• Zit ik hier alleen thuis met ontstoken amandelen. Ik moet heel zware antibiotica nemen, en als het maandag niet beter gaat moet ik naar het ziekenhuis :c. Maar ondertussen is mijn moeder een paar uur geleden met mijn vader naar het ziekenhuis vertrokken omdat hij een longontsteking en flebitis (bloedprop in de aders) heeft.. Mijn vader gaat natuurlijk voor, hij heeft de meeste zorg nodig :c
    Het resultaat is dus dat ik hier tot vanavond nog alleen ga zitten, terwijl ik amper op mijn eigen benen kan blijven staan.. Maar ik red me wel, hopelijk.

    Dus, wie is hier nog meer ziek?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Heel zware antibiotica bestaat niet eens, lol.
    Maar het is wel kut, natuurlijk gaat je vader voor, maar echt vervelend dat het nu moet gebeuren. Ik heb ook vaak keelonsteking -nu ook- en dan is het echt lastig om dingen te doen, ook omdat je zo weinig kan/wil eten waardoor je geen kracht meer hebt. Gewoon alles lekker om je heen verzamelen zodat je niet zoveel op hoeft te staan. Veel sterkte en ook met je vader!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heel zware antibiotica bestaat niet eens, lol.
    Maar het is wel kut, natuurlijk gaat je vader voor, maar echt vervelend dat het nu moet gebeuren. Ik heb ook vaak keelonsteking -nu ook- en dan is het echt lastig om dingen te doen, ook omdat je zo weinig kan/wil eten waardoor je geen kracht meer hebt. Gewoon alles lekker om je heen verzamelen zodat je niet zoveel op hoeft te staan. Veel sterkte en ook met je vader!


    Ik bedoel zwaar in de zin dat ik er helemaal suffig van wordt, toch bedankt (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ah. Poor you. Ik ben eigenlijk nooit ziek, heb alleen tweemaal per jaar keelontsteking. Gelukkig heb ik op dit moment nergens last van. *klopt heel hard af*. Veel beterschap!


    Bad decisions make good stories.

    Beterschap! Ik ben niet ziek. Nog niet, m'n ouders zijn het allebei wel dus lang zal het niet meer duren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beterschap!
    Ik ben een beetje ziekig


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hm, ik ben ziek om speciale omstandigheden. (': Beterschap in ieder geval! En euh... als je nou probeert iets zachts en kouds te eten? Als dat mag, natuurlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik was dinsdag ziek en ik heb de laatste tijd vaak hoofdpijn, maar ach. :Y)

    Nope, ik ben alleen wat verkouden.
    Beterschap!


    26 - 02 - '16

    Ik was deze week ziek maar nu gaat het wel weer. beterschap!


    her heart was a secret garden and the walls were very high .

    Eluveitie schreef:
    Nope, ik ben alleen wat verkouden.
    Beterschap!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dragneel schreef:
    Ik was dinsdag ziek en ik heb de laatste tijd vaak hoofdpijn, maar ach. :Y)

    Ik had mijn mond moeten houden. Net een week zware griep + koorts met ijlen achter de rug, goddammit.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik had mijn mond moeten houden. Net een week zware griep + koorts met ijlen achter de rug, goddammit.


    Aw, arme jij! :c


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik had mijn mond moeten houden. Net een week zware griep + koorts met ijlen achter de rug, goddammit.

    Vergeten op hout te kloppen :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Vergeten op hout te kloppen :'D?

    Dat zal het zijn geweest!
    Oh the irony, mijn bureau is geheel van hout.