• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe.]


    help

    |"Boem," zei de krokodil. |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |"Boem," zei de krokodil. |


    Je zin is afgezaagd, Leen.

    NOW POST! I WANT DA KISS.

    We kunnen doen dat Noah en Marie steeds meer met elkaar praten enseu en dat ze nu slaande ruzie heeft met Tyler, omdat die niet snapt waarom. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Je zin is afgezaagd, Leen.

    NOW POST! I WANT DA KISS.

    We kunnen doen dat Noah en Marie steeds meer met elkaar praten enseu en dat ze nu slaande ruzie heeft met Tyler, omdat die niet snapt waarom. :Y)


    En dan. (puh)
    "Kwak," zei de kikker dan.
    Bedoel je alweer wat tijd skippen?


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    En dan. (puh)
    "Kwak," zei de kikker dan.
    Bedoel je alweer wat tijd skippen?


    Nee, ik bedoel dat ze in die twee weken die voorbij zijn wat meer met elkaar begonnen praten en dat Tyler vies is - if you agree, tenminste. xd


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel dat ze in die twee weken die voorbij zijn wat meer met elkaar begonnen praten en dat Tyler vies is - if you agree, tenminste. xd


    Ah! Like that! Okay (;


    kindness is never a burden.

    |I luv POBAW <3 |
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Head Boy
    "Sorry, wat zei je?" vroeg Marie geschrokken en Noah moest zachtjes lachen. "Nevermind." zei hij. "Het was niks belangrijk." Noah keek even om zich heen en trommelde met zijn handen op zijn eigen benen. "Dus, alles goed?" vroeg hij vervolgens maar keek Marie niet aan. Hij nam zijn zonnebril en zette die op zijn neus tegen de zon.
    Toen Noah Marie terug aankeek viel hem het boekje in haar handen op. "Oh nee. Marieke heeft een dagboek." grinnikte Noah speels maar bedacht zich toen dat ze dat misschien niet zou appreciëren en verontschuldigde zich. "Hoe gaat het nu tussen jou en Tyler?" vroeg Noah vervolgens vanboven zijn zonnebril.

    |Haf 2 go. Bye (; |


    kindness is never a burden.

    (Mijn topic)


    Bowties were never Cooler

    Tyler Julian Jones | Posh Totty
    Tyler keek met toegeknepen ogen naar Noah en Marie die gezellig zaten de babbelen. Hij duwde zijn zonnebril verder op zijn neus en liet de magazine zakken. "Begrijp je dat nou?" vroeg hij aan Cordelia die in een zetel naast Tyler zat. "Wat bezielt haar toch? ik bedoel, kijk naar zijn haar! En zijn kleren! Het is een misdaad van de mode." Tyler liet zijn blik afkeurend over Noahs kleren en haar glijden. "Ik zou me schamen, mocht ik hem zijn." Tyler keek weer naar zijn magazine waar op de cover een halfnaakte, veel te magere vrouw stond en toen terug naar Cordelia. "Hé, luister je wel?"


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 went 5HELLEY went Bastard went Ollivander, trouwens. ;D


    kindness is never a burden.

    Codelia
    Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk even naar Tyler. 'Ehm wat?' mompel ik. Ik sla mijn benen terug over elkaar heen en ga even door mijn haar met mijn hand. Ik heb geen woord gehoord van wat hij gezegd heeft. Mijn gedachten waren ergens ver weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Voor de anderen -naast ik, lene en Marthe die dit al weten- we zijn nu 2 weken verder, zo is het makkelijker om verder te gaan


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Julian Jones | Posh Totty
    "Ik zéí," antwoordde Tyler geërgerd door het feit dat Cordelia helemaal niet aan het luisteren was. "Dat Marie geschift was dat ze om wil gaan met iemand als Noah. Dat ze Head Girl en Boy zei wil niet zeggen dat ze BFF's moeten zijn! Ik bedoel moet je zien hoe hij eruit ziet!" Tyler wees naar de Trustafarian en schaamde zich niet voor zijn priemende vinger die Noah en Marie's richting uitstak. "Hij is een freak! Ik begrijp echt niet wat Marie in hem ziet." Tyler opende een aantal knopen van zijn blouse en kruiste zijn benen over elkaar tot een kleermakerszit.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 16:18 ]


    kindness is never a burden.

    Cordelia
    Ik volg zijn blik nu en zie Marie en Noah zitten waardoor ik even een vies gezicht trek maar dan mijn gezicht terug vlak houd. Ik trek een wenkbrauw op als hij zijn knopen van zijn blouse opendoet. Voor wat is dat nu weer nodig? 'Jaloers misschien?' merk ik op. Oke Marie is niet goed bezig maar hij jaagt zich wel heel erg op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Dan zit nu bij de geeks btw)


    Bowties were never Cooler