• Ja, dus; ik ben net nieuw hier maar ik heb Q al goed leren kennen zonder account ;D
    Ik heb zeker al opgemerkt dat One Directionstories zéér populair zijn, en daar heb ik er al een paar van gelezen maar ik zou ook eens kennis willen maken met onbekende personen... En dat vind je niet zo snel hier... Suggesties?
    Ik hou het liefst van gewoon, puur romantiek.

    NightSeason schreef:
    (...)

    Heb ik alle 2 al ondervonden ^^


    Gheheh, dan hoor je er al helemaal bij :Y)

    Mijn verhaal, voor als je er wilt kijken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zijde en jasmijn.
    Dit verhaal ken ik nog van een jaar of twee geleden en vind ik echt keigoed. Gigantisch onbekend, maar verdient absoluut wel credit.
    Over een jonge vrouw die uitgehuwelijkt wordt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, ik werk momenteel aan een futuristisch verhaal die ik in maart op Q hoop te zetten, ik wil een fantasy schrijven (in de verre toekomst), maar op Q staat mijn historische verhaal waar ik ondertussen al enige tijd aan werk. Ik hoop dat je een kijkje neemt hihi.

    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    Ik heb geen puur romantieke verhalen, maar het is altijd gecombineerd met een ander genre. Maar misschien zit er wat voor je tussen.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je zou op mijn profiel kunnen kijken, zijn allemaal onbekende personen. Alleen wel allemaal afgelopen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    My Life in Hell


    - Historisch/romantiek
    - 32 hoofdstukken

    Misschien dat je het leuk vindt :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    First of all: Welcome on Q, doll.

    Hoewel ik je erg graag één van mijn stories aan zou raden, had ik al gelezen dat je niet zo van het fantasie-genre houd.
    Bij mijn stories zal je dan niet echt iets vinden, aangezien ik altijd wel iets met fantasie erin wil.

    Ik ben nu bezig aan een verhaal herschrijven, welke als het goed is z.s.m. op mijn profiel terecht komt.
    Je kunt altijd een kijkje nemen als je dat wilt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Welkom op Q! ^^
    Ik heb misschien ook wel wat stories waar je eens een kijkje bij zou kunnen nemen. Wiarda noemde al Ladies, Bugs & Ladybugs; daarnaast zou je ook nog This is War en Once upon a time there were two princes kunnen proberen. Ze zijn allemaal al afgelopen en die laatste is een two-shot. Ik hoop dat je iets leuks kunt vinden om te lezen en dat je het naar je zin zult hebben hier. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 23:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat van mijn story misschien iets voor jou ??
    Plaatjes story's (Anime):
    http://www.quizlet.nl/stories/105834/anime-personages/
    http://www.quizlet.nl/stories/96781/anime-gif-afgelopen/
    Fantasy story's :
    http://www.quizlet.nl/stories/100149/madoka-academy/


    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    Drama/Love story:
    http://www.quizlet.nl/stories/98500/i-love-him-i-love-her/


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    kijk hier maar eens even en anders deze even. Maar je kunt ook gewoon een kijkje nemen op mijn profiel voor nog meer verhalen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 9:47 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    welcome ! :D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Lost in Lies

    Er zit romantiek in en ik wil er ook een thriller van maken, dus je moet maar even kijken (: En welkom op Q! (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 13:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Welkom op Q,
    ik heb wel wat op mijn profiel staan : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.