• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| DreamWishes


    De andere band, ROLLEN GEZOCHT!!!!!!!!!!!!!:

    - Jay Connor Mathew || Mindbreaker
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!
    #OOC tussen spoiler :P

    Begin:

    De vrouwelijke hoofdrollen doen auditie, en de bandleden zijn ook in het gebouw, maar mogen zich pas aan de spelers laten zien als ze de rol hebben. De medewerkers zijn ook in het gebouw en kunnen bij de repetitie of de bandleden zijn.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    Mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Waar gaat de film over??)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Waar gaat de film over??)


    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?


    Do what people say you can't.

    (Mijn topics. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chiara Bella Love

    Geiriteerd keek ik naar de deuropening. Ze bleven maar mensen noemen maar mijn naam kwam niet voorbij. ''Chiara Bella Love''. Ik stond met een sprongetje op en zetten een Fake glimlach op. Ik gaf de vrouw een hand. ''De gand door en de 4e deur rechts'' is het enige wat ze zij. Verbaasd keek ik de vrouw aan. ''Die heeft geen respect voor een assistent'' mopelde ik en ik liep de gand door. Snel liep ik door naar de opgegeven locatie en deed de deur open. ''Chiara Bella Love'''glimlachte ik over enthousiast. Ik besloot de jury maar even goed te bestuderen. Een vrouw van in de 20, een vrouw van in de 30 en een man van ongeveer 32.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Wacht een van mijn personages is 'Eerste regieassistent', dit houdt onderandere in dat zij samen met de regiseur en andere belangrijke mensen van de film de acteurs enz. kiezen! Dus dan zit mijn personage waarschijnlijk ook bij die 'jury'. Toch? :P]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Wacht een van mijn personages is 'Eerste regieassistent', dit houdt onderandere in dat zij samen met de regiseur en andere belangrijke mensen van de film de acteurs enz. kiezen! Dus dan zit mijn personage waarschijnlijk ook bij die 'jury'. Toch? :P]
    (Hoe oud is je persornage?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [23, bijna 24, die eerste regieassistent dan.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [23, bijna 24, die eerste regieassistent dan.]
    Mmm jij bent dan diegene in de 20)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson

    Ik tik het ritme van One Way or another rustig op mijn been. Aangezien het lied opstaat bij de wachtrij voor de auditie hoor je het hier ook. Ik glimlach als ik Denk aan het feit dat we dus echt in een film gaan spelen. Oké, we hebben al wel reclamespotjes gedaan, maar in een film spelen is gewoon supercool. "One Way, or another," zing ik zachtjes mee. Ik denk aan al die meiden die hier auditie aan het doen zijn. Vijf ervan krijgen een rol. Wauw, als ze zouden weten dat we hier zitten... De regisseur heeft zelfs een personal assistent geregeld voor mij. Oké waarschijnlijk zodat ik niet de hele film verpest door in de lach te schieten ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 12:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Wat is de regeling van de auditie?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hoe bedoel je?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    [Hoe bedoel je?]


    [Wie gaat er eerst en daarna etc. (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.