• "Meaningless servant, pray to your Lord of Darkness. Beg me to lead you in this dark world. Pray inferior servant!"


    I like psycho shit. Welcome back to hell.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 14:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I like. (:


    You are beautiful, you are love.

    Anarose schreef:
    Leuk leuk ^^


    The odds are néver in our favor.

    Net als ik aan je nieuwe naam gewend ben, moet je het weer veranderen hè. Gedurende Oromis typte ik nog steeds DarkSavior, ook al was Cyberlord na DarkSavior en voor Oromis.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Me likes, nice :3


    Tijd voor koffie.

    Hotchner schreef:
    Net als ik aan je nieuwe naam gewend ben, moet je het weer veranderen hè. Gedurende Oromis typte ik nog steeds DarkSavior, ook al was Cyberlord na DarkSavior en voor Oromis.

    Hahaha, arme Kim. Ach, deze wend vast sneller, omdat ik deze al eens gehad heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, arme Kim. Ach, deze wend vast sneller, omdat ik deze al eens gehad heb.

    Ik hoop het :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Ik hoop het :3

    Vast wel :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh, ik vond die van Eragon net zo leuk (no_chears) maar deze blijft wel awesome.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Meh, ik vond die van Eragon net zo leuk (no_chears) maar deze blijft wel awesome.


    Ik wilde eerste Shruikan nemen, Galbotorix's draak, nemen. Maar Nikki vond die echt lelijk en toen zag ik dit plaatje, dus ging ik eerst maar eens terug naar DarkSavior. Maar Shruikan ga ik sowieso nog nemen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Ik wilde eerste Shruikan nemen, Galbotorix's draak, nemen. Maar Nikki vond die echt lelijk en toen zag ik dit plaatje, dus ging ik eerst maar eens terug naar DarkSavior. Maar Shruikan ga ik sowieso nog nemen :Y)

    Shruikan doet me denken aan een Struik... x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Shruikan doet me denken aan een Struik... x'D

    .... dafuck? xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was al heel erg gewend aan deze naam, dus dit is makkelijker te onthouden voor mij.:Y)


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik was al heel erg gewend aan deze naam, dus dit is makkelijker te onthouden voor mij.:Y)

    Ghehehe, dat scheelt ook weer :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.