• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.



    Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Joh. Seksisme tegen mannen is in. Laat ze. Zolang het niet je vriendin is is het niet jouw probleem.

    True dat, scheelt dat ze het ook complete onzin vind :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Mitchell: Het enige wat ik zeg, is dat een bevalling me pijnlijker lijkt dan een trap in de ballen. Daarnaast vind ik jongens die bevallende vrouwen belachelijk maken laag. Dus alleen daarom ben ik een feminist? Flikker lekker op man.
    @Alwin: Zie hierboven, dit heeft ook helemaa; niks met seksisme te maken, het was Mitchell die opeens over feministen begon. Flikker eveneens op.
    @Algemeen: Het valt me op dat discussies op Q altijd als iets slechts worden gezien. Alsof we het allemaal maar eens met elkaar moeten zijn en het verboden is om ergens iets van te zeggen. Ik snap dat het niet altijd aardig overkomt, maar ik (en zover ik weet het grootste deel van de Q'ers) begin nooit een discussie met de bedoeling om iemand te beledigen of iets dergelijks, dus ik snap het probleem niet. Zodra het grof wordt, en ik moet zeggen dat het er nu niet echt aardig aan toe gaat, dan mag er heus wel wat over gezegd worden, maar man o man, wat is iedereen snel beledigd hier zeg.
    @Errin: Het spijt me, het was echt niet mijn bedoeling om hier een bitchfight te beginnen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb niks tegen discussie, integendeel, ik hou ze ook vaak, maar deze is gewoon niet meer gezond. In plaats van elkaar te overtuigen van een standpunt, zitten jullie elkaar af te kraken dat is helemaal de bedoelingen niet. Ik snap dat jullie voor jezelf willen opkomen, maar het is nu eenmaal zo dat een man geen antwoord kan geven op wat een vrouw voelt en andersom. Er blijven op rammen heeft dus geen zin. Dus alsjeblieft, leg deze discussie of wat het ook is gewoon lam, want het is toch alleen nog maar bekvechten dat jullie doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Backfire schreef:
    @Mitchell: Het enige wat ik zeg, is dat een bevalling me pijnlijker lijkt dan een trap in de ballen. Daarnaast vind ik jongens die bevallende vrouwen belachelijk maken laag. Dus alleen daarom ben ik een feminist? Flikker lekker op man.
    @Alwin: Zie hierboven, dit heeft ook helemaa; niks met seksisme te maken, het was Mitchell die opeens over feministen begon. Flikker eveneens op.
    @Algemeen: Het valt me op dat discussies op Q altijd als iets slechts worden gezien. Alsof we het allemaal maar eens met elkaar moeten zijn en het verboden is om ergens iets van te zeggen. Ik snap dat het niet altijd aardig overkomt, maar ik (en zover ik weet het grootste deel van de Q'ers) begin nooit een discussie met de bedoeling om iemand te beledigen of iets dergelijks, dus ik snap het probleem niet. Zodra het grof wordt, en ik moet zeggen dat het er nu niet echt aardig aan toe gaat, dan mag er heus wel wat over gezegd worden, maar man o man, wat is iedereen snel beledigd hier zeg.
    @Errin: Het spijt me, het was echt niet mijn bedoeling om hier een bitchfight te beginnen.

    Bitch please.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    (...)
    Bitch please.


    Explain?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Explain?

    Nah, ik verspil mijn tijd niet aan het slimmer maken van jou.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Interessant filmpje! Knap dat ze zoiets tegenwoordig kunnen doen.


    Ps. Van dit soort dingen wordt ik wel bang om zelf kinderen te krijgen D:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 23:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Laten we het netjes houden alsjeblieft?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou, zij liever dan ik. Als het even kon zou ik liever de fucked up pijn van een trap in m'n ballen krijgen en dat er plots een kind uit de lucht valt dan dat ik een dag lig te persen. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Everdeen schreef:
    Laten we het netjes houden alsjeblieft?

    Goedenavond, beetje laat hè? De discussie is al over.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik weet niet wat grappiger is, de discussie of het filmpje ;3
    Had het filmpje al op tv gezien, heb me helemaal kapot gelachen, hahaha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Odina schreef:
    (...)
    Goedenavond, beetje laat hè? De discussie is al over.

    Beter laat dan nooit. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Odina schreef:
    (...)
    Goedenavond, beetje laat hè? De discussie is al over.


    Weet je, jij bent behoorlijk irritant. Sorry dat ik het zeg, maar ik kom de hele tijd al terug in dit topic en het enige wat jij kan is van die nutteloze, stompzinnige opmerkingen maken. Als je niks beters te melden hebt, hou je er dan gewoon buiten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    (...)

    Weet je, jij bent behoorlijk irritant. Sorry dat ik het zeg, maar ik kom de hele tijd al terug in dit topic en het enige wat jij kan is van die nutteloze, stompzinnige opmerkingen maken. Als je niks beters te melden hebt, hou je er dan gewoon buiten.

    HAHAHAH ik doe mijn best ;3
    maar ik ga nu té erg offtopic.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Vesta schreef:
    (...)

    Weet je, jij bent behoorlijk irritant. Sorry dat ik het zeg, maar ik kom de hele tijd al terug in dit topic en het enige wat jij kan is van die nutteloze, stompzinnige opmerkingen maken. Als je niks beters te melden hebt, hou je er dan gewoon buiten.


    Laten we een beetje vriendelijk blijven, dit is totaal onnodig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'