• "Meaningless servant, pray to your Lord of Darkness. Beg me to lead you in this dark world. Pray inferior servant!"


    I like psycho shit. Welcome back to hell.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 14:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat plaatje is van The walking dead. ^^
    ik vind Michonne echt briljant!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Net nu ik aan Oromis gewend ben... :'D Aan de andere kant zal dit wel makkelijker wennen, denk ik, omdat ik deze al ken. :Y)
    Anyway, ik vind 'm leuk! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Styles schreef:
    Dat plaatje is van The walking dead. ^^
    ik vind Michonne echt briljant!

    Ik kijk het verder niet, maar zag het langskomen bij Nikki en moest het gewoon gebruiken voor mijn Quizlet profiel. Ik wilde toch terug naar DarkSavior, dus dit kwam perfect uit :Y)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 23:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Net nu ik aan Oromis gewend ben... :'D Aan de andere kant zal dit wel makkelijker wennen, denk ik, omdat ik deze al ken. :Y)
    Anyway, ik vind 'm leuk! ^^

    Dankjewel :3 Heb je mijn nieuwe profiel ook gezien? Ik pas altijd alles helemaal aan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk leuk ^^


    Bad decisions make good stories.

    (Y) ik vindt deze naam GEWELDIG !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Het is altijd handig als mensen naar oude namen terug gaan, want dan herken ik ze tenminste nog. (krul)
    Anyway, ik vind hem leuk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou zeggen, dat wordt weer wennen, maar neh.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 23:51 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Het is altijd handig als mensen naar oude namen terug gaan, want dan herken ik ze tenminste nog. (krul)
    Anyway, ik vind hem leuk. (:

    DarkSavior wordt waarschijnlijk een van de namen die ik vaker zal gebruiken / nemen. Gewoon omdat het een goede en mooie naam is die ik ook wel vind passen. (En je kunt er lekker pyscho shit mee doen, I like.)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 13:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    heftig. heftige naam.

    Like it! Al begrijp ik niet waarom er op het plaatje 'Saavior' staat.D:


    everything, in time

    Leuk.^^


    •*• Lululu •*•

    Anguish schreef:
    Like it! Al begrijp ik niet waarom er op het plaatje 'Saavior' staat.D:
    Waarschijnlijk een tikfout. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anguish schreef:
    Like it! Al begrijp ik niet waarom er op het plaatje 'Saavior' staat.D:

    Kuuuuuuuuuuut, ik ga het meteen aanpassen. FML.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo, aangepast:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.