agree with you.


    There is nothing more badass than being yourself

    Boira schreef:
    Toen ik de titel van het topic zag, moest ik hier al aan denken :'D Geweldig!


    There is nothing more badass than being yourself

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik ben een keer een dag opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege een blaasontsteking. De pijn was niet te harden..
    Omg, ik ook. Ik werd de spoed zelf binnengedragen, want ik kon niet meer op mijn eigen benen staat en mijn mama moest heel voorzichtig op een vluchtheuvel rijden omdat dat zoveel pijn deed als ze daar over reed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Omg, ik ook. Ik werd de spoed zelf binnengedragen, want ik kon niet meer op mijn eigen benen staat en mijn mama moest heel voorzichtig op een vluchtheuvel rijden omdat dat zoveel pijn deed als ze daar over reed.


    Troost jezelf, ik heb van mijn vierde tot mijn dertiende ongeveer elke twee maanden een ernstige blaasontsteking gehad. Een keer zat het zo goed dat ik er zelfs een nierbekkenontsteking van kreeg en toen moest ik een week in het ziekenhuis blijven.
    Autorijden is dan inderdaad een hel, net als fietsen lopen en zelfs liggen of zitten. En naar de wc gaan is dan zeker ook geen pretje.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat was eigenlijk ook het eerste wat ik dacht. Waarschijnlijk had ik een iets te romantisch beeld ervan.


    Als er geen pijn, uitscheuren, scharen en mogelijk bedpoepen in voorkomt, was het dat. Het is geen frisse of mooie zaak, hoewel TV je graag iets anders laat geloven,


    quidquid excusatio prandium pro

    Junns schreef:
    (...)

    Troost jezelf, ik heb van mijn vierde tot mijn dertiende ongeveer elke twee maanden een ernstige blaasontsteking gehad. Een keer zat het zo goed dat ik er zelfs een nierbekkenontsteking van kreeg en toen moest ik een week in het ziekenhuis blijven.
    Autorijden is dan inderdaad een hel, net als fietsen lopen en zelfs liggen of zitten. En naar de wc gaan is dan zeker ook geen pretje.
    Awh wat erg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als er geen pijn, uitscheuren, scharen en mogelijk bedpoepen in voorkomt, was het dat. Het is geen frisse of mooie zaak, hoewel TV je graag iets anders laat geloven,


    Nou, op tv zie en hoor je die vrouwen ook wel schreeuwen maar toch. Ik vind het trouwens nog steeds raar dat ze dan gaan knippen, zal wel aan mij liggen.


    Physics is awesome

    Hahahahahahhaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, op tv zie en hoor je die vrouwen ook wel schreeuwen maar toch. Ik vind het trouwens nog steeds raar dat ze dan gaan knippen, zal wel aan mij liggen.


    Als ik het goed heb knippen ze om te voorkomen dat het de andere kant op scheurt, wat een stuk vervelender kan zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als ik het goed heb knippen ze om te voorkomen dat het de andere kant op scheurt, wat een stuk vervelender kan zijn.
    Haha inderdaad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als ik het goed heb knippen ze om te voorkomen dat het de andere kant op scheurt, wat een stuk vervelender kan zijn.


    Hopelijk heb ik ook geluk als ik ooit zwanger word en ga bevallen.


    Physics is awesome

    Eigenlijk zou een hermafrodiet dit moeten uitproberen, die en ballen heeft en een vagina.


    SLOAN.

    Ik bedoel baarmoeder, mijn excuses


    SLOAN.