• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ietswat hoopvol keek ik hem aan.
    'zayn' flyister ik zacht. Ik hoopte dat een ja was. Om het maar uittetesten liep ik naar hem toe en omhels hem terwijl ik mijn nog betraande gezicht in zijn nek borst stop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Oehh, Alicia Keys! Goede keuze!' kirde ik vrolijk en gelijk zocht ik het liedje op, zonder de tekst. Ik startte het liedje en keek afwachtend en hopend naar Mackenzie. Haar stem was werkelijk prachtig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik sla mijn armen om Niall's dunne lichaam en zet mijn kin op zijn hoofd.
    Ik streel zachtjes over zijn rug en glimlach..


    El Diablo.

    Niall Horan..
    Ik zucht opgelucht als hij zijn armeb om me heen slqat. Dit voelde fijn,dit was wat ik nodig had. Steun en liefde, een reden om te vechten

    Mackenzie
    Grijnzens start ik met het liedje mee zinfen.
    'kom we doen samen Swagger Jager'stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik spring op en slaak een gilletje. Het was heerlijk om gek te zijn. 'Ja! Oh, jij bent geweldig!' riep ik uit en ik startte Swagger jagger. Het was één van mijn eerste liedjes, dus ik had er goede herinneringen aan. Snel startte ik de muziek en begon te zingen. 'Swagger jagger, swagger jagger. You should get some of your own. Count that money, get your game on' Ik grijnsde. 'You can't stop looking me, staring at me. Be what I be, you can't stop looking at me. So get up out my face' Ik wachtte geduldig tot Mackenzie ook begon.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 10:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Grijnzend begin ik mee te dansen en mee te zingen.
    Ik merkte dat ik weer melig begon te raken.
    Lachend pak ik haar handen en spring woest in de rondte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol ik heb op Swagger Jager gedanst. Mackenzie is denk wel een goeede vriendin voor Cher=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Het werd niet zingen, maar meer dansen en als een debiel gillen en schreeuwen. Ik draaide met Mackenzie rond en kreeg de slappe lach, waarbij ik op de grond viel. Ik keek omhoog en proestte, gevolgd door weer de slappe lach. Snel trok ik Mackenzie ook naar de grond en keek haar hard lachend aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ghehe, Swagger jagger is een leuk liedje (: Helaas weet ik nog niet of Cher al een nieuwe cd krijgt. En ik denk het ook, Mackenzie en Cher zullen iniedergeval geen last van elkaar krijgen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie
    Vrolijk springen we verder.
    Van het lachen valt Cher op de grond en ze trekt me ne.
    Hard lachend begin ik haaf te kietelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik begon lachend te gillen. Mensen dachten nu vast dat Mackenzie hier een of andere debiel aan het gijzelen was. Geweldig. Ik draaide me om zodat Mackenzie er niet meer bij kon en begon haar te kietelen. Mackenzie was een fantastisch meisje, en ik wist dat we elkaar bleven zien. Helaas zat ik nu niet met Mackenzie op de kamer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik begin harder te lachen en trek een sip gezicht als ze weg kruipt.
    Ineens valt ze me aan en begint ze te kietelen.
    Kronkelend en met de slappe lach probeer ik af te weren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Uiteindelijk werd ik moe en liet ik mezelf weer vallen. 'Zullen we anders vragen of we samen op één kamer mogen?' vroeg ik, nogsteeds uithijgend van het lachen. 'Ik heb honger' grijnsde ik en ik stond op. 'Ga je mee een cupcake ofzo halen?' vroeg ik haar, terwijl ik mijn baseballshirt even goed trok en mijn shortje ook. Even keek ik naar mijn tattoo's op mijn vingers en arm, maar keek daarna weer naar Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" roep ik blij en omhels haar.
    "Cupcakes!!!!!!!!!! kom we gaan cupcakes bakken voor iedereen" stel ik voor.
    KOken was echt leuk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beau Peter Brooks
    Ik trek Nathan zonder pardon mee naar een willekeurige kamer. "Ik heb honger." Zucht hij, waarna hij zich los trekt en klopt op een van de kamers. "Hey, weten jullie waar ik eten kan halen?" Ik kijk naar binnen en zie Cher en Mackenzie. Ik zwaai kort naar ze en richt me weer op Nathan. "Heb je nog nooit van een keuken gehoord ofzo?" Hij kijk verbaasd naar me. "Krijgen we geen room-service?" Ik schud mijn hoofd. "Zelf, zelf en zelf. Niks word voor je gedaan, op de hulp voor je problemen na." Ik grijns bij het idee dat ze er misschien niet op zullen letten als ik wat drank uit de koelkast nam, ze letten toch niet goed op me...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'