• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    [omg ik zat aan dat jurkje te twijfleen voor mackz

    mackenzie Foy
    Ik slaak een gilletje en grinnik. "ach ik had zin in trainingbroek maar dit is ook leuk"
    Lachend wacht ik af .
    "oke zelfs op zulke hakken heb ik nog niet gelopen wel hoge maar niet zulke" grinnik ik.
    Ik loop naar de spiegel. "ow dat is echt leuk." roep ik enthiosiast.
    "wacht" ik grijns en trek haar kast open.
    "ogen dicht" mompel ik. Daarna ren ik naar mijn kamer voor sieraden en wat make up en de rest pak ik van Cher.
    al snel had ik alles gedaan. "open maar" ik glimlach om het resultaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Oehh! Wat schattig!' zei ik vrolijk. 'Maar Mackenzie? Ik denk niet echt dat dit wat is om in rond te lopen, zo op een doodnormale zaterdag' grinnikte ik. Al snel had ik het snorrenjurkje weer aan en bij Mackenzie de joggingbroek etc aan. 'Je mag de outfit houden. Ik denk zo dat we moeten opruimen in de keuken. Wacht, zo worden je kleren niet vies!' zei ik en ik kwam even later terug met een schaar en twee vuilniszakken. Ik knipte gaten in de vuilniszakken en gaf er één aan Mackenzie. Op die van mij schreef ik groot "Swag". Ik deed hem aan en huppelde als een gek naar de keuken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Lachend schrijf ik op de mijne YOLO.
    Vrolijk huppel ik haar achteraan, ik was veel vrolijker dan eerst.
    "ik zal vanavond mijn jurk aantrekken": beloof ik haar.
    Ik had mijn lievelingsjurkje mee genomen en mijn enigste paar hakken die laag waren.
    Ik vond dat het voor later was hakken lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik begon met opruimen, pakte ergens uit een voorraadkast een emmer, een dweil en wat andere spullen. Zo draaide ik warm water en wat schoonmaakmiddel in de emmer en ging er één keer met de dweil in, om de vloer school te maken. 'Ruim jij alles op wat op het aanrecht en de kastjes ligt? Dan doe ik de vloer. De afwas mogen die twee jongens doen' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Zi8ngend begon ik alles op te ruimen en al snel was ik klaar.
    "oh shit de cakejes" ik rende naar de oven en trok hem open.
    Gelukkig waren ze niet verbrand.
    Ik sneakte hem weg zonder dat Cher het merkte en pakte spullen om ze te versieren.
    'Swagger Cher' schreeuw ik met een zwierig handschrift op het cakeje.
    Bij de rest verzon ik ook iets en versierde het nog wat. Ik zette ze op tafel neer en rende weer terug.
    "de cakejes staan op tafel" roep ik naa rhaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik kwam aangerold op een schoonmaakkar en sprong er van af. 'Tada!' Snel rende ik naar Mackenzie en keek naar de cupcakes. 'Aaahww! Ze zijn leuk!' kirde ik vrolijk. 'Wacht, ik zeg het even tegen iedereen' grijnsde ik en ik rende alle kamers binnen. 'Cupcake time!' schreeuwde ik. Bij de laatste kamer aangekomen, stopte ik. 'Cupca-' Verder kwam ik niet, want ik zag Zayn en Niall. Knuffelend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Lachend volg ik haar en kijk nieuwsgierig naar binnen als Cher halverwege stopt.
    "nawh" verliet mijn lippen toen ik hun zo zag staan.
    Ik zag Niall geschrokken opkijken en dat hij rood werd waardoor ik gniffelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Als jullie maar geen seks hebben, om ik wil kunnen slapen!' sprak ik hun streng toe. Toen Niall opkeek, zwaaide ik naar hem. 'Oehh, Mackenzie! Groepsknuffel!' giechelde ik en ik trok Mackenzie mee. Snel sloeg ik mijn armen om Niall en Zayn heen. Ja, ik weet het. Ik ben gek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik schiet weer in de lach door Cher haar opmerkingen.
    Ze was echt gestoord! maar dan wel pretig gestoord.
    Ineens trok ze me mee in een groepsknuffel.
    Ik grinnik even.

    Niall Horan
    Ik voel me nog roder worden om Cher en ineens is er een groepsknuffel.
    Ik glimlach evene n voel me gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik glimlach even, en kijk dan naar Cher. Ik moet even lachen.
    Al snel beland ik in een groepsknuffel, ik knuffel iedereen maar terug.... Ik grijns even..

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:21 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Echt waar, Zayn?' Ik trok mijn wenkbrauwen weer op. 'Je hebt net alle tijd gehad, je hebt alles kunnen doen. En nu ga je pas je liefde verklaren? Serieus?' Hoofdschuddend liet ik ze los.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Lachend trek ik cher weg.
    'veel plezier'roep ik ze na.
    Ik trek haar mee naar de bank en pak eens stapel vds welke?dan latenwe de tortelduiven met rust'

    Niall Horan
    Ik grinnik even en al snel waren ze weg.
    "dus we hebben een relatie?' vraag ik zacht aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ik heb zin in een huilfilm!' zei ik vrolijk. Snel pakte ik een paar dvd's, waarbij ik uitkwam bij Hachi. De perfecte film. Hij bleef mooi, en hij was nog eens waargebeurd. Ik zette hem op en terwijl de reclame's van andere films waren, rende ik op en neer naar de keuken waarbij ik aankwam dat ik een paar flessen drinken had gehaald, een paar zakken chips, popcorn, en natuurlijk jellybeans. Ik kon me geen leven voorstellen zonder jellybeans. Uiteindelijk zette ik alles op de grond en grijnsde naar Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik grinnik en lees goedkeurend de achterkant.
    Ineens rent Cher heen en weer met flessen drinken, chips, popcorn en jelly beans.
    "Jellybeans oh my cher " roep ik grijnzend.
    "you forgot something" roep ik verschrikt en ren snel heen en weer.
    Snel zet ik warme choco, maak ik wafeltjes met slagroom en hagelsslag en pak een stuk chocolade uti de koelkast.
    "zo en nu starten we" grijnzend trek ik nog wat dekens uit de kast en leg er een over ons heen.

    [omg haat mijn knieen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Is goed' glimlach ik, ik steek mijn hand even in mijn zak.
    Ik glimlach naar Niall en druk een kus op zijn lippen...


    El Diablo.